Nargon (17.9.2004 17:14:29)
Vase reseni nema moc cenu, podepsal jste smlouvu s dvoumesicni vypovedni lhutou na sluzbu u ktery neni nic garantovany, takze se muzete domahat okamzityho odstrizeni, aby jste si to mohl ihned zridit u konkurence. Ovsem ty penize na ktere maji narok (2 mesice) by jste jim mel zaplatit, protoze u soudu by to jiste vyhrali.
Mark (18.9.2004 12:11:05)
Ma pravdu.Kdyz uz jsi to podepsal tak to musis strpet.
Mimochodem,jaky zoufalec ti poradil jit k tiscali?
Tonda (19.9.2004 18:08:54)
Meli jsme u Tiscaliho firemni telefony - hlasove sluzby, kdyz jsem chteli odejit, tak jsme standardne poslali pisemnou vypoved. Asi po mesici jsem telefonicky overoval, zda-li je vse v poradku a zda-li vypoved nabehla od urceneho data a oni tvrdili, ze nic pisemne nedostali - ted Vam to trochu zkratim - nasledovaly opet tri pisemne vypovedi (odeslani po dvou dnech po sobe), tri faxy na jejich cislo ( v jeden den dvakrat a po tydnu dalsi), a asi patnact mailu s jejich lidmi - katastrofalni pristup - nikdy vice!!!!!!!!!!!!!!!! Uz jsme pryc po 4 mesicich (vypoved poslana 25.4.2004).