Anonym (20.9.2008 00:00:00)
Není to zase tak dávno, co jsem se s projektem virtuální výlohy setkal poprvé. Neodhadnu to přesně, ale bude to nejvýš rok dva, protože mě tohle okno kontextové reklamy ještě pořád sem tam lehce vyděsí.
Anonym (20.9.2008 00:00:00)
Není to zase tak dávno, co jsem se s projektem virtuální výlohy setkal poprvé. Neodhadnu to přesně, ale bude to nejvýš rok dva, protože mě tohle okno kontextové reklamy ještě pořád sem tam lehce vyděsí.
Hele (20.9.2008 16:11:18)
A sakra, to nam tu jeste chybelo. Slabomyslny Kukal sem zase nacpal dalsi ze svych slabomyslnych zvastu. Asi mely v Bohnicich vychazky.
Anonym (20.9.2008 16:20:30)
Koukám, že blázniví aDSL technici z O2 mají taky vycházky a řáděj. Akorát nevím, jaké ženy má pan technik na mysli, tedy ty ženy, co "mely v Bohnicich vychazky". :-)
babča (20.9.2008 19:21:23)
Ty hrubky píšeš schválně, to nemusíš, my víme kdo jsi. Tak už se na to klidně vykašli.
Meda (21.9.2008 11:25:41)
Oldo, kasli uz na to, nema to cenu, vime kdo jsi ;-)
Petr (23.9.2008 20:11:01)
Pekny clanek bylo na nem co cist i kdyz bylo asi jasne o cem budete psat. Naprosto me dostalo souveti: Přemýšlel jsem, jak se liší kukuřice pro rybáře třeba od kukuřice pro filatelisty, později se ovšem ukázalo, že kukuřice je pro ryby. :)
zelvicka (24.9.2008 17:28:32)
To souvětí je úplně dokonalý. Jinak - tento způsob reklamy mě dost otravuje, daleko víc než blikající Mounfield na okraji stránky. Na toho si člověk zvykne. Ale na toto? Hlavně nechápu, že na to vůbec někdo klikne popř. služeb takovéto firmy využije. A článek je opravdu čtivý, žádný žvásty jak píši někteří jedinci podemnou