KID (2.3.2009 09:58:13)
Někdy v červnu 2008 jsem chtěl odpojit ADSL od O2, a přejít na jiného poskytovatele. Pánové od O2 mi v tom chtěli zabránit za každou cenu, takže mi udělali excelentní slevu. Nyní sleva skončila, takže jsem se dostal opět na 599,-Kč za 4M. Základní nabídka O2 je v současnosti ovšem 8M za 399,- takže já vlastně platím za poloviční rychlost o 200,- více. To mě samozřejmě pěkně na......, tak jsem opět zavolal O2 s tím, že chci vypovědět smlouvu. 20 minut do mě hučel, až mi nakonec nabídl přednostní navýšení, přednostní zaslání nového modemu zdarma, a okamžité snížení ceny na oněch 399,-Kč. Takže né že by si O2 nevážili zákazníků, ale váží si pouze těch, kteří si nic nenechají líbit. Ti kteří se neozvou, a spoléhají na solidnost poskytovatele, ti budou i nadále jaksi "bráni na hůl". O2 nikomu nic jen tak nedaruje, a pokud člověk nechce být za blbce, musí je neustále bombardovat stížnostmi, vyhrožovat, a neustále si všechno kontrolovat. Na solidnost O2 rozhodně nespoléhat.