OSPF (26.9.2011 21:57:37)
Po nekolika letech zde na foru se pokusim vyvratit nekolik mistnich legend. Prosel jsem Telkacem, GTS. U Telkace jsem si prosel od technicke podpory po vyjezdaka. U GTS pracuji na dohledovem centru. Nikdy jsem nezazil situaci, ze by operator zakaznikum cilene a zamerne snizoval rychlosti ci je bez jejich vedomi prepojoval na jine pary atd, jak je zde velmi casto popisovano. Nikomu se opravdu nevyplati marnit cas technika tim, ze vas prepoji na horsi vedeni, aby mu pote zakaznik bombardoval podporu hromadou telefonatu. Nakonec by se opet marnil cas technika na prepojeni na puvodni vedeni. Jiste uznate, ze to nema logiku. Velmi casto se zde nadava na ADSL. Prosim uvedomte si, ze tato sluzba je jen tak dobra, jako nejslabsi clanek vedeni. A to vedeni je mnohdy 50let stare. A o nake vymene nemuze byt ani rec - kdo vam dovoli rozkopat ulici kvuli vymene dratu? V centrech meste uz je to naprosto bez debat.