Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > co říkáte na telefonní operátory???

co říkáte na telefonní operátory???

zdarec (27.11.2008 13:39:30)

všichni už jsme to jistě zažili : zazvoní telefon a tam se ozve příjemný hlas , který se vám bude snažit vnutit nějakou strašně výhodnou nabídku ... někdo se nachytá někdo ne.. zajímalo by mě , co si o téhle práci myslíte , jestli vám to vadí , nevadí , popřípadě jestli máte zkušenosti s objednáváním nějakých služeb ( dejme tomu od O2) přes telefon

Nargon (27.11.2008 13:55:54)

Ja se s nima nebavim. Ty jejich "vyhodne" nabidky jsou vyhodne tak akorat pro ne. Jen chtej z cloveka vytahnout vic penez. A objednavani sluzeb po telefonu? Zasadne odmitam. Ja si chci u sluzby zjistit co vsechno obsahuje, jestli ma pro me cenu atd. Po telefonu mi operator(ka) rekne vetsinou jen vyhody sluzby na rozmysleni mam pul minuty a kdyz zakaslu tak on(a) slysi "ANO chci tu sluzbu" a uz mam neco co jsem ani nechtel. Takze ja si radsi o te sluzbe na internetu neco prectu, a podepisu na ni klasickou smlouvu (kterou si taky prectu) a vim na cem jsem.

operátorka O2 (28.11.2008 09:54:32)

Je vidět milý nargone,že s objednáváním služeb přes telefonní operátory nemáš moc velké zkušenosti :), při každé objednávce se totiž pořizuje hlasový souhlas,což je pojistka jak pro nás operátory,tak pro zákazníka,protože v tomto souhlase musí zaznít jak částka s dph,tak i všechy ostatní podrobnosti za jejichž neuvedení jsou operátoři postihováni okamžitým ukončením činnosti, a pro některé z našich spoluobčanů je tohle objednávání naopak spásou,pokud nemají přístup k internetu,nebo nemohou chodit po obchodech...to je asi vše co bych k tomu mohla zatím podotknout :) pěkný den Operátorka O2 :)

Anonym (28.11.2008 11:09:30)

pěkná blbost, já s tímhle ob. docela zkušenosti mám, a i přesto tam většinou se strany operátora zní menší a nebo větší lež. To ovšem pouze v případě kdy mi někdo volá a cpe mi cosik. Když si zavolám přímo na knotatkní linku té dané společnosti vždycky mi bylo vše zděleno OK.Takže ob. po telefonu ano ale volám is sám, protože ti lidi co volájí a otravují jsou jenom verbež. Často to nejsou a kmenoví zaměstnanci, ale nějácí eterňáci a firmám akorá kazí pověst

Anonym (4.12.2008 12:36:26)

souhlasím jak s nargonem tak s operátorkou. Je pravdou že operátři se většinou snaží ..šmelit.. aby získali smlouvu a proto hodně nepříjemných věcí řeknou tak nějak hezky, aby to vyznělo opravdu výhodně. Navíc do telefonumluví dost naučeně a rychle, takže zákazník většinou vše nezaregistruje nepochopí a v případě starých lidí většinou objedná , protože si myslí že je to opravdu výhodné. Některé ty služby opravdu výhodné jsou ale záleží na zákazníkovi a jeho výdajích. Já osobně operátora dělám a můžu potvrdit že v cenách , závazcích atd se opravdu šmelit nedá.. ale sám bych si přes telefon neobjednal ani nafukovací kolo:-D

Anonym.) (5.12.2008 18:38:29)

Co sa tyka nas operatorov,nemozme si nikdy dovolit klamat.Po celu dobu hovoru sme odposluchany,a v hlasovom suhlase musi stale zazniet veskera platba a taky ostatne veci ktere su potrebne k sluzbe.Tak klamstvo..nemoze byt.Jasne obcas niekto nieco zasmely..ale v tom pripade leti s prace,takze je len nanom ci chce volat ale bo odist...a inak je to sranda :)Hlavne ked nas posielaju kade tade ...:)A my sa vzavere opet krasne podakujem a zlozime..:)))))

operátor (7.12.2008 10:06:34)

Já taky pracuji jako operátor. Pracuji jako přímý zaměstnance společnosti. Ale často se nestačím divit když se mi dovolá náš zákazník co mu někdo od nás nabízel( tím někdo myslím externí kolcentra které nám prodávají služby) Takové hovadiny co těm lidem někdo nakecá to snad není ani možné, někdy mi i zůstává rozum stát nad tím jak tomu mohl někdo uvěřit, však často taky ti lidi volají a ověřují si informace a zjistí že ví jenom půlku a pak ob. ruší a nebo si ob. služby přímo přes nás ještě než to tam ti extárněci zadají. Mi jim totiž nelžem!! Ale ti lidi co volají ven a snaží se je útáhnout nám akorát kazí pověst, jsou to prostě, jak to říct slušně, obyčejní lháři. Takže já radím si přes ně nic neobjednávat, buď na kamených pobočkácha a nebo přímé lince společnosti. Třeba si počkáte ve frontě, ale aspoň budete vědět co si skutečně objednávate

Bobr Maruska (6.12.2008 22:24:35)

... mam takovy vtiravy pocit, ze nabidky jsou mozne jen v oblasti B-B. B-C jen se souhlasem. Domnivam se, ze se jedna o velmi sedou zonu. Opatrne formulovano.

Brťa (7.12.2008 10:17:08)

Na sugestivní dotaz operátorky "Chcete volat levněji" odpovídám "Ne mě vyhovuje drahé volání, levně volat nechci" To je většinou tak rozhodí z naučené komunikace, že dají pokoj....