apprey (4.8.2004 21:09:01)
Jak vysoký ping je ještě únosný pro online hraní her??
apprey (4.8.2004 21:09:01)
Jak vysoký ping je ještě únosný pro online hraní her??
Nargon (4.8.2004 21:40:42)
zalezi na hre, u nekterych s pingem 200 v pohode, u jinych je vetsinou horni hranice 100, a u tech 100 se vam to bude zdat nehratelny, ale na adsl nevim ze by pingy v cechach prekrocily 70, spise se pohybujou kolem 50ti a mene.
apprey (4.8.2004 21:46:10)
Díky.
Kebule (5.8.2004 01:10:34)
Coze??? ADSL v Cechach pingy pod 100ms??... Nam to skace mezi 100 a 250 ms...hrat se vubec neda.
Smoker (5.8.2004 01:54:36)
Jo, u ipex asi jo, pokud si pamatuju, tak máš ipex, ne? Ale já mám u iol 30 - 35 ms, takže asi jak u kterého poskytovatele.
Alex (5.8.2004 08:50:43)
Tak je to tak ma IOL ASDL 512/ 10GB limit. A ping v Wolf ET na CZ server 16-20ms a ve hře 30-40 ms.Na gamesi parada. Mam lepší ping než kamarad co má UPC a kabel :) :) Ping podle gamesi na FPS nejlepší do 50 ms ,ale do 100 ms se to dá skousnout.
Jolinar (5.8.2004 09:25:16)
Přesně tak, UPC i Karneval se dá někdy porazit a to maji 2 vyšší rychlosti což je celkem zajimavý :o).
japonec (5.8.2004 15:47:57)
rychlost s pingem nesouvisi, to jenom na okraj
jirak (6.8.2004 12:34:39)
Mám cca na gamespy 250-300,gamezone 35-80,Fusion cca 150-230.Pokud maji všichni přibližně je to dobré.Hůř když má někdo 50 a druhý 300 ve stejné hře.
Licho (4.8.2004 22:24:09)
U quake tak 10-25 maximum (=s ADSL asi tezko).
Jojo (5.8.2004 01:50:43)
Jakej je teda dobrej NET na ping?
Licho (5.8.2004 08:39:09)
Kabelovka, vetsina wi-fi, pevna linka na kolejich.V nekterych mistech ma dokonce lepsi ping nez ADSL stare ISDN.
Jojo (5.8.2004 15:23:41)
No jak ktery WiFi... poskytovatele ho taky tahaji prez ADSL ne? U nas mame 3 a vsici pripojuji wifi sit na adslka :))
pavel (5.8.2004 16:21:25)
No jako stim bych se moc nechlubil ze si nekdo natahne wifi na adsl jako se to nesmi a za druhe kdyz nekdo rekne WI-FI tak se mysli radne pripojeni k netu pres 2,4 Ghz ale to se taky mluvy o tom ze tu latenci si nechaj zaplatit platim za 64/64 u contactelu 3100 kc a mam pingy kolem 20 ale kdo chce dat malo penez bude mit spatnej ping no holt jsme v Ceske republice panove !
Fang (5.8.2004 16:42:46)
Hmm, pripad toho jak se da "draze" poridit internet. Na cem to mas ?? 10 nebo 23 GHZ ?? . Jestli to mas na WiFi tak bych je s tim poslal do p*d*l* za tyhle prachy si muzes uz prodit nejakou vetsi konektivitu net "jen" 64/64 Kbps. Ja si budu zrizovat taky 64/64 (ping na GZ mene nez 20 ms, ~15ms)ale za 800 kc s dani, na pasmu wifi (zezacatku) pak pri vetsim poctu ze to bude resit pripojnejma bodama na barakch (1 pc s 5 nebo 10 GHZ technologii a s toho LAN po baraku).
Pavel (5.8.2004 22:55:12)
jako je videt ze asi vubec nechapes co to je pripojeni a pripojeni jako kdyz si nekdo veme 64 a da to 10 lidem a jeste je schova do neverejne site tak jako si muze dovolit to prodat za 400 treba ale kdyz mam garantovanou s ostrou adresou a vsemy sluzbami tak je to taky o necem jinym a me to alespon funguje sem zvedav kdyz to padne tobe
Washek (6.8.2004 12:35:09)
Taky mam kamarada s tou garantovanou 64 od Contactelu za 3k. Co mi rikal, tak mu to za ty 2 nebo 3 roky co to ma, padlo asi dvakrat, z toho jednou kvuli vypadku proudu na jeho strane :). Takhle se pozna kvalitni net, a ne ty nasdileny brecky za par stovek.
