Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Za nový telefon šel bych světa kraj

Za nový telefon šel bych světa kraj

Anonym (20.10.2007 00:00:00)

Je úžasné, v jaké době žijeme. Všechno řídí počítače, objemy dat se zvětšují a s nimi i schopnosti našich hraček komunikovat spolu. Nastává diamantový věk a my jsme jeho svědky. Jsme na samém počátku úžasné doby. Až na to, že počátky mají obvykle ještě dost much.

serious.sadislav (20.10.2007 04:44:45)

to doufam ze to nemyslis vazne jinak ses vazne ubohej. Ja svuj W800i pouzivam jako mp3, mp4, jpg, atd. vsechno si premistuju pres modry zub protoze memory stick karta v telefonu pres kabel k pocitaci spatne prijima soubory a je vubec naka spatna pac ma naky pametovy duchy(kdyz vytvorim slozku kterou sem pred mesicem se stejnym nazvem vymazal tak v te slozce sou nazvy skladeb+errors ktere byly v slozke kterou sem vymazal a tak jedine to jde pres ten zub. To je nejspis dano windows si myslim v linuxu sem to nezkousel ale tam by nemel byt jedinej problem :-)

Richard Klíčník (20.10.2007 09:07:24)

My se známe, že mi tykáš, panáčku?

serious.sadislav (20.10.2007 09:58:03)

si hroznej noob a tem vykat vazne nemusim :-(

Anonym kladný (20.10.2007 11:53:04)

Je s podivem, co za podivné existence vyjadřující podivné názory na články a jejich autory vyskytují se na dsl.cz o sobotním ránu (nejen tomto).

Anonym (20.10.2007 12:55:53)

To jsou takovi ti, co jsou presvedceni o sve neomylnosti, chytrosti a nikdy nikde se nespletli a nespletou. Proto je tak vytaceji vsichni "ti blbci okolo", co omylni jsou a sem tam se spletou a jeste si ze sebe dokazou vystrelit. To ti vyse zmineni psavci komentaru take neumi - vystrelit si ze sebe. protoze se berou straasne vaaazne. Jen netusim, co s nimi bude, az se skutecne spletou... Mozna spachaji ritualni harakiri?

Anonym (21.10.2007 12:00:37)

Pročetl jsem všechny příspěvky a nevšiml jsem si, že by tu někdo dával najevo, že je přesvědčen o své neomylnosti, chytrosti a že se nikde a nikdy nesplete. Je tu ale asi spousta lidí s patentem na humor. Jiný názor - špatný názor. Že? Připouštím, že v některých reakcích je tento jiný názor než autorův a některých jeho příznivců interpretován nevhodně. Chce to ale trošku tolerance, protože ty hádky už jsou trapné. Myslím, že příště už bude stačit na podobný článek zareagovat slovem "nelíbí" a kdo napíše toto slovo dostane vynadáno do místních pitomců a nevím čeho ještě, hned v první reakci na článek jako např. v této: odpovědět autor: Hugozhor napsáno: 23. září 2007 v 08:19 RE: Zn.: Dar řeči výhodou. Sláva! Aspoň jednou za čas k nám opět zavítal Petr Kukal. Mohl by obnovit psaní sobotních článků, neboť má vyhraněný smysl pro humor. A všem těm pitomcům co to nepochopili, že se jedná o ODLEHČENÉ SOBOTNÍ téma vzkazuji, ať v sobotu články na DSL nečtou! To je tak TĚŽKÝ pochopit, že v sobotu se nejedná o vážné články ale o legraci! Mám pocit že humor v jakékoliv podobě mizí a na DSL snad nejrychleji. Neboť jakýkoliv článek pojatý "netechnicky" je vždy na diskusi sestřelován! Jen se nevzdávejte pane Kukale! To je vyloženě provokace k tomu, co se Vám nelíbí. Jste snad masochisté? No a teď můžeš spáchat harakiri a nebo si alespoň "vystrel ze sebe" ...

