Zdendas (21.12.2004 09:17:05)
operátorky to samosebou vědí...akorát vám to nezdělí a sám nevím proč a to jsem jim volal z HICOMU což je vnitřní linka Českého Telekomu a ujištoval je, že me to říct můžou, ale prej nemůžou a telefony mají odposlouchavané...nicméně je možné, že narazíte na nebojsu, kterej vám to řekne:-)Já když jsem zřizoval ADSL na nové lince, tak jsem si to musel zjistit sám přes kamarady na ustředně.Dělal jsem v Telekomu :-)Naštěstí už nedělám :-)
Anonym (21.12.2004 09:19:17)
a mimochodem ta linka byla dokonce zaměstnanecká a stejně mi řekli prd.Tohle a mnoho dalšího mě na Telekomu stvalo.Bez protekce nemá člověk šanci...Prohnilá firma
rhino (21.12.2004 20:26:21)
Referenční číslo slouží jako ověřovací údaj zákazníka, který se používá pro veškeré objednávky po internetu atd. a není jej možné v žádném případě sdělovat. Jistě by se někomu nelíbilo, kdyby tak došlo díky sdělení neoprávněné osobě zneužití linky.
Honza (23.12.2004 12:19:28)
No jo, ale nerict tohle cislo ani majiteli linky ktery ho potrebuje k OBJEDNANI sluzby? Resp. on ho ani nepotrebuje, chce ho opet zase jen CTc!
To je proste idiocie na ntou.
Miroslav Šilhavý (23.12.2004 15:52:30)
;-) pořád je lepší mít jakštakš zabezpečené referenční číslo, než aby potřebovali kvůli každé objednávce a změně vidět Vaši občanku, nemyslíte?
roba (21.12.2004 18:00:07)
Tak jsem se to referenční číslo konečně dozvěděl. V Telepointu na Kodaňský (Praha 10) mi ho řekli naprosto bez problémů a bez identifikace. Jediný co chtěla vědět je rodný číslo.
Proč ho přes telefon neřeknou když osobně mi ho řeknou jen na základě odpapouškovanýcho rodnýho čísla, to je pro mě záhada.