Anonym (22.8.2009 00:00:00)
Dnes bychom si mohli povídat o lidech, kteří mají zvláštní talent. Ať sáhnou, nač sáhnou, rozbijí to. Pochopitelně, že takoví lidé jsou. A nejspíš mají i nějaké zvláštní fluidum. Jinak se to totiž vysvětlit nedá…
Anonym (22.8.2009 00:00:00)
Dnes bychom si mohli povídat o lidech, kteří mají zvláštní talent. Ať sáhnou, nač sáhnou, rozbijí to. Pochopitelně, že takoví lidé jsou. A nejspíš mají i nějaké zvláštní fluidum. Jinak se to totiž vysvětlit nedá…
Anonym (22.8.2009 08:50:05)
Jo, to já mám přesně opačný problém. Jak přijdu k pokažené věci, ona se lekne a začne fungovat :-) Bylo by to celkem fajn kdybych nebyl servisák, ale takhle je to občas opruz :-(
Dušan1 (22.8.2009 12:45:02)
Když se rozčilým vypínám počítače ,horší je to v úřadech a bankách tam opravdu bořím sitě.Dávám si pozor ale ,někdy je to opravdu sranda.O mobilech ani nemluvím beru hu ho do rukou dřív než zazvoní ,okolí to vnímá spíš jako intuitivnost ,tak je nechám v tom.
JacobVanMattio (24.6.2011 19:47:19)
To jsou schopnosti hodné superhrdiny:) taky bych někdy ocenil jednu z nich:)
Tomáš Verner (24.8.2009 20:48:01)
08/2006 jsem si koupil notebook Umax VisionBook 3100CX. Netrvalo ani tři měsíce a šel na reklamaci, protože mu přestal fungovat touchpad-docela podstatná věc. Podle servisu problém byl v tom,že na něm nybyl WXP ale SuSE linux, které výrobce nepodporuje. Což byla podle mých zkušeností blbost, touchpad do té doby fungoval jak v WXP tak v Linuxu a někdy se dokonce chytl po zapojení myši do usb, časem už ani to ne. Takže neoprávněná reklamace. Po necelém roce odešla baterka. V té době nová stála cca 3500kč. Takže jsem se stále fungoval napřímo z sítě. Aby toho nebylo málo, začal monitor měnit barvy. Výměna základovky-první uznaná reklamace. Dalšího čtvrt roku na to začali přes monitor běhat fialovi pásy, další uznaná reklamace, ale obchodník napsal, že už reklamace neřeší, ať si to tam pošlu sám. Načež mi z umaxu volali, že oprava bude stát 5tis, protože neměli fakturu mezi Umaxem a TSBohemii. Po odeslání skenu to uznali. Tímto jsem dovršil dvouleté záruky a fialovy pruhy na obrazovce mám znovu. Ale nebude to v základovce, protože po připojení externího monitoru tam nejsou. Takže během těch dvou záručních let jsem byl půl roku bez notebooku (mj. pracovního). S mobilem (Benq-Siemens S68) to mám podobny: max měsíc po koupi jsem ho musel poslat na reklamaci, protože se sekl po jednom hovoru a nebyl schopnej smazat najednou víc jak jednu zprávu. Bohužel, hned po mé koupi jak notebooku tak mobilu se tyto přestali prodávat a možná i vyrábět. V případě notebooku šlo o koupi co nejlevnějšího modelu, protože jsem se pohyboval jako technik internetové sítě po střechách a v špíně výtahových šachet a chodeb domů. Mobil byla spíš záležitostí vkusu a dobrých recenzí, bohužel v době, kdy Siemens mobile vlivem fúze s Benq zkrachoval a tento model se prakticky (až na jeden obchod) u nás neprodával. Njn, člověk míní a život mění. Mějte hezký den
Zajda (26.8.2009 23:07:18)
Vážně mě to dojímá. To že je někdo natolik hloupý a kupuje si defakto noname notebook značky umax jež maximálně tak dělá skenery a levné tiskárny to bych ještě zkousnul. Co mě zarazilo že si ho pořizuje technik. Tedy člověk věci znalý a někdo kdo bude potřebovat i mechanicky trochu odolný notebook. Proč jste nesáhl po levné řadě IBM/Lenovo? Když jsem si na něj mohl ušetřit jako student tak proč ne někdo výdělečně činný? Případně nějaká slušná repase téže značkyvydrží stejně dobře. Z dalších jmenuji Dell(pro technika se hodí na delech plnohodnotný RS232 např. na konfiguraci síťových prvků,pojítek). A vy nevíte že od poslední reklamace běží dvouletá záruka znova? Jak můžete být půl roku bez notebooku když dodavatel má na řešení reklamace 30 dní? Když už máte pracovní notebook tak si zaplaťte onsite servis
Anonym (27.8.2009 06:58:00)
a) pokud to měl kupované na firmu, tak žádná lhůta není stanovena a zákon jenom uvádí "reklamace se vyřizuje v době přiměřené" b) nová dvouletá záruka běží pouze pokud reklamace byla řešena výměnou celého výrobku. Pokud byla řešena opravou, tak se záruka prodlužuje jenom o dobu opravy Btw ale souhlasím s tím, že kupovat UMAX notebook je hodně blbý nápad.
Tinker (25.8.2009 00:27:23)
Motorola W490...až na jednu chybku perfektní mobil - software nikdy dlouho nevydrží. Stačí používat měsíc a už se všechno seká, při zavření klidně i úplně vyplivne...občas se když mám štěstí i po minutě ,,restartuje''. Při telefonování, poslochání muziky...je jedno co dělám, prostě ,,spadne''. Když se člověk dostane konečně do mailu a napíše pár set znaků tak to opravdu začíná vadit. Samozřejmě padá (po delšim používání, ne hned) i jakákoli Java aplikace uložená na kartě (těm v telefonu se to většinou vyhne, ale nedávno se stalo i to). Při připojování přes bluetooth občas na tak 10 vteřin ,,zamrzne'' a podobně...ale kromě toho SW je snad bez chyb ;)
Fidla (27.8.2009 15:41:26)
Mám taky podobný případ s přehrávačem Panasonic. Stalo se to těsně po tom, co vypršela dvouletá záruka. Přehrávač odmítal přehrát Audio CD, opravdu jsem si tím byl na 100% přesvědčen. Vzal jsem ho tedy do opravny, borec si ho tam vzal že ho otestuje, vzal CD vložil ho do Paňáka a ejhle? Z repráků se valil zvuk. Nemohl jsem uvěřit vlasním uším, střídal CD originální i pálená a všechno přehrál. Doma jsem si pak chtěl něco pustit a samozřejmě nic nešlo až do dneška...