pip (16.11.2004 20:09:43)
Kdyz si dam zjistit zde na dsl, zda jde ci ne na me lince ADSL, pise to, ze to nejde, ze telekom sluzbu zrusil ci co(jako to online zjistovani). Ale kdyz to zadam primo u Ctc tak to pise: """" Vážená paní, vážený pane, omlouváme se, ale na zadaném telefonním čísle je aktivní služba, která z technických důvodů neumožňuje zřízení služby Internet Expres.Pokud se jedná o hlavní telefonní stanici je na zadaném telefonním čísle funkční služba Přenos časové informace / AOT (Advice of Time) a je nutné nejdříve tuto službu zrušit prostřednictvím telefonického centra služeb 800 123 456. V případě přípojky Digitální linky není zadané telefonní číslo hlavním telefonním číslem přípojky euroISDN2 typu A. Jde o přípojku euroISDN2 typu C nebo D nebo přípojku euroISDN30, kde nelze služby Internet Expres zřídit.""" Co to ma znamenat? O takove sluzbe ani nevim, natoz abych si ji zrizoval. mam HTS. Ani na infolince nevedeli co to je. Rekli,ze zavolaj az to prosetrej ale nak asi na mne zapomneli :) no spis:(