Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nepořizujte si UPC!!!Je to fakt hrůza!!!

Nepořizujte si UPC!!!Je to fakt hrůza!!!

Nepořizujte si UPC!!!Je to fakt hrůza!!! (13.9.2009 22:41:54)

Jak padne sedmá večer,tak špičkových 10MB se promění ve vytáčených 100kilo,stránky se načítají pul hodky.Vím že mi tu chytráci od upc budou řikat že jsem zavirovanej,nebo že mam starej system!Ale není to tak!Pravda je ta,že maji na lajně milion lidí a nemaj na ně data,je to prostě hrůza poskytovatel!!!! Varuji všechny ty lidi,kteří si chtěji ušetřit nervy a peníze za telefonování technikum,což stejně nemá cenu!!!

Tom (13.9.2009 23:01:44)

Seš blázen. Rychlost připojení k internetu: 14,784 Mbit/s Rychlost stahování dat: 1,8 MByte/s A to je právě 23 hodin a to strašný UPC mi jede takhle.

Anonym (14.9.2009 08:47:43)

Ne všichni jsou vyvolení a jsou v lokalitě, kde má UPC silnou konektivitu a málo zákazníků... A moc bych tady nevyskakoval-klidně se může stát, že za měsíc ti to nepojede taky...

Anonym (14.9.2009 09:03:26)

no a co? Tak to pojede pomalu, snad nejsi chudacek kterej pomeruje kvalitu dne podle postupu progresbaru :))

Anonym (14.9.2009 18:07:15)

Chudáček je: 62.84.129.XX

Anonym (15.9.2009 08:54:33)

62.84.129.xx je IP adrese a jeste jen jeji cast. Ony ti ty cisla neco udelaly?

Anonym (15.9.2009 10:08:48)

Běž si prudit někam jinam, tady na tebe není nikdo zvědavej.

Anonym (15.9.2009 10:17:32)

Takze jsi chudacek co pomeruje kvalitu dne podle postupu na progresbaru :) No jo, zkusi si nekdy vzit do ruky knizku nebo vyrazit s holkou ven :) To te potom naky pomalejsi net takhle nerozhodi :)

Anonym (15.9.2009 11:01:31)

Podle tebe soudím sebe? To by ti šlo dobře, tak si s tou holkou vyraž, protože já sem chodím akorát z práce a odpoledne/večer/v noci se věnuju ženě a dětem. Díkybohu, že nevíš o čem mluvím, protože kdyby se měly množit individua tvého typu, tak fakt lidstvo degeneruje...

Anonym (15.9.2009 11:10:35)

Klidek nez ti praskne zilka :) takoveho nervacka bych teda za otce nechtel :) Hlavne tva prvni velmi inteligentni a argumenty podporena reakce o tobe hodne vypovida :)

Anonym (15.9.2009 11:25:21)

:-D

Anonym (28.9.2009 23:03:50)

ja CI CUKRATKO

Anonym (3.10.2009 22:33:13)

ja takyyy

xxx (1.12.2009 23:59:32)

UPC jsou podvodníci a zlodějí !!! vlatní skušenost a to dlouholetá !

(2.12.2009 17:43:16)

plně souhlasím, před 2 měsíci jsem s nimi ukončil smlouvu, a to k 30.11.09. Dneska mi přišel mail že po mně chtěji zaplatit dlužnou částku za listopad, kterou jsem už prokazatelně zaplatil a navíc ještě platbu za prosinec, přestože v tu dobu již s nimi nebudu mít nic společného. Přesně něco takového jsem čekal, protože na internetových fórech se podobné případy často diskutovali. Prostě zákazník u nich končí, a tak se snaží všemi (i zločinnými) způsoby z něho vytáhnout ještě nějaký prachy navíc. Vemte si že bych měl Inkaso, to bych se pak jako mnozí ostatní takto postižení musel s nimi "handrkovat" přes doručenky nebo protelefonovávat stovky korun na jejich šílenou zákaznickou linku. Bacha na ně !

Marek (20.12.2009 17:23:43)

Tak přesně tohle jsme prožívali při odhlášení od O2, faktury za služby které jsme již nevyužívali, protože linka již byla i fyzicky odpojená :-) Pokud si nedají normálně říct, půjdeme s nimy do soudního sporu

chjo (15.9.2009 15:29:10)

No myslím že to vaše poměřování pindíků z nudy už se natolik odchýlilo od tématu, že bych vám poradil oběma jít pokračovat virtuálně onanovat a honit si ego a bůhvíco ještě zkrátka někam jinam.

Anonym (15.9.2009 15:55:10)

kdyby nouma reagoval jinak nez jak reagoval tak si tu z nej nikdo nebude delat srandu :)

Anonym (15.9.2009 16:48:25)

Nezlob, nedostaneš cukrátko !

Mareš (24.10.2009 02:01:50)

Jo jo je to tak.

Anonym (8.10.2009 21:01:41)

Fakt jo?

Nepořizujte si UPC!!!Je to fakt hrůza!!! (14.9.2009 09:55:51)

Blázen opravdu nejsem chytráku,ale takhle padat rychlost připojení,jsem ještě neviděl!Vzpomen si na mě,až se ti budou načítat půl hodky stránky!Co se týče hraní,to ani pomyslet.Možná že jsi konfident od upc že ti to chodí ale mě to fakt nechodí!Budu s nima končit,za tuhle hrůzu platit nebudu!!!!!!Jak padne šestá až sedmá večer,tak je lepší vypnout počítač,protože připojení by mi mohlo přivodit infarkt.Když jim volam,nebo píši,že služba je nepoužitelná,tak se nic neděje,je to fakt uplně na HO-NO!

Anonym (14.9.2009 12:33:35)

To je trochu divne, UPC nepouziva zdaleka tak velkou agregaci aby dochazelo k takovemu klesani rychlosti.....neprestava nahodou stihat server ze ktereho chces tahat? Navic si opravdu nikde nepolepsis. UPC je to nejlepsi co u nas pro domaci segment existuje.

Tom (15.9.2009 11:29:52)

Co ti dává právo plácat takovýhle nadpisy? "Nepořizujte si UPC!!!Je to fakt hrůza!!!" To že ti to nejede, ještě neznamená, že stojí UPC za prd. Já jsem za ně rád, protože to co mi dávaj za rychlost/cena mi nikdo jinej nenabídne.

hoj (22.9.2009 22:45:26)

Holý fakta!!!

Ja (6.10.2009 21:34:36)

... a koukám na tu tvojí IP, že sám pak chodíš internetovat jinam, možná k sousedovi, který má zřízeno ADSL od TO2. Tomu se říká opravdově "účelně vynaložená investice" ... :-D

MasakT (4.10.2009 11:04:52)

UPC je katastrofa!!!! Nekteri mate stesti ze vam to jede ale mam stejny problem jako panacek na zacatku. Mam mit 10Mbit/s a kdyz zmerim rychlost na ruznych strankach nebo i tady na dsl.cz tak mam 1.8Mbit/s a nekdy i horsi,vcera vecer jsem mel 213kbit/s. Fakt uzasny net. V dobe kdy sem mel O2 tak se tohle nikdy nestalo.Internet bezel naprosto dokonale,ale chcou za to nekrestanske penize a jeste ktomu platit stupidni pevnou.Takze co je lepsi? Platit jak mourovaty a pojedeto dobre nebo platit o vic jak polovinu mene a byt vecne nespokojeny?

Anonym (4.10.2009 11:51:56)

1)merit rychlost pripojeni k internetu mimo sit poskytovatele muze jen hlupak 2) na 99% je chyba u tebe, zkusi si vypsta netstat v prikazovem radku a jestli ti to vyhodi vice nez par radku mas tam spywaru jako nas.... 3) UPC jede vetsine lidem naprosto v pohode, tech par co jim to funguje spatne maj holt proste smulu nebo nejsou schopni si spravne PC nastavit a zabezpecit

Anonym (4.10.2009 19:23:49)

ad1 - hlupák je ten, který to neproměří ad2 - 99% je vysoká pravděpodobnost. Vzhledem k tomu, jaké mám zkušenosti (a že jsem už prošel hodně kabelových přípojek), tvoji tezi bych viděl tak na 30% ad3 - souvisí s bodem 2. Pár jich rozhodně NENÍ - záleží na lokalitě, a není to o jejich neschopnosti toho či onoho, ale o tom, že jim UPC dodává nekvalitní připojení. Prvni by ses měl přenést do reality UPC v čechách, nasbírat nějaké zkušenosti, než začneš někomu nadávat, že je neschopný hlupák.

Anonym (14.9.2009 09:02:35)

No tak to je docela smula, u nas nic lepsiho nenajdes :) Jinak ja mam UPC a jedu naprosto suprove. Dokonce mam rychlost vysi nez je rychlost placena :)

2009 (18.9.2009 01:56:24)

Bud rád.

Anonym (18.9.2009 10:42:52)

ja jsem spokojen. Mam linku od UPC + od GTS E1 linku jako pracovni a jeste se mi nestalo, ze bych byl bez netu. UPC jede naprosto suprove, nepada, nechybuje, odezva uplne krasna.

PW (29.12.2009 17:53:21)

vzdy muze byt vetsi,na mdmy je navadeno vzdy vic,mas li 30M, je na mdm navedeno - resp. v jeho konfiguraku - minimalne 31,2Mbit...

