zdarec (27.5.2009 12:25:40)
dobrý den ,
chyba by klidně mohla být ve vašídostupnosti k internetu , protože je možné že vám dosupnost byla chybně zjištěna, samozřejmě že chyba může být i ve wifi modemu , ale to by chtělo zavolat si technika a zjistit v čem je chyba, bohužel vás to bude asi něco stát.. zkuste zkontrolovat dostupnost a poté se poradit na pobočce
vlastik (29.5.2009 12:30:07)
Měl jsem taky tento problém a nakonec to bylo ve spliteru - rozbočovači telefonní linky
Little_B.O.Y. (13.10.2009 00:06:12)
Pokud je chyba v modemu nebude návštěva technika stát nic...ale pokud to dělali dva různ modemy byť stejné typy, tak může být chyba v nastavení na notebooku ;-) s tím se ale pochopitelně technik hrát nebude... Je třeba si uvědomit, že technici O2 mají nastarosti síť O2 a ne soukromé počítače...
Dody (1.6.2009 22:25:48)
Taky bych zkusil vyměnit kabel mezi modemem a spliteru.Mě to taky ze začatku nešlo ale vyměmil jsem dodavaný kabel (žluty) za jinej a je to všechno v pohodě.
Antioutu. (2.6.2009 21:45:38)
Bych vyměnil O2 za jinýho poskytovatele a pak to pujde.
Lojzin (3.6.2009 21:44:44)
A k čemu si myslíš že jsou PC technici.Muže být příčin hned několik nejdřív bych všechno zrestartoval a pokud to nepomuže tak si holt budete muset někoho kdo tomu rozumí pozvat.Nemá z nás nikdo křištálovou kouli aby věštil na dálku.
Helena (11.10.2009 00:24:20)
Technici jsou k ničemu, ten co byl u mě to zkoukl, řekl, že mám vše dobře zapojeno a i přes to, že viděl, že připojení spadne tehdy, když se připojím notíkem na wifi, jen pokrčil rameny a řekl, že prostě spojení funguje a že neí problém u O2. K čertu s nimi.
Little_B.O.Y. (13.10.2009 00:03:21)
Napadlo Vás že může být problém i jinde než u O2? Já s ADSl od O2 mám jen dobré zkušenost a se Zyxelem dvakrát tak...jestli se nerozpadá synchronizace, poznáme podle kontrolky na modemu, tuším že je tam napsáno WAN bo něco takového, tak je problém u Vás ne u O2.
Helena (11.10.2009 00:05:15)
Já mám taky s tímto modeme velmi špatné zkušenosti. Vždy, když si zapnu notíka a připojím se přes wifi, tak spadává připojení, nebo třeba i hodinu nejde. Od O2 už tu byl technik a nic nezjistil, vše mám připojeno dobře. Už jsem Modem reklamovala, na zálohu dostala další té stejné značky, ale s tím jsem měla úplně stejný problém. Vrátili mi pak můj modem, údajně opravený a problém stále přetrvává.
Přitom připojení notíku mi na wifi kdekoliv jinde funguje normálně a spojení nespadává.
Tento problém už trvá 3 měsíce, i přes neustálé telefonování na operátory O2 se nic nezměnilo, technik nic nezjistil.