Mik (30.8.2004 21:11:06)
Dneska jsem se koukal na realizovatnost na mém telefoním čísle a dostal jsem toto: Vážená paní, vážený pane, Pro telefonní číslo XXXXXXXX je služba Internet Expres dostupná. Maximální rychlost pro objednání je 256/64. Můžete uskutečnit vaši objednávku. Děkujeme váš ČESKÝ TELECOM Říkal jsem si jaká maximální rychlost 256.... myslel jsem si že je to chyba aplikace a tak jsem zkusil jiný číslo: Vážená paní, vážený pane, Pro telefonní číslo XXXXXXXX je služba Internet Expres dostupná. Můžete uskutečnit vaši objednávku. Děkujeme váš ČESKÝ TELECOM Bohužel jak to tak vypadá tak na prvním čísle lze opravdu zřídit jenom 256tku. Máte nikdo podobnou zkušenost... píšou to jen tak protože překračuju onu jejich vzdálenost od ústředny kterou nyní prodlužovali a nechtějí to proměřovat tak tam prostě fláknou nejlevnější variantu.... Trochu mi vadí že Telecom se k tomuhle vůbec nevyjadřuje a jejich Expres 256Kbit/s je naprosto nepoužitelnej po 250MB pápá a čekej týden na plnou rychlost mi připadá opravdu neskutečná když už mě takhle omezujou maximální rychlostí tak by mi snad měli přijít trochu vztříct a upravit pro tyto zákazníky jejich FUP. Myslíte že je to jenom flame telecomu aby hodil určitou skupinu lidí kteří jsou dál než 3KM od ústředny do kategorie max 256Kbit a tim to pro ně hasne aniž by prověřovali opravdový stav nebo to tak je. Dá se s tím něco udělat? Nebo budu mít noční můry v podobě 250MB který stáhnu za dva dny prohlížení webu a občasnym prohlížením obrázků?