Anonym (15.9.2009 19:23:02)

Mam internet od doby kdy se platilo 500 jen za moznost pripojeni k netu plus poplatky,telecom udelal free pristup plus poplatky,nasledovalo ADSL Volny potom O2 a ted mam UPC.I kdyz nekdy nastane situace kterou popisujes je to minimum proti tomu co jsem si vytrpel pred UPC.. Pouzij nejaky free programek na trace a posli na technickou kde se to seka.Od nich to muze vypadat v poradku.

Anonym (16.9.2009 08:59:10)

Musím souhlasit, placená rychlost je 20Mbps, ale reálná je 2,4Mbps!!! UPC o tom ví, je to prý dlouhodobý problém některých lokalit...

Anonym (16.9.2009 09:09:15)

nikdo ti nebrani jit ke konkurenci.... :)))

Anonym (16.9.2009 18:20:16)

Obvykle tomu brání roční úpis na oběr služeb, kdy mu naslibovali, že to sice garantované není, ale jede to jako garantované a že není žádná agregace - a jako že je - nejen na branách do internetu - to by až tak nevadilo, ale některé CMTS jsou brutálně přetížené, kde i při filtrování P2P paketů a shapování FTP, HTTP a buhvíčeho všeho to jede ve špičce jako se tady popisuje... Ten člověk v dobré víře podepsal smlouvu, kde mu garantují jisté minimum, ovšem je naprosto běžné, že UPC ani zdaleka to minimum neposkytuje. Taky je běžné, že pokud je toto uvedeno jako důvod výpovědi smlouvy před vypršením ročního úpisu, tak je to ze strany UPC vždy zamítnuto s tím, že je problém u klienta... A můžeš se postavit na hlavu, můžeš předložit milion důkazů a argumentů a stejně si ten rok doplatíš, takže tohle mu brání přejít ke konkurenci. Jsou to podvodníci a ty bud jen rád, že ti to jede jak ti to jede... (je až s podivem, že vždycky takovým jedovatým lidem to jede dobře a normální lidi často musí trpět rozmary megafirem, na které nejde ani televize, protože jsou to významní zadavatelé reklamy)

Anonym (16.9.2009 18:45:59)

Ja jsem jedovaty? On tu vykrikuje jak je UPC k nicemu na vzorku zlomecku z celkoveho poctu a ja jsem jedovaty? Delas jako by jsi nikdy nevidel reklamu, jasne ze ti vsichni kecaj, ale tak od toho je smlouva, kde mas jasne popsano, co si za jake penize kupujes.

Anonym (16.9.2009 20:32:20)

Naprostá většina příspěvků z 62.84.129.XX nebo 78.45.113.XX je jedovatá. Nezlob se, ale sám vidíš, že nejsem jediný, kdo si toho všiml... Furt jen v opozici, všechno ví, všechno zná, je naprosto neomylný... Mít vysoké ego při zanedbatelných znalostech (to už jsi zde předvedl několikrát), zkušenostech a "plné hubě keců" je sice dneska moderní, ale moc přátel si tak nenaděláš... Je jasné, že mi zase budeš nadávat do ňoumů, puberťáků a co to píšu za výblitky (protože ani nic jiného neumíš), ale třeba tě donutí se zamyslet nad vlastním chováním... Až si přečteš znova, co jsem psal (jestli jsi to vůbec četl), tak bys pochopil, že právě smlouva s UPC je pro tebe jen cár papíru, z kterého vyplývá pouze a jedině to, že jsi povinný UPC rok platit. To že oni se tam k nečemu zavazujou, je sice pěkně napsáno, ale když dojde na věc, tak neuděláš vůbec nic. Proto tomu neříkám smlouva ale úpis - naprosto jednostranný - když neplní nasmlouvané záležitosti UPC, neuděláš vůbec nic, když ty jednou nezaplatíš, pošlou na tebe exekutora. Reagovat už nebudu, protože to nemá smyslu... BTW: každý pátý člověk (20%) s problémovým připojením není vzorek zlomečku celkového počtu, tak se prosím oprosti od domněnky, že když to jede dobře tobě, tak to jede dobře všem, protože tomu tak prostě není.

Anonym (18.9.2009 10:41:27)

Takze kdyz sem prijde nakej nouma co si plete technologie a nadava jen tak z principu na ISP protoze je to IN tak ho mam pochvalit? A opravdu me stve, kdyz si nekdo NEprecte smlouvu a pak si stezuje na klesajici rychlost atd. Bud rad ze mas UPC, to aspon vraci penize, takova TO2 se na tebe pokud opravdu nerves vykasle. Paklize mas pocit, ze je smlouva ze strany UPC nedodrzena tak si dej k soudu. Ono je to taky tezky, v dobe kdy jsem jeste pracoval na technicke podpore TO2 tak cca jeden clovek z deseti mel opravdu na lince poruchu. Zbytek lidi zadny problem nemel, jen nevedeli, neznali ci neumeli.....

cz wolf (29.9.2009 08:53:38)

nejprve jsem si myslel že jsi ASI hl*pák,po tvém příspěvku že jsi dělal na podpoře 02 si mě jen ubezpečil že tomu tak je......o počítače se zajímám asi nějakej pátek a musím konstatovat že technici na 02 jsou jen papoušci kteří opakuji naučené formule a vždy opakuji VŽDY hledají chybu u zákazníka....jeden příklad z mnoha...moje zkušenost .....Když začínala vista (koupil jsem s pc) nešel mi internet...modem nekomunikoval automaticky s vistou...tak jsem po 02 jen chtěl nastavení tcp/ipv4...doslova jsem jim to řekl....milá slečna mě přepojila na technika který podle jejich slov měl rozumět W vistě....po přepojení mi technik zdelil že netuší očem je řeč a z5 mě přepojil té milé dámě která mi zdělila ať si prý zavolám do microsoftu že to neni věc 02!!!!! ano čtete dobře ..tak sem ji rázně zdelil že Billa opravdu nezajímá každý šašek ,který někde v banánový republice provozuje internet,...poté mi řelka..doslova"nevim co chcete ,ale mam tady jen toto"..a nadiktovala mi žádané parametry..... Tedy toto je tech. podpora 02.....jsi jeden znich?....Už chápu

Anonym (29.9.2009 09:27:43)

Podporu na TO2 jsem delal jeste v dobe Telecomu. A ano, souhlasim, lide kteri tam pracuji jsou prevazne lide bez zakladniho vzdelani, ti co neco umi tam dlouho nevydrzi. Take jsem tam pracoval pul roku nez jsem sel na oddeleni provozu site :) Co take cekas za 17.000 hrubeho? Myslis, ze ti tam zustane nekdo kdo neco umi? Tvuj problem s Vistou je trochu nekde jinde, pokud si dobre pamatuji, TO2 oficialne zacala delat podporu pro Vistu az nekdy rok po jejim zavedeni do provozu, proto ti rekli, ze nevedi o cem mluvis. No a jestli se o PC zajimas naky ten patek, tak jiste dokazes nastaveni IP protokolu udelat za dve sekundy bez jakekoli pomoci ne?? Proste zapojis komp do modemu, mrknes jako dostavas pridelenou IP a podle toho nastavis zbytek....tak jaky pak problem? navic vsechny modemy TO2 pouzivaji jednotnou adresu 10.0.0.138 kterou si muzes sam najit v prilozenem manualu...a i kdyby toto vsechno selhalo, staci pre prikaz ipconfig /all zjistit jakou vychozi branu tvoj komp dostal a zbytek opet donastavit......uprime receno, clovek ktery neco umi si pro nastaveni TCP/IP nevola. Ale jinak souhlas, jsem fakt rad, ze uz na podpore nedelam.

cz wolf (29.9.2009 09:38:26)

ale toto nastavení neni jen ve W vistě ale vlastně i v xp(prostě nevyhledává ,ale natvdo nastavíš)...takže podpory visty se to vůbec netýká a je vidět že vlastně nevíš,je pravda že to v modemu najdeš ,ale jeden neví všechno(hned) a taky nedělam technickou podporu 02.... ..a platová politika 02 ?.... problem 02....takže zase klamavá reklama ..prý kvalitní tech. podpora ...tojo:-))..toto byl jen jeden příklad....mám jich za tu dobu dost a dost,ale zasvěcemí(zákazníci) vědí

Anonym (29.9.2009 12:56:01)

Nevim jestli se smat nebo plakat......v modemu nic hledat nemusis. Rozdil v nastaveni XP vs. Vista zde je. Musis zaskrtnout, ze se ma pouzivat IP verze 4 misto IP verze 5 ktere byla ve viste defaultne nastavena.

Anonym (29.9.2009 14:42:09)

To máš překlep, nebo zase dokazuješ, jak tomu "rozumíš" a jak jsi znalý tématu?

