Anonym (4.12.2013 00:00:00)
Máte pocit, že internetové bankovnictví musí být založené na přehledných tabulkách a v zásadě nemůže ničím překvapit? mBank se snaží ukázat, že k němu lze přistupovat jinak – pomocí grafů, kontroly výdajů nebo třeba propojením s Facebookem.
anonym (4.12.2013 10:22:34)
vývoj stál přitom asi 30 miliónů Euro
proč by nestál že :) když to vlastně zacaluji klienti :)
tohle je fakt na hlavu !
anonym 2 (5.12.2013 21:35:20)
videl jsi nekdy cenik Mbank? Ono to klienti nezacaluji protoze banka od nich zadne penize na poplatcich nechce. A kdyz je banka v cernych cislech tak 30 milionu je porad malo kdyz rocne prodelaji mnohem vic. je to takove to TONOUCI SE ZTEBLA CHYTA
jarda (5.12.2013 09:14:48)
Pane redaktore, podívejte se na češtinu cca 5 tř. ZŠ - rozdíl zpráva a správa
Pěkný den
anonym (7.12.2013 02:04:26)
Bankovnictví bylo naprosto super. Takže může být už jenom horší. Ach jo.
mildast (7.12.2013 19:12:04)
Přesně tak. Byl jsem u hodně bank a kam se všechny hrabou na mBank!!! U mBanky to je pěkně přehledné, jednoduché. Jestli z toho udělají maglajz jako to mají jinde, jdu od nich k peněžence :-(
hanstro (7.12.2013 19:20:52)
Naprosto souhlasím!!! Odešla jsem takto od Komerční banky, její účetnictví bylo šílené!!!! Jestli to bude i tady, tak fakt nevím.......:-(
Dan (8.1.2014 04:29:02)
Zajímavé, já mám u KB tři účty jejich I-banka se mi zdá přehledná a nijak složitá. Stačí mi jedno přihlášení a při připojeném telefonu nepotřebuji ani vyťukávat kód z sms.
Pro srovnání, jeden z nejméně přehledných programů se kterým jsem měl tu čest je jedna nejpoužívanějších komunikačních platforem - Fejzbůk
Tak mi teď někdo vysvětlete jak lze hodnotit atraktivitu programu?
Design? Jednoduchost? Přehlednost? Uživatelsky přívětivé prostředí?
Nelze se zavděčit všem - laikům i expertům. A i oni mají různé nároky..
JT (9.12.2013 21:23:55)
Nesahat na to co funguje ! Stačilo by doopravit drobnosti, možná přidat některé funkce ale že z toho udělají nějaký moloch ala KB tak to potěš koště.
sarounp (20.1.2014 10:51:49)
Bohužel součaný trend je nezadržitelný změna za každou cenu.
Možná je to prostor aby nám nějaký jiný konkurent nabídl stabilní funkční e banku, kterou budeme jen používat a ne se jí co půl roku učit rozumět.