Anonym (3.1.2014 00:00:00)
Pár lidí z amerického Utahu má před sebou nepříjemnost – hrozbu pokuty 3 500 dolarů a ještě navíc kaňku na své kreditní historii. Za maličkost – napsali na internetu negativní recenzi.
Anonym (3.1.2014 00:00:00)
Pár lidí z amerického Utahu má před sebou nepříjemnost – hrozbu pokuty 3 500 dolarů a ještě navíc kaňku na své kreditní historii. Za maličkost – napsali na internetu negativní recenzi.
Bejbís (3.1.2014 22:00:19)
Jo, napíšu pravdu a dostanu pokutu.
anonym (5.1.2014 13:36:46)
Dobry den take nemam rad když mi během 1 měsíce volají na mobil a vnucují mi ruzné paušaly ktere nechci.Poslední dobou jim tyto telefonáty rovnou pokladam hned jakmile se představí nebot jich mam již plne zuby.
Var (4.1.2014 21:10:35)
Vždycky to má dva úhly pohledu... Pokutovat negativní recenze je samozřejmě dost odvážným počinem a mohli bychom se donekonečna přít, zda je to morální či ne. Na stranu druhou je ale pravda, že zákazníci (potenciální i stávající, stejně tak bývalí) se mnohdy chovají stejně. Vážně. Psát negativní recenzi po tom, co pozdě platím fakturu a dostanu placenou upomínku? Po tom, co si nečtu obchodní podmínky a dožaduji se něčeho, na co nemám nárok jen proto, že jsem "zákazník, Váš pán"? A věřte, nebo ne, ale takových případů je nesčetně moc. Sama pracuji na zákaznické podpoře a můžu s klidným srdcem říct, že drtivá většina stížností má kořeny v hlouposti, lenosti či nepozornosti samotných zákazníků. Jenže přesně to jsou ti, co potom píší negativní recenze. Ne na sebe, ale na firmu. Dobrá, asi to nebyl tento případ a ani se nesnažím hájit zájem firmy. Jen bych ráda poukázala na to, že ani zákazníci sami nejsou bez viny. Často požadují po firmách nesmyslné služby, výhody, slevy a tak dále. Tudíž se tomuto opatření ani tak moc nedivím... Souhlasím s tím, že každý by měl mít možnost se vyjádřit, ale nesouhlasím s tím, že má někdo právo plivat na jméno kohokoliv (člověka, firmy...) kvůli vlastní blbosti. Jinak řečeno... Firmy se občas chovají jak hyeny. Ale zákazníci také. Vážně si nemají co vyčítat, čest výjimkám. :)
dernos (5.1.2014 10:26:57)
Vnucování paušálů na parkovišti obchodního domu, autobusové zastávky nebo otravné volání zákaznického střediska je zcela morální? Pak se nedivte, že spousta lidí neplatí za Vaše produkty. Banky začínají po telefonu vnucovat úvěry. Osobně jsem podobný "produkt" zažil během jednoho měsíce asi 5x. Neuvěřitelné, neskutečné, hnusné. A víte proč? Paní v bance neprodala dostatečné množství produktů a dostala výpověď. A co je morální? Kdo zde trpěl? Paní nebo já? Naposledy jsem měl možnost číst školení na pozice dealerů pro jeden penzijní fond. Tabulky s prodejem produktu, výnosy z prodeje a služební postup nahoru. Školení jak vytáhnout z lidí peníze a dostat odměnu. Nic víc.
anonym (15.1.2014 21:20:43)
to Var nevím ale nic intelegitného do člověka co dělá na help lince ne zakaznické lince nelze čekat ! max naučené odpovědi, problém je u vas my za nic nemužem ! atd
Dan (8.1.2014 04:08:04)
Stále mě překvapuje kam až může vygradovat pouhé nedorozumění. Dnes již čelíme nedorozumění nejen mezi lidmi, ale čím dál častěji mezi lidmi a stroji a jejich programy. IT specialisté by o tom mohli psát knihy. Ještě reakce na poslední větu - pokud arogance nějakého vlastníka služeb postoupí k inspiraci touto kauzou - nejjednodužší obrana je šmejd si nekupovat. Pak nemáme potřebu psát nějaké recenze. A pokud se necháme oklamat Re-klamou, můžem psát negativní recenzi jen sami na sebe. :)
Jaroslav (27.1.2014 13:28:03)
- pokud arogance nějakého vlastníka služeb postoupí k inspiraci touto kauzou - nejjednodužší obrana je šmejd si nekupovat. Pak nemáme potřebu psát nějaké recenze. Jak ale poznáte,že je to šmejd,když nikdo nebude moci napsat negativní recenzi? Z Vašeho příspěvku mám pocit,že jste asi na internetu mnoho zboží nekupoval.