Anonym (29.9.2009 15:53:08)

IPV6, preklep se stane. Nic to nemeni na tom, ze pouhe nastaveni IP adresy a vychozi brany a masky ti ve vistach nijak nepomuze :) A neboj, rozumim tomu rozhodne vice nez clovek, kterej si ani nedokaze zjistit, jakou adresu se ti snazi modem cpat a jakou vychozi branu dostane komp pridelenou :) Navic, jen tak pro zajimavost, jakej modem jsi mel? Jestli jsi mel nake combo nebo nedej boze ciste USB modem tak to je neco, co vubec TO2 pro visty nesaportovala.

czwolf (8.10.2009 12:33:29)

čti jen czwolf...ten druhej nejsem já ty it inženýre..ip taky něco znamená Znovu pro tebe!!!!!!! Opět je vidět že nevíš o čem se baviš! Ve W vistě neni default vůbec nic...tedy nijaké default připojení.... po připojení síťového kabelu se tě to zeptá na umístění v síti a jede jak ipv4 tak ipv6!!!!!!!!!!!!!!!!! ..proto nic jiného než co sem psal výše nenastavuješ...po té co modem nekomunikoval s vistou,tedy nepřipojen nebo omezen....lze se dostat do modemu přes prohlížeč a přihlašovací ůdaje vyhledat v něm.. to co ty tady omýláš pořád dokola je mi k h..nu protože ti to ukáže ip přiděleno modemem v mojim případě modemem s routrem ,ale pro tvoji informaci se nejedná jen o ip přidělenou v mém případě routrem ,ale i o dns servery ,masku podsítě apod...to ten tvůj fígl nijak nezobrazí..prostě přes roater se nijak nedostane znovu opakuji na tvoji adresu: Pokavaď v o2 dělají tobě podobní ,nedivím se že tech. podpora O2 je tak žalostná... a mimochodem ,počítám se mezi běžné uživatele dle tvých skvělých příspěvků všude tady na tematech usuzuji že si takovej všeználek ,prostě uslintanej,ulepenej,umaštěnej zakomplexovanej chudáček ,kterýho nikdo nemá rád a tak se masíruje na forech na internetu ....divx,linux apod. ps:ve w vistě a v xp se to nastavuje stejně jen s rozdílem že v xp to jelo normálně(bez nastavování dns apod.) ,ale vista nekomunikovala pořádně(prý nekompaktibilní)..jo a nastavoval sem to ve více pc a div se všude jedou do dnes

Anonym (9.10.2009 17:00:14)

Masku si muzes nastavit jakou chces, DNS nastavovat vubec nemusis, protoze se zacnou pouzivat DNS pridelene ISP {take muzes najit v modemu) ale ocividne to nema cenu.

pepaZDepa (21.12.2009 16:43:03)

ahahahahaahah jiste, "masku si nastav, jakou chces"! pane kolego, tento Vas prispevek me rozesmal natolik, ze mi nestaci dech na smich k te casti o DNS :))

czwolf (8.10.2009 12:48:05)

odpověď č.2 nebo v kostce: když použiju ten tvůj fígl..ukáže ku.ový,protože nejsi připojen víš,ale tomu bysi musel nejdřív rozumět

(16.11.2009 12:04:41)

Co to meleš Vista si to sama nastaví!!!!!!

cz wolf (29.9.2009 09:48:08)

jen bych dodal že já jako zákazník nemusím vědět kde mám co hledtat ,ale parametry ohledně připojení musí provozovatel zdělit ,jako když bičem mrská

Anonym (29.9.2009 12:35:15)

reagoval jsem na vetu, ze se v IT vyznas.

zklamany klient UPC (4.10.2009 13:29:48)

Ja jsem v patek "podal vypoved" UPC a prechazim k O2. Co z toho, ze za 599,- Kč mam rychlost stahovani okolo 15 MB/s a upload okolo 1,5 MB/s, kdyz mi nejsou schopni zajistit stabilni pripojeni k zahranicnim hernim serverum. Nejsem sam, kvuli tomuto problemu, ktery nastal puvodnim uzivatelum Karnevalu (pred prevzetim UPC), viz dokaz na clanek (je sice trochu "vousaty" ale porad aktualni a UPC tento problem stale nijak neresi) http://bonusweb.idnes.cz/clanky/upc-ma-problemy-s-online-hranim-a-neresi-je-fi5-/clanek.A071210_125809_bw-clanek_oz.idn A vubec mi nevadi, ze budu mit "pouze" rychlost 3-4 MB/s, stejne vyssi rychlost ani nemame jak vyuzit.

zklamany klient UPC (4.10.2009 13:34:18)

oprava odkazu na clanek : http://bonusweb.idnes.cz/clanky/upc-ma-problemy-s-online-hranim-a-neresi-je-fi5-/clanek.A071210_125809_bw-clanek_oz.idn

zklamany klient UPC (4.10.2009 13:38:54)

tak naposledy : nevim proc se po odeslani odkazu vzdy ve slove "hranim" objevi na foru ve slove mezera, pred odeslanim to je v poradku, tak pro zajemce o precteni je nutno opravit slovo "hranim", omlouvam se, nemam zajem nijak spamovat

Anonym (4.10.2009 15:46:48)

No tak to jsis opravdu pomohl :) za mesic budes mlatit hlavou o zed aby jsi se mohl vratit k UPC :) Jinak prokazujes tu opravdu krasnou neznalost. NIKDO, ale VUBEC nikdo ti nezaruci ze ti pripojeni k zahranicnimu serveru pobezi. Uzij si to u TO2 ktere je nekolikrat horsi nez UPC :)

Anonym (4.10.2009 19:29:02)

Pán je asi agent UPC, že? Kolik ti platěj za tyhle kecy? Zadarmo by toto psal jen hlupák. Rozdíl O2 a UPC je v tom, že O2 jede sice pomaleji, ale jedou úplně všechny služby, není nic blokováno nebo shapováno a projde všechno. UPC blokuje, shapuje, dropuje a stabilita připojení 15% mi je při 10 mbps prd platná. Raději si pořídím připojení od O2, kde mám sice jen 2 mbps na které se můžu spolehnout, ale stabilita se blíží 100% v kteroukoli denní dobu.

Anonym (4.10.2009 20:21:51)

Uprime receno u UPC nepracuji, ba dokonce pracuji u konkurence :) Zajimave, ze pripojeni od UPC mam take a zadne rizeni provozu se mi na nem neuplatnuje :) Co presne se podle tebe omezuje? Vis co to znamena, ze se neco dropne? Ocividne ne, shapuje i TO2 a kazdy jiny ISP, asi si to zase pletes s necim jinym. U TO2 si opravdu vubec nepomuzes, schvalne se sem vrat za par tydnu a povime si vice :) Jinak je usmevne, jak je hned kazdy agentem TO2 nebo UPC nebo GTS. Jen tak pro zajimavost, jak si predstavujes, ze ti cesky ISP zaruci jakoukoli kvalitu pripojeni nekam do zahranici?? Ze by kouzlem :)

Anonym (4.10.2009 20:26:05)

jeste bych dodal jednu vec, jednoduchy test jak zjistit kde je problem. Zkus si poslat ping na server ktery ti zlobi, pokud ti to hodi ping vyssi dejme tomu ze 5oms tak je problem nekde jinde nez u UPC. Protoze i kdyz by jsi byl v nake casti site ktera je silen pretizena, latence ti zustane nizka. To je take duvod, proc mam UPC ac bych mohl mit ADSL od zamestnavatele, take hraju a prave diky tomuto jsem si nechal UPC.

Anonym (5.10.2009 11:40:28)

A přesně tím prokazuješ svoji neznalost. Pokud je totiž odezva delší, tak to UPC dropne (sprostě zahodí)- myslím paket(y), ne reject spojení (že existuje něco jako model OSI bys vědět mohl). Proto se stává málokdy, že to je přes 50 ms, protože všechno ostatní se zahazuje. A děje se to rychle, takže běžný uživatel na prohlížení www stránek nic nepozná (mluvím o vnitřní síti UPC a totálně přetížených CMTS). Najdi si co znamená termín shaping, protože podle toho co píšeš, nevíš oč jde, jelikož zrovna O2 toto (narozdíl od UPC) nedělá - port 411 má stejnou rychlost, jako všechny ostatní... UPC má na "neatraktivních" portech rychlost sníženou a to razantně. Ten člověk tam psal... a já jinde taky, že je to podle lokalit - oprosti se od globálního "já = celá síť UPC" a buď rád, že zrovna tobě to jede dobře, nic ti nedropujou, ani neshapujou... I přes ty plky a blbiny co tu píšeš bych ti nepřál mít problémy s UPC (ikdyž tobě by to prospělo, aby ses probral do reality českého UPC)... Jinak u GTS (tvého zaměstnavatele) jsem byl nějakou dobu taky a ani se nedivím, že jeho ADSL nechceš, protože v tomto případě je fakt UPC lepší.

Anonym (5.10.2009 18:33:02)

Tak todle me velmi rozesmalo, az budes mit CCIE tak si povime znova. Trochu nechapu co ma OSI spolecneho s udajnym zahazovanim packetu ktere maji velkou odezvu (jak to poskytoval pozna napriklad u nespolehliveho protokolu ktery jen tranzituje svoji siti?)

Anonym (5.10.2009 20:19:04)

To fakt nemá cenu. Nečteš pořádně, co ti kdo píše, evidentně nerozumíš problematice, ale dělat chytrýho (bohužel fakt jen dělat) a ohánět se papírama by ti šlo. Jen se bav, ty jsi tu ten divnej.

Anonym (5.10.2009 23:41:52)

ano, vazne to nema cenu

Anonym (6.10.2009 05:56:46)

Pokud takoví "odborníci" spravují sítě poskytovatelů, tak se pak nedivme, že internet v čr jede, jak jede !

Anonym (8.10.2009 12:57:37)

jo?

Anonym (8.10.2009 01:40:55)

bum bum.

zklamany klient UPC (9.10.2009 16:36:51)

Takze, ted jsem u znamych na Vesnici, privezl jsem si sem pocitac se kterym se z domova pripojuji na NET (UPC), od vcerejska testuji stabilitu na zahranicni herni servery (Guild Wars). Je zde pripojeni O2 ADSL se stabilni rychlosti 650 kbit/s. Doposud jsem nezaznamenal jediny problem (zadne lagy, extremni skakani PINGu jako doma). Samotny ping vykazuje casto lepsi hodnoty nez kdyz jsem z domova pripojen pres UPC (15000 kbit/s), asi takhle no.