Pavel (6.8.2004 18:35:43)
Washek : Je videt ze se najde nekdo kdo pochopi ten zakladni rozdil ale tim nechci rikat zebych nechtel neco rychlejsiho ale jako to vsechno funguje jak ma a vo tom to je a rikam ze pokud by se lidi na tom netu dokazaly chovat tak by bylo vsechno jinak !!! proto tvrdim ze nei vzdy chyba u ISP a jinych firem ze jejich trubky nemaj neomezy prutok atak se spise divym ze neustale navisuji rychlosti ale propustnost na to neni
Jojo (5.8.2004 18:31:40)
Ja se tim nechlubim, ja vim ze ti poskytovatele jsou kokoti :))
Fang (5.8.2004 16:13:36)
U FPS je ideal tak do 50 ms, aby sis slusne zahral(aby to melo nejaky vysledky), u strategii muzes mit ping treba i 200 ms tam to tak nevadi, to same plati i u RPG. Taky hodne zalezi na hre jak dobre ma napsanej NETCODE. (sitovej kod).
Rumburak (5.8.2004 21:29:31)
Jo jo, zalezi pouze na NETCODE..... Kategoricky a obecne takove zdrave maximum pro rychle strilecky je 250(s dobrym netcode a pocitam celkovy ping). Pro simulacni akce vystacis s 300. Strategie neumim posoudit
Anonym (5.8.2004 17:57:15)
Na strilecky de i 100ms a de to pokud ses dobrej. Na strategie de 500ms na poho da se i vic. Onlajnovky jako je UO atd. jak na co, PVP jako strilecky, PVM se do 200 da a craft de snad skoro pri vsem:)
Licho (5.8.2004 18:25:32)
Neni pravda ze by na strategie stacilo 500ms, nektere hry jako treba rise of nations maji p2p model, takze kdyz mas ping 500ms je zpozdeni tve akce treba i 2s. Navzdory tomu co si hraci FPS mozna mysli, RTS hry jsou podobne narocne na rychlost reakci, a hrat s pingem 500ms je neunosne (uz proto ze se pak jednotky "teleportujou"). Zkuste se zeptat nejakeho lepsiho WC3 hrace jaky ping je pro nej unosny, pochybuju ze rekne nad 100... A ohledne UO, kamos se vyzival v pvp a ted si stezuje ze ma ping 50 misto 10 a ze mu to obcas lagne (coz muze byt v UO smrtelne) a prestal to kvuli tomu hrat.
Jolinar (6.8.2004 22:00:10)
Hraju Warcraft 3 a tak do 200ms se to v poho dá, stejně když klikneš a ta postavička zareaguje za 0,2 sekundy tak to bohatě stačí...
Anonym (7.8.2004 08:01:37)
No nepsal sam jaka strategie, W3 uz moc nehraju (vim ze je tam limit co pri vypadku a lagach nebehne a po vyprseni si prohral), ale AE2 se da hrat i pri 1 s pingu, de to blbe ale da se to (jen musim myslel trosku dopredu, asi jako strilet trosku dopredu v FPS). To sami UO to pvp nebudes nikdy nejlepsi dycky budes znevyhodnenenej ale da se to, dyt to hrajou lidi na modemu. Nesmis srovnanvat "zahrat si" a "hrat profi".
Raad3k (5.8.2004 18:47:23)
pro takove cs nebo q3 to chce ping aspon pod 50, idealni 20-30
rberotel (6.8.2004 16:23:05)
pingy nic moc 150 a více ms. ICQ:203-054-891
Houmles (6.8.2004 21:08:33)
GRRRRR!!! Teď jsem hrál OFP a uřž mě to ADSL nasralo. Lagoval jsem tak, že to vypadalo, jakože už vymysleli teleport. Všichni protihráči(i spoluhráči) se teleportovali po celé mapě a já byl furt mrtvej. Tomu se říká bezmoc. (Tomu se říká ADSL od GTS)
Anonym (6.8.2004 21:23:59)
Tak to nehraj