Honza (2.6.2007 12:01:59)
Měli jsme CDMA a byla udělána migrace na ADSL. Vše funguje, ale chci se zeptat na přihlášení do "mojekonto" na stránkách O2. Nikde nemám uvedené jméno a heslo, tak jak se mám přihlásit? Nebo tyto údaje pošlou?
Honza (2.6.2007 12:01:59)
Měli jsme CDMA a byla udělána migrace na ADSL. Vše funguje, ale chci se zeptat na přihlášení do "mojekonto" na stránkách O2. Nikde nemám uvedené jméno a heslo, tak jak se mám přihlásit? Nebo tyto údaje pošlou?
Dawid (2.6.2007 13:21:08)
Tyto údaje by měli poslat. Často bývá uživatelským jménem telefonní číslo a heslo je referenční číslo. Ty najdeš na faktuře. Pokud to nebude fungovat, tak Ti to museli poslat.
mad (13.1.2008 10:28:57)
u mne je username:0xxxxxxxxx.iex.cz , kde x jsou telefonni cislo a password:0yyyyyyyyyy, kde y je referencni cislo platce. Na infolince mi sdelili, ze format uzivatelskeho jmena se lisi,tzn, musite si zavolat infolinku. Na jejich WWW take nic neni. Skoda.
Anonym (2.6.2007 15:31:35)
údaje se posílají na kontaktní email uvedený při objednávce služby.
Bodla (2.6.2007 15:35:59)
pokud je nemáš, stačí zavolat na 800 184 084 řekneš jim pro ověření referenční číslo a oni ti řeknou údaje ;)
Honza (2.6.2007 20:07:30)
Díky za informace