Anonym (10.10.2009 22:28:31)

Nojo no.

ahoj (23.9.2009 21:15:39)

Fakt dobrej napad.

jj (16.11.2009 18:07:38)

jj to jsem taky hned udělal jelikož nepatřím k lidem co něco řeší pořád. Měl jsem UPC 10M net jel bez problémů, tak jsem si zřídil 30M v ten den jsem začal mít průměrnou rychlost 2až 3M přitom při tarifu 10M jsem byl na průměru 8 až 9M. Jelikož nepoužívám Wifi router tak rychlost nebyla ovlivněna bezdrátovím přenosem. Jednou jsem zavolal na info, že očekávám do 24hodin (bez nějakých řečí o viru atd) rychlost přiměřenou placenému tarifu 30M. Bohužel nic se nestalo tak žádný další telefonát nebyl a následovala okamžitá výpověď. A šel jsem k O2.

bohdalka (30.11.2009 23:24:07)

ano prosim

2009 (24.10.2009 22:37:51)

Jo jo jsou to žabaři.

zklamany klient UPC (16.11.2009 10:34:55)

Někdy v říjnu jsem v této diskuzi několikrát reagoval. Takže UPC jsem zrušil a nyní již asi týden jsem z domova připojen přes O2. Naprostá spokojenost, stabilita, žádné lagy při připojení na zahraniční servery, rychlost plně dostačující. Všem co mají problémy s UPC plně doporučuji O2. http://rychlost.cz/rs/20094568723.png

Anonym (16.11.2009 12:28:04)

Lidi, kdy konecne pochopite, ze jak u UPC tak u TO2 zalezi predevsim na LOKALITE!! Tobe bezi TO2 spatne, nekomu bezi vyborne, nekomu bezi spatne UPC nekomu bezi spatne TO2.

Ahoj lidi (17.12.2009 20:46:03)

Tak jsem si nechal zvednout rychlost z 10mb na 30mb a zvedlo se mi pouze placení,rachlost v žádném případě!!!Budu muset změnit poskytovatele!!!UPC nebrat!!!

Fakt uplne na prd net!!!! (20.12.2009 13:22:59)

Proc je ten net tak pomalej?Nechapu,maji fup?Ale ja nic nestahuji.

pepaZDepa (21.12.2009 16:55:14)

Mno ono si moc nevyberete. Kamarad s o2 Vam sice rekne, ze to jede dobre, ale ta nominalni rychlost bude vzdy nizsi. O UPC se dlouhodobe vi, ze jejich linky do zahranici stoji z hov*o. Bohuzel to nic nemeni na faktu, ze pro prumerneho uzivatele plati, ze inernet=seznam.cz a ten jede pres NIX vzdy celkem rychle. K tomu, co se tu objevilo: -shapuje kazdy poskytovatel pro domacnosti aspon nejake sluzby, popripade snizuje jejich prioritu -agreguje UPLNE kazdy poskytovatel pro domacnosti, nikdo vam neda garantovany 30mbit (aspon ne za 800kc mesicne), nekteri bohuzel nemaji kapacity pro zajisteni rychleho prenosu pro vsechny sve zakazniky, at uz na lokalni urovni (CMTS ci DSLam) nebo mezinarodni urovni (zahranicni trafic obecne) -hodnota pingu jeste nic neznamena, jsou technologie, ktere maji ze zakladu vyssi ping (napr adsl ma +5ms mezi modemem a dslamem kvuli PPoE enkapsulaci dat, kdy dochazi k nabalovani malych paketu na vetsi) -k "agentum" spolecnosti: vy si vazne myslite, ze nekdo by ztracel cas psanim prispevku zde v diskuzi a pak za to dostal premie? zdejsi diskuzi cte zanedbatelny podil ceskych uzivatelu internetu a tito zakaznici nikdy nebudou zlatym dolem pro poskytovatele (tim jsou ti, kdo povazuji seznam.cz za internet) zaverem bych dodal, ze nemam ani o2, ani GTS, ani UPC, vyuzivam sluzeb maleho iSP v lokalite meho bydliste a jsem maximalne spokojen prijemne svatky vsem

Anonym (21.12.2009 19:16:51)

Amen

Ahoj lidi (22.12.2009 21:18:34)

UPC kdyz vam poskytne 30mb tak prumerna rychlost je 2,4mb, fakt je to na prd.O2 je jeste horsí,co píší lidi na jiných forech.

Anonym (23.12.2009 07:33:59)

zajimave, ze mam doma UPC, u pritelkyne je TO2, na chate mame Noveru a vschno jede v poradku a tak jak ma. Spise mam pocit, ze se zde opet vyrojila hromada neznalku kteri si mysli, ze PC staci jednou nainstalovat a od te doby se o nej clovek starat nemusi.

Anonym (23.12.2009 08:22:29)

Zase v bohnicích povolili pacientům internet?

(23.12.2009 10:42:05)

hmm, Já mám také občas různé pocity, ale rozhodně je nereflektuju na veřejnost, zvláště pokud jsou takové povrchní a stupidní jako vaše pocity "hromado neználků"

Anonym (24.12.2009 10:02:38)

No vite, ja jsem se i drive snazil pomahat, ale kdyz zde clovek polozi zakladni otazku jako jestli treba PC neni zavirovany ci kolik ma uzivatel navazanych spojeni na TCP/IP tak mu tu hned kazdy zacne nadavat, ze ma stejny dotazy jako clovek na technicke podpore atd. atd. atd.....z vlastni zkusenosti musim rici, ze pripadu kdy jede internet spatne kvuli ISP je tak 20%. Zbytek jsou opravdu jen zavirovane kompy, zanesene systemy, spatne modemy atd. atd. atd......a ted vam opravdu nelzu, odvirovani systemu a podobne nesmysle me zivili po celou dobu studia na VS :)

Anonym (24.12.2009 11:48:36)

No aspoň je už tvůj postižený mozek na dobré cestě. Ještě před měsícem jsi tady vyřvával, že pomalých přípojek vinou ISP je pod 1%. Ostatní jsi napadal a osočoval, jací to jsou hlupáci a neználkové a teď už připouštíš 20%? No, třeba se z tebe za půl roku stane normálně myslící a uvažující člověk, který žije realitu tak jak je, ne nějakou virtuální. Fandím ti a myslím, že krásnější dárek od Ježíška si nemůžeš přát.

Anonym (24.12.2009 13:21:05)

Clovece, tobe jeste nedoslo, ze tu piseme dva ze stejneho adresoveho rozsahu?? Ocividne ne, takze laskave mi nevkladej do ust neco co jsem nikdy nepsal. Ten druhej ma nick OSPF a opravdu to nejsem jak. Takze trochu brzdi.

Anonym (24.12.2009 20:29:21)

Schýza je svinstvo, ale dá se to léčit ;-)

Anonym (24.12.2009 21:01:30)

jen v teto debate je nekolik ruznych lidi kteri pisou ze stejneho rozsahu, proc jsis zasedl jenom na me?

(24.12.2009 23:20:33)

Já nemyslím, že si zased jenom na Vás, ale na ty Vaše lži se těžko jinak reaguje - myslím tím Vaše přesvědčování o tom, že u přípojek s nestabilním připojením je v drtivé většině problém na straně uživatele. Každý kdo se má trochu přehled v této problematice ví, že poměr je maximálně tak 5% (uživatel) k 95% (poskytovatel připojení). Jediné co mě napadá je to, že jste osoba, která má strašně velkou potřebu se zde prezentovat jako velký profesionál v oblasti počítačových sítí a všechny přesvědčovat o svých vědomostech a dovednostech. Neléčíte si tím nějaké komplexy ? a proč u toho musíte ještě navíc lhát ? a nebo jste agent UPC - to by sedělo...

Anonym (25.12.2009 11:52:47)

Spíš nevědomostech a nedovednostech... Takoví lidi, co melou akorát na hubě a vozej se po ostatních, aniž by měli o věci aspoň trochu šajn, jsou ve společnosti moc "oblíbení"... tak prudí tady no...

Anonym (29.12.2009 10:51:31)

jste jako male deti. S clovekem vyse souhlasim, delal jsem zapojovani internetu pri projektu internet do skol - coz je normalni radove ADSLko jako ma kazdy jiny a 80 az 90 instalaci ze 100 bylo naprosto bezproblemovych. Vetsinou je opravdu chyba na strane stezovatele. A ted do me pubertaci :)

Anonym (26.12.2009 20:02:18)

Ano, je to tak a je to muj nazor. Delal jsem zapojovani netu temer ctyri roky (jeste nez byly samoinstalacni balicky) a takovou proste mam zkusenost muze se ti to libit i nelibit, ale opravdu takovejch 80% problemu byla naka chyba na strane uzivatele.

Anonym (23.12.2009 13:29:49)

Už se zase navážíš, ty neználku? Taky na tebe dojde, az ti UPC pustí dvacetinu zakoupene rychlosti a nebudes s tim moct udelat vubec nic - až to nastane, teprve poznáš aroganci zákaznického centra a technické podpory teto firmy. A rozhodně to není starou instalací nebo zavirovaným PC, ty argumente. Jdi se léčit !

okrádaný zákazník UPC (23.12.2009 13:39:59)

To to je správný názor!!!Když jsem volal na technickou podporu UPC tak to je první co říkají,jestli nemam starý system,viry,atd. Nikdy však neřeknou,pane je to naše chyba!!!Máme na lajně miliony lidí!!!Je to fakt hnus,platit 30mb a přijímat 56kb!!!

