mobilopava (24.7.2008 11:10:39)
posílám poštou každý den několik zásilek, doporučené, balíky, obchodní balíky. Za 6 let jsem zažil ledacos. Ztracené zásilky, nezaplacené dobírky - i když byly dodány adresátovi a částky byly vybrány, vykradené zásilky (díra v obálce - nechali jen doklad a vizitku, zboží nikde)... Za poslední půl rok se to rapidně zhoršilo. Problémů je nějak více, cca 1 - 3 za týden. Nevím, čím to je, zda tím, že čím dál více posílám, nebo je to v lidech na poště, kteří nemají motivaci a kašlou na svou práci doručovatelů a nemají svou práci rádi ... při podání reklamace někdy z toho vždy pošta velmi rychle vybruslí ... a nepomůže ani stížnost přes Prahu. Při kontrole nezjistí žádnou závadu. Každý hájí svůj píseček, svůj kraj, své vedoucí. Zákazník je u některých pracovníků pošty ten poslední. Chtěl jsem i poštu žalovat, protože mi kluci a holky v Mikulově udělali podvod se zásilkou - předali adresátovi bez dobírky (jasná dobírka cca 3300,-!!!), adresát mi chtěl zásilku vrátit, běžné vrácení do 14 dnů, špatně vybral, a když se byl udat, že nic za zásilku neplatil, a že chce zásilku poslat zpět, tak pracovníci pošty zásilku od adresáta přijali zpět a poslali, jakoby ji nepřijal, čili s vizitkou nepřijato. Neplatil nic, šlo to na mě. Navíc to zazdili tím, že ten balík tam šel 3 týdny, a mě se vrátil asi po měsíci. A když beru v úvahu, že úložní doba je 14 dnů, tak si nemyslím, že balík tam šel 2 týdny tam a 2 týdny zpět!!! Jak je v dnešní době něco předat bez dobírky, když tam dobírka měla být, jak je možné, aby adresát mohl mít zásilku týden doma, a pak by ji po týdnu pošta poslala zpět, jako že ji vůbec nepředali. Existuje na poště nějaká nová služba, nejřív týden vyzkoušej, podívej, rozbal, pak ti to zabalíme zpět a pošleme zpět, jakobyste to nepřijal??? Uvažoval jsem, že za toto podám žalobu za podvod a porušení listovního tajemství, ale jelikož nemám čas se někde tahat kvůli některým neschopným pošťákům, tak na to kašlu... dostal jsem zpět aspoň celé poštovné...