Anonym (4.9.2014 00:00:00)
Auta bez řidiče bylo něco, co jsme si ještě před pár lety nedokázali představit jinde nežli ve sci-fi filmu. Potom do toho začal šťourat Google a po počátečním posměchu se zdá, že je to dnes už víc realita nežli fantazie.
Anonym (4.9.2014 00:00:00)
Auta bez řidiče bylo něco, co jsme si ještě před pár lety nedokázali představit jinde nežli ve sci-fi filmu. Potom do toho začal šťourat Google a po počátečním posměchu se zdá, že je to dnes už víc realita nežli fantazie.
Miroslav Zuna (7.9.2014 10:33:29)
Ožralové svedou vinu nehody na autopilota.
VV (8.9.2014 18:13:08)
Oni nebudou mit moznost zasahnout.
Toman (12.9.2014 19:51:00)
Podle mě by tu měla být dycky možnost zasáhnout, klidně třeba hlasovým povelem. Ale co se týče dítěte a tunelu, nebo nemusí to být dítě, ale klidně kočka, pes... podle mě by to auto mělo zastavit a ne přejet nebo uhnout. Kdyby každej měl tohle auto, nehody by vymizely nebo převážně vymizely. Já se na to už teď těším!!!! Moc bych si takové auto přál, jsem nevidomý, takže mi jiné auto jaksi není k ničemu. :)
anonym (8.10.2014 02:08:35)
jojo chitráci , a pak se najde najký idiot co tento system hackne a budete bud všichni mrtví nebo bez aut :))))) A na tohle si někdo řekne že to přeci nemuže jít hacknout :) nikdy neříkej nikdy dicky se najde najký blbec co neví že to nejde a uděláto :)))))
Pavel (14.9.2014 15:31:47)
Konstruktéři, právníci a politici tu odvádějí práci kvůli "ožralům" ? Ne pro děti, rodiče, rodiny, seniory, nevidomé, tělesně, postižené ? Kde jsou hodnoty v roce 2014 ? Jistě pokud budu právník nebo politik a ožrala zároveň budu řešit jak se dostanu každý den domu. Přál bych novidomému svobodu pohybu díky vozu, který jej může dopravit domu, k lékaři, k rodině a umožní mu tu samozřejmost, kterou prožívám já každý den. Opravdu vhodná otázka k testu, koho obětovat, dítě nebo sebe a vymluvit se na protokol od výrobce. Jen ten čas na rozhodnutí při testu neodpovídá realitě a podvědomí, že jde o test nebude nikdy výsledek realitou. Kolik by ten vůz musel jet, aby tato otázka nastala ? Jak velký přehled před sebou může mít ten vůz a jak velký může získat z kamerového systému zmíněného tunelu. Ty technologie můžou na rozdíl od lidí dodržovat předpis, že jedu tak abych na vzdálennost, kam vidím bezpečně zastavil. Potom se nehody smrsknou pouze na selhání materiálu, poškození elektroniky a podobně. Dnes se však ze všeho dělá problém.