Anonym (24.12.2009 09:27:20)

A zkontroloval jsis system? Preinstaloval jsi ho? Mas ho aktualizovany? Co pouzivas za modem? Nemas nekde moc dlouhy kabel? Nekrimpoval jsis naky kabel sam? Jaky mas firmware v modemu? Nemas tam nakou starovekou verzi? Co pouzivas za OS? Mas ho legalni? Mas PC zapezpeceno - antivir, FW? Kolik mas navazanych spojeni na urovni TCP/IP protokolu? Nepouzivas wifinu? Navic te nikdo nenuti sluzby UPC pouzivat, muzes se sebrat a jit ke konkurenci.

Anonym (24.12.2009 11:51:00)

Opravdu zatím nejlepší vtip dne, když se člověk dozvídá, že za pomalý internet, který jede jednou 80% rychlosti (obvykle hluboko v noci) a jednou 5% rychlosti (obvykle v internetové špičce večer, kdy všichni sedí u pc) může špatně nacvaknutý konektor na ethernetovém kabelu :-DDDDDD

Anonym (24.12.2009 13:18:52)

boze, boze...jiste ze muze. Kabel ti muze vest treba vedle mikrovlnky a muze mit lehce porusenou izolaci, pustis troubu a kabel je hned zarusen. To same spyware, nektere programy aby nebyly odhaleny FW posilaji data narazove, popripade stejen zaruseni muze zpusobit kdyz ma u tebe v baraku nekdo stary TV ktery kdyz zapne tak posila zpetnou smyckou sum do linky (specialista je na to stara Tesla) Takze take patris do skupiny lidi, kteri proste nadavaji na ISP aniz by cokoli zkouseli. Btw presne stejny problem by ti linka delala, kdyby jsi ji mel zapojenou v paralelni zasuvce a ne v hlavni. Ale jak rikam, ono je jednodusi rvat ze za vse muze ISP :) Zrovna nedavno jsem resil stejny problem jako ty popisujes, zenska nadavala jak to nebezi, jak je to vina ISP a pak se ukazalo, ze ma v byte zarusenou a nezabezpecnou wifinu. Takze si nejdriv zkontroluj co mas, preinstaluj si system, zjisti si, jestli lide v baraku maji stejne potize a pak nadavej.

Anonym (24.12.2009 20:28:46)

Joooo, jasněěě - může za to špatně nacvaknutý konektor, nebo porušená izolace :-DDDDD Příjdeš k te zasuvce, doneseš si svůj modem, svůj kabel a svůj notebook, který všude jinde funguje bezchybně a zjišťuješ, že to fakt běží nějak pomalu... a že sousedovi o 4 patra níže zrovna tak... Prober se už !

Anonym (24.12.2009 21:00:52)

nikde jsem nepsal, ze ty nemuzes byt tech 20% kterym to nejede kvuli ISP, jen rikam, ze je nedrive dobre vyzkouset vse ostatni. Kdyz se ti kvalita pripojeni nelibi jdi ke konkurenci...nejdes? Proc? Bud u tebe nikdo jiny neni - zijes v riti kde se nikomu nevyplati neco tahat nebo je u tebe jen konkurence ktera ma sluzby horsi nez mas ted. S tim holt budes muset zit.

Anonym (24.12.2009 09:21:20)

No takt o holt budu pouzivat garantovano E1 linku od zamestnavatele :) Btw UPC pouzivam v centru Prahy kde kazdy nadava jak je to pretizene, asi jsem naky super zakaznik, ze me to bezi tak jak ma :)

Anonym (24.12.2009 11:56:35)

Já být poskytovatel internetu, tak ti raději pustím víc a bez agregace, protože poslouchat tyhle nemocné kecy vážně nejde. A taky bych ti to dal zadarmo, abys všude na internetu mohl vyřvávat, že máš 100 mega bez agregace a to ZADARMO. Ale k věci, neznám nikoho z centra prahy, které je prošpikované optikou, kdo by si stěžoval na rychlost. Tohle se týká mnoha krajských a okresních měst, kde jsou celá sídliště se stovkami tisícovkami přípojek napojené k páteři ubohou jednogigovou linkou.

Anonym (24.12.2009 13:14:06)

No tak zrovna centrum prahy moc prospikovany optikou neni. Ona se jaksi optika ci obecne cokoli tezko taha v historickem centru meste kde se smi kopat jen opravdu v nejnutnejsim pripade, ale to je vedlejsi. Na vesnici samozrejme problem vzniknout muze, ovsem tady zase zakaznik musi chapat, ze do nake rite ktera ma 200 obyvatel nikdo nebude tahat DWDMko ci WDMko ci neco podobneho. Ale me jde spise o neco jineho, podivej se na nake debaty, kde jsem se naprosto nevine ptal, jaky pouziva dany clovek FW, antivir atd. a zpravidla vzdy mi bylo rovnou nadavano, ze urcite pracuji u TO2/GTS/UPC atd. A promin, odpoved "Na PC viry nemam a basta" je opravdu jak od maleho ditete.

Anonym (24.12.2009 20:23:55)

Jsi jak zaseklý gramofon... Ta optika už tam je a hodně dobře nadimenzovaná... Nikdo tam nic nového pokládat nechce, tak nevím, co furt meleš o tom, jak je v historickém centru složité pokládat nové kabely...

Anonym (24.12.2009 20:58:53)

Jo??? A kdo tam tu optiku jako podle tebe polozil?? Jako prvni zde zacal pokladat optiku tehda jeste Cesky Telekom. Centrum prahy je totalne bez optiky (myslim historicke, male centrum).

PW (29.12.2009 17:51:20)

no a proc asi...vsude 100let stary trubky pod chodniky,nikdo tam nema odvahu kopnout,jak to prokopne,pruser za desny chechtaky...ale kdyby ziskali aspon pulku baraku, tak by mohli privest nejakym pojitkem 10/13Ghz apod. data a v baraku uz jen metaliku a frciiii...v par lokalitach to tak fachci a OK...

Anonym (30.12.2009 10:20:21)

No me to nevysvetluj.....ja neziji v domeni, ze je centrum prosite optikou....ja spis nechapu neco jineho. Proc naky ISP nebo naky podnikatel nezajde na stavebni urad, nezjisti si vystavbu novych baraku a k tem proc netaha nake garantovane linky. Ja mit prachy, tak k panelaku postavim Ceragon (licence se prodava az na giga) takze na jedno radio muzes narvat 100 zakazniku po 10mega a jsi za vodou. Zadne problemy s kopanim nic. Od treba TO2 si nechas nekam do okoli dotahnout konektivitu, dejme tomu ze si koupis celou lambdu a jedes.

pepaZDepa (2.1.2010 12:06:53)

A to jim chcete poskytovat garantovane linky pro domaci zakazniky za "stokoruny"? By vam kazdy "counter-strike-chtivy" hrac volal ve 2 hodiny rano, ze ho kvuli lagu zabili. Jinak dneska to s vystavbou novych baraku vypada takto: Zastupce developera zavola do UPC "Dobry den, stavime barak v Dolnich Kotehulkach. Na kolik si cenite, ze Vam natahame do kazdeho bytu pripojku kabelove televize?"

Anonym (3.1.2010 14:15:58)

Nevim jak to presne myslel autor vyse, ale nevim jak jste prisel na linky za stokoruny. Zjistete si neco o firme Kobnet. Ta nabizi pripojeni k nove vystavenym barakum. 500 jde firme, 500 ajiteli domu a vscihni jsou spokojeni. Navic nevim, proc by mel byt zde mel byt vysoky ping. Ty mas na 99% stavenou linku stejne.

pepaZDepa (5.1.2010 12:43:13)

Hovoril jsem o nesmyslnosti poskytovani garantovaneho pripojeni koncovym uzivatelum v resortu residentnich zakazniku. Ja mam 5GHz wifi s antenou na balkone :)

pepaZDepa (5.1.2010 12:43:46)

teda abych neceril vody... nejsem si jist, jestli 5ghz pasmo spada do specifikace wifi

pepaZDepa (23.12.2009 19:16:06)

No jiste, ze jede, pane 62.84.129.XX, patrite k ty majorite zakazniku, kterym to proste jede v pohode. Bohuzel existuje i minorita (a ani ja jsem nebyl jejim clenem, diky bohu), ktere to proste nejede a kteri se pomoci nedovolaji a mohou jen cekat, az skonci jejich upis u ISP.

Anonym (24.12.2009 09:19:37)

Myslis ty lidi, kteri se silene divi, ze si obcas musi preinstalovat kompa? Nebo ti lidi co pouzivaj nakou USB sragoru jako modem? Jeste za dob studia na VS jsem si privydelaval instalaci internetu. Zpravdila nikdy se mi nestalo, aby internet nejel alespon radove tak jak ma kdyz se clovek trochu snazil.