Anonym (21.10.2007 17:25:25)

Kdyz to je ten problem. Sobotni rubrika je odlehcena. Nejde o odborne texty. Spousta lidi to nechape. Nebo nechce pochopit. Presto sem stale chodi. Takze jsou to bud psychopati, co se potrebuji nekde vyřvat. Nebo namyšlení hlupáci, přesvědčení o své jediné pravdě. Pokud se jim styl humoru zde na DSL.cz nelíbí. můžou chodit treba na Vesolyje kartinky. Nebo Kompost. Ne sem, proč sem?

Anonym (21.10.2007 17:52:01)

A to je jako důvod k tomu, někoho napadat ještě před tím než zareaguje?? Podle mne je to výzva ke konfrontaci, a ať se pak nikdo nediví, že tu padají urážky. Doufám, že jsi pochopil, že nereaguji na článek, ale na některé reakce příznivců autorů článků a začínám už věřit i tomu, že někdy na reakce autorů samotných pod jinými nicky.

Chuta (21.10.2007 19:28:27)

ano, samozrejme, jisty druh humoru se nemusi libit kazdemu. ano, samozrejme ma pravo to dat najevo a vyjadrit tak svuj nazor, ale nezlobte se na me, ale da se to udelat i slusne. skutecne kdyz nekdo pise: "ty si ale debil", "ses ubohej", "proste k zbliti", "idiot Kukal" , tak myslim, ze to trochu prehani. Nebo vy si to nemyslite? Ze takhle by se mel vyjadrovat negativni nazor?

Anonym (21.10.2007 20:02:19)

O kousek výš jsem napsal, že některé interpretace negativního názoru jsou nevhodné. Uvedl jsem ale i konkrétní příklad, že nevhodnost je oboustranná. Jsem přesvědčen, že takových příkladů se nechá vyhledat hafo, a tak se ptám - kde je chyba? Pochopitelně v lidech. Jak se říká - čím víc se v hovínku šťourá, tím víc smrdí. Něčí slovník prostě neobsahuje slušná slova a je zbytečné přesvědčovat o opaku. Mě se nelíbí články, tak je ignoruji, Tobě se nelíbí určité reakce na články tak je ignoruj taky. Řekl bych, že když nebudeš před býka delší čas strkat červený hadr, sklidní se sám a spolehlivěji, než když před něj strčíš ty hadry dva.

Chuta (21.10.2007 20:14:20)

anebo bude zit v neustalem omylu, ze to, co dela, neni spatne.

Anonym (21.10.2007 20:23:53)

Stejně jako autor článku, který nedokáže přijmout zápornou kritiku...

Anonym (22.10.2007 07:03:48)

Jenze to neni zaporna kritika. To jsou urazky. A v tom je rozdil. Slusne napsana chvalici reakce je neco jineho nez urazlivy sprosty vylev kritizujici autora urazkami. Je v tom prece velky rozdil.

Jirka_k1 (20.10.2007 11:05:58)

Ja si ctu vsechny clanky na tomto webu, a jen malo (i kdyz vic nez by melo) je jich opravdu tak stupidnich jako tento! Normalne nereaguju ale tohle je fakt uz moc. Nevim kdo jseš, vim ze se nezname, ale co cekas jaka bude reakce lidi kdyz takovouhle kravinu napises na web? Bud ses opravdu takovej debil, a nebo nemas o cem psat. Doufam ze to druhy, ale i tak je to k placi!!! Stejne u starych mobilu byly pouze 2 polozky - jmeno a cislo. U novych je jmeno, prijmeni, cislo, adresa, email, atd...Tak pokud nejses takovej jak pises tak bysi je stejne musel upravovat...Ja jsem delal to same a podobny pocet kontaktu jsem mel za chvilku prepsanej tak nevim na co si tady hrajes!!! A ze to neumis, tak to nesvadej na "nepouzitelnou techniku". Jiří Tvrdý, Karlovy Vary.

