PetrK (16.10.2004 03:43:27)
No pokud ta Telecom help desk placená linka žere 16,-Kč/min. už v okamžiku kdy automat ohlásí že "všechna pracoviště jsou zaneprázdněna, zavolejte později" tak to se asi nedoplatím, volal jsem tam takhle marně asi 30x a vždycky jsem si vyslechnul jenom tu jejich hlášku. A jelikož jsem to zkoušel v průběhu cca 10 hodin tak mám podezření že tam funguje opravdu pouze ten automat a nikoliv nějaký technik.
Předevčírem jsem totiž obdržel balíček, přesně dle návodu nainstaloval modem ale ani za boha se připojit, po vteřině to vždycky hodilo hlášku že telef.připojení k serveru nebylo možné dokončit, abych si zkontroloval konfiguraci, CHYBA 645! Na linku 800184084 jsem volal asi 12x, dovolal jsem se vždycky prakticky hned, to je pravda, ale operátorka mě neustále tvrdila že aktivované to mám již od 8.10. a že chyba bude u mě. Připadal jsem si jako hlupak, modem jsem pro jistotu odinstaloval a nainstaloval znovu, ale všechny LED svítily jak měly a furt stejný problém. Nakonec mě řekla že dá požadavek technikům a že mě do 48 hodin zavolají, ovšem protože jsem tam volal každou čtvrthodinu a nedal jsem se odbýt, tak nakonec mě po poslední urgenci asi za čtvrt hodiny volal technik at to zkusím, zkusil jsem a šlo to! Nakonec se přiznal že byla malá chyba u nich při registraci.
Takže doporučuju otravovat a otravovat dokud nepodlehnou... Já byl vzteklý protože jsem před tím reinstaloval PC a vymazal jsem tím samozřejmě také modem ISDN no a neuměl jsem ho nainstalovat zpátky protože to jejich instalační CD na ISDN to neumí samo, furt mě to nabízelo plno možností kam a nevěděl jsem co s tím takže jsem byl bez možnosti připojení a tudíž značně nervozní....
Jinak zatím to mě ten internet express maká dobře, ale jejich technická podpora je opravdu otřesná, nedostanete k telefonu absolutně nikoho kdo tomu rozumí. Byl jsem ochoten akceptovat i tu placenou protože připojení na net potřebuju i k práci takže jsem spěchal ale na tu placenou help se prostě nedovoláte ani náhodou.