Anonym (24.12.2009 12:03:02)

Dočkej času... Boží mlýny melou a jednoho krásného dne se dostaneš mezi hrstku lidí, které jsi tu napadal, jací to jsou všichni hlupáci... A taky se těším až budeš volat na zákaznické centrum a jak budeš supět, až si s tebou budou vytírat prd.el :-) Pak už to nebudou všichni hlupáci, protože budeš patřit mezi ně? Ale jsou vánoce, ztrácet tady čas s takovou nulou je nesmysl :-)

Anonym (24.12.2009 13:09:43)

na ruzne helpdesky a podpory jsem se navolal vic nez kdy ty v zivote volat budes :) Vlastne diky neznalkum kteri maji zavirovane kompy a podobne jsem dostudoval VS :) A ano, opravdu si myslim, ze 80% lidi co zde nadava jsou opravdu noumove. Viz ostatni clanky, clovek se naprosto normalne zepta, jestli ma clovek PC zabezpecene, jaky pouziva modem atd. a je hned napadan, ze pracuje v zoldu ISP. Myslis, ze takovej clovek neco kontrolovat? Nekontroloval, proste nadava na ISP protoze je to "IN" a je to snazsi nez neco delat. Z hlavy si vzpomenu tak na pet pripadu kdy linka fakt nejela at se delalo co se delalo. Ve zbytku pripade (a to jich bude hoooodne prez 100) byl vzdycky problem na strane zakaznika - vadny modem, spatne delane rozvody, spatne nastaveny modem, zarusena wifina v baraku atd. atd. atd. Tech lidi kterym to nejede kvuli IPS je opravdu minimum.

Anonym (24.12.2009 20:22:05)

Ňoumooooo :-)

Anonym (24.12.2009 20:56:20)

opet velmi kvalnitni nazor, posmivat se a nadavat to ti jde opravdu dobre. No zajimave je, kdyz ja jsem nouma, ze me internet jde a tobe ne :)

Anonym (27.12.2009 23:32:54)

Mě nejde.

pepaZDepa (25.12.2009 15:01:34)

mozna se pletu, ale z kraje, odkud ja pochazim, je to az do modemu problem ISP, tak nevim, proc vyjmenovavate spatne rozvody, spatne nastaveny modem nebo zarusena wifi... samozrejme nerikam, ze pc neni jako auto. lejt do nej benzin a jezdit proste nestaci, ale o tomto ta diskuze neni

Anonym (26.12.2009 19:58:25)

No tak to zijete v divnem kraji, protoze vsude jinde v CR je predavacim bodem telefoni zasuvka (ADSL) Vyjimkou je UPC, ktere vam dava svuj vlastni modem a predavam rozhrani je na LAN portu modemu. Pokud mate zarusenou WIFI od sebe z modeu tak si s vama ISP teda rozhodne zadek vytre, to neni jeho problem.

Anonym (26.12.2009 20:25:17)

Hihi, ve vláknu, které se věnuje problematice UPC a má i v nadpisu UPC cpát nějaké telefonní zásuvky a ADSL. To zavání minimálně troufalou hloupostí. Nojo, Bohnice :-D

Anonym (27.12.2009 07:48:31)

Pro mene intelektualne zdatne jsem od sebe odlisil linky od UPC a linky od TO2. Navic bych mohl reagovat uplne stejne jako ty. Rvat na server ktery je zameren na ADSL neco o UPC......

Anonym (27.12.2009 09:55:54)

Já tady nic neřvu, mi UPC funguje bezchybně, to jen ty se snažíš bejt zajímavej a nějak se to nedaří.

Anonym (29.12.2009 12:26:55)

to je pravda, ty jsi ze sebe jenom udelal zmatence kterej reaguje ve vlakne kde se bavi o pripojeni obecne v duchu, ze se zde smi bavit jen o UPC :) coz je velmi vtipne kdyz jsme na strankach adsl.cz

Anonym (29.12.2009 16:04:30)

Lehni :-D Nebo řeknu panu primáři, aby ti na pokoji zakázal internet :-D Ňoumoooooo :-D

Anonym (30.12.2009 10:16:59)

Mily hochu, me je jiz 68 a s pocitacema pracuji jiz od doby kdy pocitac zabiral cele patro. Tve radoby trapne urazky na me naprosto nemaji zadny efekt. Ve svem veku jsem jiz potkal takovejch cucaku, kteri maji pocit ze vsechno znaji nejlip a ze kazdy ceka jen na ne, ze se ti musim pouze smat.

Anonym (30.12.2009 18:36:11)

Ňoumaaaaaaa :-D

Anonym (31.12.2009 13:04:52)

A ty jsi nevychovany fracek, az ti bude tolik co me tak si vyskakuj, do te doby se chovej ke starsim s uctou. jak ti uz psal nekdo vyse, jdi se predvest rodicum, co to vychovali za zmetka. Preji hezky den.

Anonym (1.1.2010 15:27:51)

Ty mas nakou dusevni poruchu nebo jsi opravdu nevychovany spratek?

Anonym (5.1.2010 06:03:29)

Seš.

ahoj (5.1.2010 06:06:24)

Seš!

Anonym (5.1.2010 06:08:29)

Seš nouma.

antidedula (2.1.2010 16:58:12)

Tak to mas pocitac na kliku vid dedulo???

Anonym (3.1.2010 14:11:30)

jsi trapný, on je možná starý, ale určitě to o sobě ví, ty jsi blbec, ale očividně to nevíš.

Anonym (5.1.2010 06:04:37)

ee

pepaZDepa (28.12.2009 10:51:17)

Mno priznejme si, ze tech problemu mezi zasuvkou a modemem je minimum. Vetsina jich vznika nekde jinde. (za predpokladu, ze zakaznikovi pes neprekouse kabel etc.) zarusenou WIFI jsem mel na mysli v pripade, ze spojeni je poskytovano pres WIFI, nikoliv ze mi do domu vede linka a ja mam WIFI po baraku, to je samozrejme kazdemu iSP u rite

Renata (13.1.2010 11:38:25)

Nepořizujte si UPC ! Je to nesolidní firma, která si neváží svých zákazníků a uvádí je v omyl. Konkrétně nám se stalo toto: Stěhovali jsme se a tudíž jsme od UPC potřebovali zapojit kabel. Po zapojení nám dal technik podepsat papír o provedené práci, kde byl jiný název produktu, než jsme původně měli. Ujistil nás, že je to to samé, stejný internet, stejné programy, stejná cena, stejné podmínky, pouze se to jinak jmenuje. Následně nám přišla faktura o 100 Kč vyšší a se s dělením, že je to pouze promo akce a že za nějaký čas bude cena dvojnásobná ! Jednání s UPC nikam nevedlo, byli protivní a trvali na tom, že nás řádně seznámili s tím, že nám zvyšují cenu. Smlouvu jsme samozřejmě okamžitě vypověděli a už s nimi nechceme nic mít.

Pryč od nich,od upc!!! (18.1.2010 09:51:23)

Správně,jinak to asi ani nejde,já jsem si nechal zvednout rychlost z 10MB na 30MB a ještě jsem víc jak 100KB nenaměřil,když jim volam,technikum tak se dovýdam že to od nich jede na plno. Tak že mi někdo sedí na kabelu?Jsou to podvodníci,pryč od nich!!! Myslím že si budou muset do budoucna shánět jinou práci páni od UPC,s tímto přístupem jim to dlouho nevydrží,lidi nejsou hloupí!!! Ještě něco,začali sundavat lidem společné antény,aby si lidi pořizovali drahou kabelovku,přitom na společnou anténu jede v pohodě pozemák!!!Jsou to fakt šmejdi!!!

Anonym (18.1.2010 11:36:06)

No právě, že lidi hloupí sou a nechají si všechno líbit... Jinak tady v ostravě se taky rozmáhá, že i na obecních bytech první kategorie sundávají antény a ruší společné rozvody, aby si lidi museli PLATIT kabel od UPC... Holt zase nějaký úplateček...

Anonym (18.1.2010 13:50:08)

On vam nekdo brani se dohodnout a cely barak si koupit nakou kvalitnejsi linku?

Anonym (18.1.2010 14:26:21)

Pozorný člověk, který umí číst pochopil, že to byla poznámka týkající se televize a televizních zásuvek...

Anonym (18.1.2010 20:51:16)

takze znova: on vam nekdo brani prijit na poskytovatelem a domluvit se s nim na pripojeni celeho baraku? V takovem pripade je velmi snadne domluvit si snizeni ceny a lepsi smlouvu. Take neni problem si stejnym zpusobem zakoupit velmi kvalitni internetove pripojeni.

Anonym (18.1.2010 21:57:31)

Vážený pane, říká Vám něco pojem " obecní byt první kategorie" ??! Dle zákona starého už x desítek let je součástí takového bytu funkční televizní zásuvka a nikde není napsáno, že by se za ni mělo extra platit (a taky to tak těch x desítek let fungovalo). Bohužel Vám podobní tady našli skulinku, jak "ojebávat" slušné lidi, tak za uplateček sundali společnou anténu, zrušili společné rozvody a ono už si to UPC nějak pořeší, protože v nájemní smlouvě je zakázáno instalovat jakékoliv antény či rozvody... Navíc, já jsem zde v obecním bytě pouze nájemce, stejně jako všichni sousedé, tak o tom co tady bude nebo nebude rozhoduje jaksi někdo jiný, který si je plně vědom toho, že se ti lidi nemohou nijak bránit - buď si zaplat televizi od UPC nebo se odstěhuj... Nojo, ale pokud si pán žije nad poměry a má svoje bydleníčko (na které si jistě vydělal poctivou prací), tak nemůže (a ani nechce) chápat problémy obyčejných lidí.

Anonym (19.1.2010 17:48:32)

Co to zase meles?? On ti nekdo brani koupit si vlastni prijimac - verejno pravni Tv jsou stale volne sirene. Stoji to par stovek a je pouzitelny naprosto vsude. To je zase tak kdyz nekdo mele o necem o cem nemas ani potuchy co.

