Jarda (10.2.2005 17:27:09)
Zdar, pokud uvažujete o ADSL, berte tenhle můj příspěvek jako malé upozornění na firmu Volny. Jejich připojení není úplně tragické, spíš takové lehce podprůměrné, ale ostatní služby - děs. Helplinka není zadarmo (jak tomu je u většiny slušných firem) a když už člověk něco potřebuje, tak mu to buď nikdo nebere, nebo ho odbydou. Taky nikdy nejde poznat, kdy je uplatňována FUP, narozdíl od ostatních providerů nemají u Volného žádné limity, připojení vám škrtí občasně a náhodně, asi podle hvězd.
A co je nejhorší - když jsem se po docela špatných zkušenostech odhlásil, tak jsem musel samozřejmě zaplatit dopředu a oni mně stejně odpojili o pět dní dřív!!!! To mimochodem u mého tarifu dělalo něco přes dvě stovky. Volám na jejich zrmšenou helplinku, tam mně otráveně odpoví, že ať prý pošlu písemnou reklamaci. Poslal jsem tedy stížnost, a co byste čekali - samozřejmě se na mně vyprdli. No co, soudit se s nima nebudu, jediné, co můžu udělat, je upozornit ostatní. Takže - beware!
Dubak (10.2.2005 22:02:58)
Ja mam ADSL od Volneho a v podstate suhlasim. Sluzba ako taka funguje ok, ale help desk je dost tragicky, maju jedneho cloveka co niecomu rozumie. Ak chcem zmenit nieco na sluzbe, musim poslat pisomne ziadost, oni poslu dodatok k zmluve, ten zase treba podpisat a vratit spet. Takze na zmenu datoveho limitu musim minimalne dva krat na postu. Taketo veci ma dost vytacaju. Ale este nie natolko, aby som poslal vypoved, ale to sa moze rychlo zmenit:)
Anonym (11.2.2005 12:54:34)
mas v smlouve minimalni dobu uzivani ... uz jsi ji presahl ? tak muzes online upgradovat z webu ... myslim, ze tohle neumi zadny jiny ADSL ISP provider ...
Anonym (8.2.2006 11:46:15)
napis co tim myslis presne ?? co to ma za vyhodu
Martin (10.2.2005 22:17:59)
To je fakt... sou to kur.. Taky mě odpojili přesně o 5 dnů dřív, tak aby jim to hrálo se smlouvou a nemuseli mi nic vracet(vrací peníze pokud je služba nefunkční minimálně 120hodin=5dní) Na jejich infolince mi zdělili, že je to problém Telecomu. Nechal jsem si tedy zavolat techniky z dohledovýho centra a ty mi potvrdili, že na žádosti od Czech On Line byl uveden právě den o 5 dní dříve, než si nechali zaplatit. Takže Telecom v tom prsty nemá, naopak funguje naprosto OK. V životě už s těmahle podvodníkama nechci nic mít. Ať jdou do prde.. i s těma dvěma stovkama....
Anonym (10.2.2005 23:40:45)
To samy odpojily mne driv svadely to na Telecom kde sem se pres znamy dovedel ze mne odpojily presne podle pozadavku ktery jim Volny zaslal.Sou to zlodeji pardon nejsou pohybuji se na hranici smlouvy ale to se vi uz dlouho.Podle toho co ctu tak to delaji pravidlene, nejspis je ekonomicka situace spolecnosti Volny natolik spatna ze i 200 za hlavu zakaznika je udrzuje jakz takz nad vodou jine oduvodneni snad ani neni mozne,
Martin (8.2.2006 13:40:20)
Presne tohle se mi stalo a technici dohledovyho centra to potvrdili. Volny zada o ukonceni sluzby presne o 5 dnu nez ma... a se smlouvou si clovek muze utrit zadek.
Nikdy vice, taky vsechny durazne varuju.
