koulos (9.9.2004 10:29:25)
Instalace modemu proběhla vpohodě, ale když se chci připojit, tak mi to napíše chybu při otevírání portu. Volal jsem i na HelpDesk, ale tam si s tím taky nevědí rady
koulos (9.9.2004 10:29:25)
Instalace modemu proběhla vpohodě, ale když se chci připojit, tak mi to napíše chybu při otevírání portu. Volal jsem i na HelpDesk, ale tam si s tím taky nevědí rady
ViR (9.9.2004 20:55:13)
NO, jestli jste jim, pane kolego, popsal závadu tak jako nám tady, tak se ani nedivím, že si neví rady :-). Na tohle vám totiž rozumně neodpoví vůbec nikdo. Co takhle pro začátek třeba uvést providera, druh služby, typ modemu, jaké je nastavení, přesné znění chybové hlášky atd. Pak se možná někdo s podobnou závadou a zkušeností jak na ni najde. Ale takhle... BTW, co to znamená "instalace modemu proběhla v pohodě", když se nepřipojíte? Co bylo v pohodě?
Nick (9.9.2004 22:03:59)
ViRe, moc pekne napsany ;)
Nargon (10.9.2004 00:34:08)
Jojo dobre napsany, a s takovym minimem a jeste vzajeme se vylucujicich odpovedi se da odpovedet jedine: Zaplat si technika co ti to nainstaluje.
M.S.P. (10.9.2004 02:09:30)
Shodou okolností jsem řešil podobný né-li stejný problém. Služba IOL ADSL Start, Modem ASU-Well 8000. Číslo chyby 651. Nakonec se ukázalo, že je vadný splitter. Datový technik mi na otázku, zda je to možné, odpověděl, že se to stává a není to tak neobvyklé . Zkuste zapojit telefonní linku rovnou do modemu, pak chvíli vyčkejte. Na modemu musí svítit kontrolka PC a nesmí blikat Line. Možná vám to pomůže, ale jak psal ViR, tak vaše informace jsou opravdu nedostačující.
Nick (10.9.2004 09:35:59)
byl jsem presne v situaci jako ty - jak cislo chyby, tak modem. Splitter byl v poradku. je treba to spravne zapojit a pak cekat az se dole objevi ADSL Connected. A az pak vytacet. Obcas chvili trva, nez dojde k ADSL Connected, tak chvili cekat, popr. znovu zapojovat usb kabel.