Anonym (19.1.2010 20:21:15)

No neni problém si koupit setobox,který v pohodě přijímal signál ze společné antény!Ale co s ním,když ty dementi od UPC demontujou tyto anteny a ve vchodě na nástěnce je velký inzerát o kabelovce!! Ale ja nemam zajem živit UPC ani jinýho vychcánka a otom to je pane.Tak tu nemel kraviny.Nevíš o čem je řeč asi!!!A stejný je to i s internetem,prej nejrychleší připojení je od UPC!?To kdo napsal nebo řekl,tak by potřeboval do držtky,fakt horší internet jsem nikdy neměl,než od UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym (20.1.2010 02:51:51)

Ale vzdyt externi antena stoji doslova par stovek!!!! Nikdo te nenuti nikoho zivit, na verejnopravni TV mas narok ze zakona - platis si koncesionarske poplatky. Staci kdyz si koupis externi antenu a pokud mas aspon trochu novou TV tak nepotrebujes ani STB. Spolecnou antenu jiz opravdu nepotrebujes. No a to ze ti slape UPC spatne no s tim nic nenadelas. Ja na to mam naky nazor, ty nazor jiny, ale tim ze zde budes nadavat a rvat nic nezmenis ani si nepomuzes

pepaZDepa (20.1.2010 17:16:48)

Vazeny pane. Mohu Vas ujistit, ze STA (oznaceni pouzivane UPC pro Spolecnou Televizni Antenu) je pro celou firmu absolutni tabu. Jeste z doby, kdy jsem pro ne pracoval, vim, ze se na STA nesmelo ani sahnout. Takze nevim proc rikate, ze "dementi od UPC demontuji tyto (STA) anteny".

Anonym (20.1.2010 17:53:47)

To je pravda - u nás to nedemontovali lidi od UPC, ale lidi najmutí obcí (resp. bytovou správou), kteří se starali i o přechod na digitál. Tedy - rozvody nedemontovali, jen zrušili všechna zařízení zajíšťující řádný provoz a STA zásuvky jsou tak mrtvé. Kdo chce mít televizi - má možnost si zaplatit UPC, které má po domě natahané svoje rozvody. Ještě poznámka pro blbce (třeba s IP 62.84.129.XX nebo 78.45.113.XX) - dle nájemní smlouvy nelze instalovat žádné venkovní antény či jakékoliv rozvody a na pokojovou anténu tady přijímat nelze, protože signál z vysílače přes ty dva paneláky co stojí ve výhledu prostě neprojde ani při použití sebelepší antény (tedy i dražší a kvalitnější, než za pár stovek)...

Anonym (22.1.2010 11:00:54)

budto lzete nebo je u vas porusovan zakon. Na verejnopravni TV mate ze zakona narok - platite si koncesionarske poplatky a nikdo vas nemuze nutit prijimat verejnopravni TV pod zaminkou dalsi platby. Takze pokud rikate pravdu, zvednete zadek a podejte zalobu na majitele baraku, obec proste na toho kdo vam brani v prijmu verejnopravni TV. Ovsem ono je lepsi nadavat na internetu a rikat ze je blbej kazdej jinej jenom ne ty co....presne jak jsem psal vyse, radsi nadavat nez zvednout zadek a jit si na prislusna mista stezovat.

Anonym (19.1.2010 23:09:49)

Ty seš fakt pablb, co neumí číst !

Anonym (20.1.2010 02:52:45)

tak mi prosim vysvetli, jak te UPC nuti vyuzivat jejich sluzby. Uz se moc tesim na tvoji odpoved.

Anonym (20.1.2010 06:53:04)

Přečti si to znovu - odpověď je tam napsaná !

Anonym (20.1.2010 15:39:26)

Ale neni, meles nesmysle a nevis o cem. K prijmu TV ti staci antena za par stovek. Nikdo te nenuti pouzivat UPC nikdo te nenuti pouzivat vubec nic. Staci aby jsi zvednul zadek a koupil si externi antenu za par stovek. Ovsem to je na tvuj intelekt opravu moc slozite. Ono je lepsi nadavat, ze te nekdo k necemu nuti.

Anonym (20.1.2010 17:37:56)

Jo tak pán bydlí hned pod vysílačem, kde mu televize funguje na kus drátu. Tady bohužel nefunguje televize na žádnou pokojovou anténu, natož na nějaké šmejdy z polska za "pár stovek" nebo jak to pán napsal. Raději bude urážet, než aby se zamyslel a nevypadal tu jak idiot. Mám zase panu primáři zavolat, aby na pokojích v bohnicích zakázal internet?

Anonym (21.1.2010 20:23:10)

Ale nelzi, jak myslis ze to delaj na vesnicich? To si jako myslis, ze tam ma kazdej kabelovku? mam chatu ve Slatine na Sumave, je to vesnice o dvanacti cislech popisnejch v okoli 4okm nic a chytu tam nadherne vsechno na antenu za devet stovek

Anonym (22.1.2010 07:19:57)

Na vesnicích je těch paneláků, co stíní... klidně si přijeď a klidně si vyzkoušej, jaké tu píšeš nesmysle, chytráku přechytralej...

Anonym (22.1.2010 10:55:25)

Proboha.....pokud u sebe nechytas verejnopravni TV na ktere mas narok ze zakona (velmi nepravdepodobne, pokryto je vice nez 98% uzemi, viz www.ctu.cz tak si podej stiznost na CTU a oni maji povinost pokryti TV signalem zaridit - urcuje to zakon. Jinak vzhledem k tomu, ze TV signal je vlneni o velmi dlouhe vlne, tak ho naky panelak ani nahodou odstinit nemuze. To si pletes s radiem, kterem pouziva kratsi vlny a proto ho lze snadneji odstinit. A velmi rad prijedu, rekni v jake prdeli bydlis a vsadim se s tebou o co chces, ze tam do peti minut budu mit signal na vsechny verejnopravni TV. Jinak nechapu kde by se na vesnici vzal panelak. Asi mas docela zkreslene predstavy o ceskych vesnicich.

Anonym (22.1.2010 11:38:02)

1. Vážený pane, je vidět, že se v této problematice velmi orientujete, nebot je to přesně naopak - rádia mají delší vlny (tedy lépe prostupné). O prostupu vln tím kterým materiálem tu ani nemá cenu polemizovat, protože vy pane víte naprosto všechno (všichni vidíme, že nevíte nic a jen blbě tlacháte). 2. Paneláky byly zmiňovány proto, že na vesnicích nestíní, jelikož tam nejsou, všichni kdo umí číst (vy neumíte) to pochopili. 3. Ano, zdejší oblast je pokryta - započtena mezi pokrytá uzemí, ale pouze na venkovní anténu umístěnou na střeše. Fakt, že nějaký úředník na obci se nechá podplatit, aby tu společnou anténu nechal sundat nezajistí to, aby byl jeden dům z tohoto pokrytí vyjmut. 4. ta prdel je jižní část ostravy - asi 8 km od vysílače vzdušnou čarou a tady v přízemí nechytneš nic, protože přes ty paneláky signál prostě neprojde, ani za 5 minut, ani za 5 hodin, ani když se postavíš na hlavu. 5. Jdi se léčit - nemáš o tom ani šajn, ale na hubě umíš tlachat perfektně 6. Takeho hňupa si přes práh nepustím

Anonym (22.1.2010 14:03:26)

Fakt dement, škoda tady něco psát, když ani neumíš číst... natož uvažovat...

Anonym (22.1.2010 14:12:46)

Fakt psychicky nemocnej... škoda tady něco psát... číst neumíš, uvažovat neumíš... praxe nulová... ale chytrej za sto lidí... přitom samé plky a nepodložené nesmysly... Nejvíc mě pobaví, jak na 98% uzemí čr má do pěti minut na pokojovou anténu všechny veřejnoprávní TV :-DDD To je vidět, jak seš mimo... Ostrava je dobrá prdel a pro některé je fakt asi nepochopitelné, že i přímo v ostravě (8 km vzdušnou čarou od vysílače) nejde na pokojovou anténu v přízemí chytit nic... Apropo, chytá tady prosím někdo televizi na pokojovou anténu v přízemí skrze dva paneláky, které přímo stíní vysílač? :-DD

Anonym (22.1.2010 15:48:30)

ostrava poruba - signal: 26db sum: 12att antena: samara 300 za 590 z czc. Jenom jestli se to nesnazis chytat na starou teslu :)

Anonym (23.1.2010 14:04:52)

To nemá cenu.. pořád dokola... nauč se číst... idiote...

Anonym (23.1.2010 14:05:44)

To fakt nemá cenu... pořád dokola... nauč se číst... idiote...

Anonym (23.1.2010 14:06:50)

Stejně se divím, že v bohnicích maj pacienti volně přístup na internet. No asi nejsi postižený až tak moc, jak to na první pohed vypadá...

Anonym (23.1.2010 21:36:25)

tisice lidi v cele republice s tim nemaji problem, jenom particka pubertaku na DSL na vsechno nadava a nic ji nejde....vzdyt oni jsou v CR doslova statisice lidi bez Tv signalu ze :))) Je velmi vtipne, ze ja chytnu signal z vysilace kterej je 8okm daleko na antenu za pet stovek, ale ty nedokazes chytit signal z vysilace par km daleko :) Opravdu vtipne.