Ted sem si od nich nechal zapojit ip telefon a presto ze sem zadal slevovy kod, aby mi neuctovali aktivaci..normalne na fakture byla. A pry, ze ji musim zaplatit a pak podat reklamci. Poslal jsem je nekam, nic nezaplatil..ted to pry stornovali, ale prisla mi upominka
Udelejte si obrazek sami.
es te be (10.2.2005 22:53:40)
stěžuj si na ČTU :-(
Stoupa (11.2.2005 01:33:46)
A já myslel, že jsem vyjímka. Odpojený o 5 dní a 2 hodiny dříve, s reklamací mě poslali do ****** (ČTU). Jejich FUP je historie sama pro sebe.
Anonym (11.2.2005 05:50:54)
No, jsem u nich ve vypovedni lhute. Jednak to sveho casu dost kulhalo to pripojeni Volny ADSL 512, ale hlavne se vyrojily nabidky na 1024 za velmi podobnou cenu. Takze mam tedy cekat na to, ze me vypnou o 5 dnu drive, jo ? To je pekne. Posilaji tedy i o 5 dnu drive info Telecomu, ze me muze odpojit (jak jsem cetl nize) ? Jde mi totiz o jednu vec. Volny mi to odpoji, ale asi si celkem par tydnu pockam na to, az me pripoji novy provider, ze ? :( Po vyzve od Volneho dojde technik Telecomu na ustrednu, kde asi vytahne drat, pak az pozadam noveho poskytovatele, ktery rekne Telecomu a technik za par tydnu zase dojde na ustrednu a muj drat zase zapne ? Tedy pokud bude volne misto na hubu :) Nejde to udelat tak, ze uz ted zazadam noveho poskytovatele, at ten technik Telecomu tam jde jen jednou a jen neco zmeni ???
Anonym (11.2.2005 09:17:35)
Nejde to,musis mit nektivni sluzbu ADSL abys ji mohl vubec objednat,proto to maji na 2x ale dnes kdyz maji volne misto te odpoji jen softem.Sel sem k Telekomu a sluzba byla do tydne aktivni objednaval sem ji pres 800123456.
Anonym (11.2.2005 09:50:40)
Jak to presne myslis ? Jako ze pote, co od Volneho dojde na Telecom informace, ze jsem u nich (Volneho) ukoncil ADSL, tak technik z Telecomu to na dalku nejak softwarove odpoji a nemusi taqm jit ? A kdyz ja pak zazadam u jineho operatora, tak to technik potom zase na dalku softem zapne ?
Anonym (8.2.2006 12:29:36)
Dekuju za upozorneni, uvazoval jsem o Volnem, ale diky Vasemu prispevku si to nejspis rozmyslim.
Petr (8.2.2006 13:11:48)
no teď na to koukám a vidim že to je rok starý téma..
Tak co to taháš veN??? Si mě uplně zmát...
Petr (8.2.2006 13:04:55)
Nevim co tu plácáš za nesmysly, ale VOLNÝ dávno FUP nepoužívá!!! To znamená , že tě prostě nezpomaluje, ať toho stáhneš kolik chceš. Jediný co si musíš hlídat je měsíční limit přenesených dat, ale to snad není problém, když každý si koupil službu s jasně předem daným měsíčním limitem a ví co může prostahovat.
Jsem u VOLNÝHO už několik let a musím říct, že jsem nikdy s jejich Helplinkou neměl problém. Když jsem něco jednou řešil, operátor se se mnou sanžil problém řešit přes 30 minut, aby mi vyhověl!!!
A nevím co myslíš podprůměrným připojením... mám (zatím ještě) 512/128 a ve skutečnosti mi to neustále jede 430/103, což si myslim, že jsou slušný čísla...
A to s tim odpojenim, tomu věřim že se to může stát, a v tom jediném Ti dávám za pravdu, takže tady je tvá naštvanost oprávněná.
Ale jinak mi vadí, že tady lidi zrazuješ od firmy, která podle mě má na trhu dobré jméno i služby, a rozhodně ji můžu jen doporučit.
A to s tim FUP si nejdřív uvědom kolik ostatních poskytovatelů normálně FUP stále používá... Takže VOLNÝ spíš vede ve svých nabídkách a službách...
Toť vše...