Honza (20.10.2007 15:29:32)

Sebevědomí, které čiší z hrubosti vašich reakcí, mám na mysli Jirku Petra a Sadislava, mě přesvědčilo, že jsem narazil na lidi, kteří vědí, o čem je řeč. Můj problém. Už pátý rok mi slouží Motorola Accompli 008. Rozhodně už před pěti lety u každého jména v paměti telefonu měla asi 15 položek (dva maily, dva faxy, dvě pevné, jeden mobil, pager, pracovní adresu, domácí adresu, www, výročí, poznámku, tituly osoby, název funkce atd.). Tlefon je dobrý a rád bych, aby sloužil dál. Chci ale předejít krizi, kdyby náhle odešel a hledám náhradu, která by byla schopna zpracovat data v něm obsažená. Ten telefon přirozeně nemá Bluetooth, ten asi nějak jen tak začínal (telefon coby model je někdy z roku 1999 - 2000). Má datový kabel a zvláštní aplikaci od Motoroly, která se nazývá TrueSync. Kontakty tedy mám v této databázi v PC. A já hledám telefon, který umí telefonovat, psát SMS a HLAVNĚ připojit se k TrueSync a stáhnout si do sebe rovnou data z PC. Ostatní vychytávky jako foťák, MP3, rádio atd. jsou mi upřímně řečeno ukradené, preferuji popsanou funkčnost a cenu. Cena není ovšem bezpodmínečná. Předem tedy říkám, že 5 kontaktů u jednoho jména mi nestačí a chci to udělat pokud možno bezbolestně a bez přepisování. Takže děkuji zejména uvedeným dvěma znalcům za radu. Honza

Anonym (21.10.2007 12:51:55)

Směšná reakce...Připadá mi, jako by ji psal herec Oldřich Nový v nějakém filmu pro pamětníky...

Není důležité (20.10.2007 09:27:52)

Jednoznačně jsi potvrdil, že jde o bezchybný mobil. Proto bys neměl druhé nazývat debilem, že?

Anonym kladný (20.10.2007 11:57:02)

Pěkně napsáno, Richarde. :-) Aspoň že ti ta čísla úplně a nenávratně nezašantročil, jako se to stalo jednomu mému známému.

jo2X (20.10.2007 12:20:36)

Pekne som sa v sobotne dazdive rano zabavil, az kym som si neotvoril diskusiu. Ludia od IT su niekedy fakt suchy.

Chuta (20.10.2007 14:44:18)

pekny clanek. jednoznacne nejlepsi je tahle cast: "Nakonec si také asi řeknou, že manželka ještě pořád funguje, a tak to nechají prostě tak." .... :))))))) a ze vsech tech frikulínů, kteri umi pouzivat svoje em-pé-sedmičkové prehravace (nebo je tam nejake jine cislo? napamatuji si, nikdy jsem s timhle mpcokoliv formatem neprisel do styku), si nedelejte tezkou hlavu, at nedopadnete jako pan kukal. :)

Diamant (20.10.2007 19:53:41)

Rubrika s jmenuje "O IT nevážně". Kdo to nepochopil a reaguje na článek, jako by se jednalo o recenzi v odborném časopise, je sám i....t a d...l. Je to jako by napsal spisovateli Čapkovi, že je idiot protože píše o válce s mloky, přitom on, genius, jich v gumácích zašlápl na břehu rybníka několik, naprosto bez problémů.

Řízek (24.10.2007 09:42:35)

"Je to jako by napsal spisovateli Čapkovi, že je idiot protože píše o válce s mloky, přitom on, genius, jich v gumácích zašlápl na břehu rybníka několik, naprosto bez problémů." .... tohle je geniální přirovnání:)

Hele (20.10.2007 20:47:06)

Takze co jsme se vlatne dozvedeli? Ze je Klicnik debil a neumi pracovat s telefonem! To je panecku odborny clanek na odbornem webu, proste k zbliti. Jediny plus je ze to nepsal Kukal pac to by byla jeste vetsi blbost nez tohle.