Anonym (23.1.2010 21:43:50)

Vtipnej seš sám... svět se točí jen okolo tebe a protože ty chytáš signál 80 km od vysílače, tak ho chytaj všichni v čr 80 km od vysílače... co v čr, všichni na celým světě ho chytaj 80 km od vysílače... a na pokojovku za 5 stovek... chlapče - je mi tě upřímně líto...

Neo (21.1.2010 23:04:54)

Nahodou jsem narazil na tuto diskusi a tak pridam i svuj nazor. z pohledu zakaznika: UPC internet mam jiz peknou radku let (cca 10). Za tu dobu nepamatuji zadny vetsi problem s vypadky nebo rychlosti linky (ano nejake urcite byli, ale bud celkovy vypadek v ulici nebo neco, co se do par hodin vyresilo). Modem (cerna Motorola) byl menen pred cca 5lety a bezi dodnes :-). Se soucasnym tarifem (10MB) jsem naprosto spokojeny a v case kdy jsem na internetu (vecer po praci, cca od tech 18:00 do 24:00) neklesa rychlost stahovani dat pod 1MB/s a drzi se vesele kolem 1,0 az 1,25. Jak u rodicu (Praha), tak u nas doma (Liberec), naprosta spokojenost. Pro hrace - pingy se drzi na krasnych 80-120ms (konkretne Tactical Ops, World of WarCraft). Cena za pripojeni je taky krasna a z meho pohledu pomer cena/vykon/spolehlivost je to jasna volba. z pohledu technika UPC: Zhruba 3 roky jsem provadel instalace sluzeb od UPC. Uznavam, ze klientske centrum stoji za prd (i kdyz castecne se neni cemu divit, kdyz maji spolecnou linku pro vsechny sluzby - tudiz at volate kvuli TV, internetu, telefonu je to porad stejna linka pro celou ČR). No a jak uz tu nekdo zminil. Chyby, kdy internet bezel pomalu a nespolehlive VYSLOVENE diky UPC by se dali za tu dobu mych instalaci spocitat na prstech u rukou. Coz pri cca 6 instalacich denne je za 3 roky uznejte krasne procento uspesnosti pro UPC. Nyni proc psano VYSLOVENE (pominu-li nize napsane veci typu zavirovani pocitac, system bezici par let bez udrzby, atd.). Hodne casto se stavalo, ze internet bezel na stavajicich rozvodech TV v byte, coz pak zapricinilo nestabilitu a vubec problemy s linkou. UPC ma predepsanou svoji kabelaz, konektory, rozbocovace a zasuvky. Pokud je toto dodrzeno (neberu v potaz nove vystavby domu, kde se obcas jiz s pripojenim kabeloveho poskytovatele pocita), tak vse beha, jak ma. Jenze malo komu se chce prekopavat cely byt kvuli pripojeni pocitace, ktery je az v tom nejposlednejsim pokoji a privod od UPC je az na chodbe (treba). No a to se to pak vselijak kombinuje a vysledkem je nestabilni internet a duchove, snezeni a ruzna havet na TV. Urcite se najdou i pripady, kdy je vsechno nainstalovano tak jak ma byt (zadne vyuzivani starych rozvodu apod.) a presto to ne a ne jit. Jenze tehle pripadu je opravdu male procento a pri objemech instalaci a aktivnich klientu, ktere UPC ma je to dle meho nazoru dost slusne procento spokojene fungujicich domacnosti a firem. Trasove rozvody si UPC monitoruje samo (vyslovene chodi upozornovaci telegramy z Holandska, kde a kdy doslo k prekroceni limitu nejakych hodnot apod. a ty se musi opravit a odeslat zpet) a beha spousta trasovych techniku co maji pohotovost 24hod denne a resi vypadky a hodnoty mimo urovne (uz z hlediska vlastniho monitoringu - tudiz ne na zaklade stezujicich si klientu). Paterni sit je osetrena hodne dobre. Rozhodne tu nemluvim o klientske podpore, jednani se zakazniky, dodrzovani smluv, apod. Je to jen o spolehlivosti a funogvani sluzeb od UPC.

Václav (22.1.2010 15:41:12)

Závidím vám spokojenost s UPC. Loni jsem od nich utekl, protože nebyli schopni mi převést linku na mou novou adresu (kabel končí v naší ulici o jeden dům vedle!). Pak následovalo tahání se o jejich zařízení. Chrtěla ho po mně nějaká souromá firma, UPC ji nepověřila nebo nebyli schopni pověření poslat. mailoval jsme na UPC, že mám jejich zařízení a kam jej mám odvéz (odevzdat apod.). Žádná odpověď a ž za půl roku přišel soudní příkaz na zaplacení cca11.000,- Kč. Prostě nesolidní chamtivost a vyjebání se zákazníkem, kterého už nebudou potřebovat. Spadla maska "seriózní spolenostim, která na vás myslí a snese vám modré z nebe". Takže na UPC bacha. Teď se trápůím s O2. Výpadky, rychlost malá, dost často žádná. Technik chodí, měří, někdy se pošťourají v ústředně, ale zatím jejich slibované rychlosti jsem nikdy nedocílil ani z 25%. Takže O2 taky nic moc. Hledám teď někoho, kdo mi poradí jak dál (technici z O2 to nesvedou nebo nechtějí). Mám podezření, že ti velcí na vás z vysoka ...

Neo (22.1.2010 18:58:14)

Plne s Vami souhlasim. Co se chovani ke klientum tyce, je to bida. Osobne to davam za vinu cim dal tim vic rostoucimu trendu velkych firem. Dokud je to mala firma, tak se snazi a udelaji prvni posledni pro kazdeho zakaznika. Bohuzel jak se to pak zacne rozrustat, hraje se spis na kvantitu a "nejaky" ten nespokojeny zakaznik je pak irelevantni. To same plati rekl bych pro O2 (i kdyz usuzuji pouze z doslechu - zadna osobni zkusenost). S kabelem koncicim vedle v baraku jsem se setkal hodnekrat. A co teprve kdyz ma dejme tomu panelak tri vchody a prostredni patri jinemu druzstvu, ktere kabelovku odmitne. To jsem si kolikrat jako technik zastupujici UPC od lidi vyslechl, co ze jsme to za firmu, kdyz soused od nas mit pripojeni muze a oni ne.. :-). Ja take nedelal primo pro UPC, ale pro firmu, ktera od nich dostavala zakazky. S vybiranim zarizeni (modemu, set-top boxu, konvertoru, apod.) ale nikdy nebyl problem. A co vim, tak vsechna zarizeni se dala po pisemne dohode odeslat postou a to tusim, ze do Nymburka. Ovsem to nic nemeni na faktu, ze v chovani k SLUSNYM zakaznikum je co dohanet. Na O2 jsem slysel, ze plati pohrozit odejitim ke konkurenci (pokud v danem miste nejaka realna je) a ze pak je sance na "zazraky" :-).

Wosic (24.1.2010 17:18:36)

S UPC mám bohužel taky špatné zkušenosti, jak se zákaznickou podporou tak s kvalitou připojení. Připojení prostě padá. Zjistil jsem že když připojení spadne tak se dostanu na bránu což je nějaký router v síti UPC s veřejnou IP, ale dál ne. Problém je tedy na straně UPC. Když jsem volal support tak jsem zjistil že je přetížen takže jsem musel hodně dlouho čekat na lince a hovor platit. Na konec mi řekli jen to že je u nich vše OK. Na zásadní otázku jak je možné že se během výpadku dostanu do páteřní sítě UPC ale už ne třeba na jejich DNS servery nebo do NIXu mi jejich support neodpověděl protože to bylo dokola jen hloupé papouškování nějakého vzkazu jejich síťaře. Vracím se zpátky k O2.

UPC je na nic (21.4.2011 21:27:37)

UPC je prostě na nic, odpoledne jsem sledoval film a běžel dobře ale od 19:00 se to strašně pomalu načítá, mám rychlost 75 Mbit/s a večer to je jen 25 Mbit/s, je to prostě na nic poskytovatel internetu

UPC je na nic (21.4.2011 21:30:45)

ještě jsem chtěl dodat: od 17.4 do 21.4 nefungoval na praze 3 v domě kde bydlím UPC, poskytoval si toho vůbec nevšiml, zjistil to před 2hodinami a opravil to a zase byl další výpadek, je to prostě na nic poskytovatel

již dlouho nespokojený zákazník UPC (25.4.2013 18:29:18)

Takový zjeby jako UPC snad O2 nebudou. Po 6ti letech relativně bezproblémového ale kva drahého provozu sem se z původních 10Mb/s za cca 450Kč/měs dostal bez vlastního přičinění na 590Kč/měs a tzv. Fiberpower30 - no a poslední měsíc sem nenaměřil víc než 13Mb/s - většinou sem naměřil 3-5Mb/s, já zoufalec se snažil o nastavení podle pokynů na speedguide.net a speedtest.net no a od té doby naměřim kolem 1,5 Mb/s max 5Mb/s ... za 590Kč/měs! Nikam sem nevolal - poslouchat že sem debil a mám to zavirovaný nehodlám, když vim že kolegyně platí kolem 250 Kč/měs (po víc než roce u nich) a ještě k tomu má kabelovou TV, a tuším že taky ten Fiberpower30 jako já - debil. Co je moc...se zmrdama končím a doufám že O2 bude o něco méně a ne tak často, srát na hlavu platícímu zákazníkovi. Takže takové je UPC dnes. Ale kdo ho nemá tak kabelovej internet do 300Kč/měs napořád od těch hajzlů pořídí. Štěpán.