Chuta (20.10.2007 22:38:24)

Rekl bych, ze takovy odbornik jako Vy, vubec nema potrebu chodit na tento server, protoze cokoliv se tady napise uz davno vi a jen ho to tu rozciluje, kdyz vidi ten upadek a ty clanky o nicem...

DSL.CZ (21.10.2007 11:03:00)

Pane Klicnik, snad jsem vas jiz jednou upozornoval ze byste se mel na foru vyjadrovat pod svym jmenem a ne pod nicky jako je napr. Chuta!

Chuta (21.10.2007 11:53:08)

ano, v okamziku, kdy uz lide nevi kudy kam, uchyluji se k zoufalym taktikam.... :))) nojono, ale vy prece vite vsechno nejlip, takze uz je to jiste: jsem pan klicnik, ac jsem o tom do tehle doby nevedel. dekuji za informaci.

Richard Klíčník (21.10.2007 15:12:10)

Člověče, nelžete tu.:)

Anonym (21.10.2007 18:57:38)

Lžíce tu není !!!

JoHan (21.10.2007 21:37:10)

Skvělý článek, příjemně jsem se při jeho čtení pobavil a zasmál. Jen mi zatrnulo, co psychopatů pod tímto článkem podepsaných se tu po netu pohybuje. Co si mám myslet o člověku, který dokáže sprostě a bezdůvodně napadnout autora této eseje ? Jak se asi tento trol v lidské podobě chová při řízení auta ? Jímá mne hrůza, že se náhodou potkáme někde na silnici. Opravdu nemá naše společnost proti těmto parchantům žádnou obranu?

Libor (22.10.2007 00:11:26)

Je to dobrej článek. To souhlas. Ale nemyslim si, že je třeba se bát psychopatů na silnici. JSOU TO VŠECHNO JENOM HROZNĚ NEGATIVNĚ SMÝŠLEJÍCÍ LIDI. Nejsou nebezpeční. Hodně z nás se setkalo s podobným problémem jako autor a tak se zasmějou, ale běda tomu, kdo by zesměšňoval technické věci, které přeci fungují dle určitých zákonů, že. Doporučuji seriál IT Crowd.

karlik (22.10.2007 08:52:20)

Souhlasím, dobrý článek. Jak vidět, tak negativní reakce jsou pokaždé od stejných lidí. Být autorem, tak by mě překvapilo, kdyby někdy napsali pozitivní reakci a vrtalo by mě hlavou, co za blbost jsem napsal, že mi to chválí. Na zdejší typ negativních reakcí lze krásně použít ono známé "mě může urazit pouze inteligent" a to DĚTI typu "HELE", nám známý "Anonym" rozhodně nejsou. Mimochodem, teď se nám známý "Anonym" nějak zapomněl. Že by mu maminka sebrala napajecí kabel od PC, protože zlobil??? :-D :-D

Anonym (23.10.2007 18:24:02)

Tak bez. Pa, pa...

Hugozhor (24.10.2007 23:36:35)

Bezva článek na sobotní odlehčené odpoledne, který se však dá číst i ve středu večer. Ale opět mne udivují, stále Ti samí provokatéři co nikdy asi nepochopí sobotní rubriku

Hugozhor (24.10.2007 23:42:03)

Bezva článek na sobotní odlehčené odpoledne, který se však dá číst i ve středu večer. Ale opět mne udivují, stále Ti samí provokatéři co nikdy asi nepochopí sobotní rubriku O IT NEVÁŽNĚ! Připadám si jak v blázinci, když neustále dokola tu v sobotu čtu názory v tom smyslu "Jak můžete takovou blbost napsat". A tak se všem sprostým přispěvovatelům vysvětlit, ať tu v sobotu nehledají odborné články. To je to tak těžký pochopit? A propo..negativní kritika a sprosté nadávky na autorovu inteligenci jsou dva zcela rozdílné světy.

Rosta (19.12.2007 10:57:44)

:) Moc krásný článek, děkuji! Rosta