Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Max rychlost na 512/128

Max rychlost na 512/128

Houmles (4.4.2004 09:56:42)

Mám linku 512/128. maximální rychlost, kterou jsem kdy dosáhl byla 421kbps. zajímalo by mě, jestli to někdy někomu s touto objednanou rychlostí jelo někdy víc. Vím že něco sežere protokol, ale stejně to může naznačovat, že telecom nedává linku 512 ale třeba 450. Ale kdyby mě to jelo třeba 200kbps tak by mě to bohatě stačilo, kdyby byly dobrý pingy, žádný lagy a stabilně. Doufám že se tu neobjeví: berte to prosím s rezervou. Tohle jsem já nepsal. Díky za odpovědi. Zdar

Houmles (4.4.2004 09:57:50)

neberte ohledy na ISP. Ale někdo překročil tuto rychlost tak ho prosím napište.

MAtes (4.4.2004 10:12:29)

Nee ... i kdyz to bezelo jeden den hezky u GTS ... tak vic jak 420kbps to nebylo ... :-/

Anonym (4.4.2004 10:10:50)

U nextry jsem překročil maximálně tak rychlost 512bps! :o)

Jarda (4.4.2004 10:14:05)

Maximum co jsem dosáhl je 423,víc jsem z toho nevyždímal

Houmles (4.4.2004 12:02:43)

Co myslíte. je možné, že telecom nedává udávaných 512kbps?

Washek (4.4.2004 13:38:42)

Ale ano, presne tolik zere ATM. Jedna se o reziji 17%, takze kdyz si spoctete kolik to dela na 512 lince, dojdete k cislu 425 kbit, coz jsou "cista" data.

Jolinar (4.4.2004 14:12:05)

A proto by tedy mel do nabidky napsat 425kbps maximum a ne 512 když jsou nedosažitelné!Nikdy se tedy toho maxima nedosáhne a to už je lež!Ten telecom si fakt může u nás dovolit vše, už je z těch uplatků vláde a všem jinym ve ztrátě - hahahahahahaha

Washek (4.4.2004 14:37:26)

Ukazte mi jedine DSL ve svete fungujici na ATM kde to jede plnych 512 :)

Mates (4.4.2004 15:14:45)

treba na kabelu u UPC se udava rychlost kterou to skutecne dosahne ... pousti se to vic aby se obsahly i protokoly ...

Jolinar (4.4.2004 15:19:00)

Německo, Holandsko, Francie a vsude tam. Sem v clanu, mame lidi z clanu, na dsl.cz naměří Z Francie s 512 něco kolem 550-650kbps a Holandsko s 1024 nameri 1100 a pod to mu to neklesne. Nevíš jak to ve světe je! Jede to jak modem ba i hůř!Světe div se, my chceme modemovej paušál po celý den za 2 litry?Jak si to můžeme vůbec dovolit, honem na stromy a palice do ruky a umlatte se!Tohle co mi víme o DSL ve světe nepotřebujou vědět, proč?Protože jim to jede. Hurá na CDMA a EDGE nic jiného než internet vzduchem nebo po kabelu nám v týhle republice nepomůže.

Washek (4.4.2004 15:31:25)

Budu slusny - jako dement jste se projevil vy. To, ze ve Francii bezi ADSL vic nez je koupena rychlost je sice pekne, ale v tom pripade ISP prodava lepsi sluzbu nez inzeruje. Nam taky jeli 192 linky dobre jen pro to, ze nebyli agregovany uzkym hrdlem na strane CTc (garantuju vam, ze kdyby 192 linky jeli dle specifikace, tedy s agregaci 1:50, dopadne to jeste hur nez ted). Za chvili budeme v EU, nikdo vam nebude branit vycestovat do zahranici a pracovat tam, uzivat si lepsiho DSL a nadavat jak to tady jede naprd. Mirek se Telecomu nezastava, stejne jako ja. Myslite ze bych nechtel, aby tady ADSL jelo 1024 bez omezeni a viditelne agregace? Ale je to presne o tom, ze tady je jina nabidka, ktera leckomu nemusi vyhovovate. Ale nadavanim na foru s tim ale udelate uplny ho..o :)

someone (4.4.2004 17:43:45)

fu bitch!!!

Washek (4.4.2004 19:01:30)

Je videt, ze nekteri uz se nezmuzou ani ne nejake argumenty. Skoda ze tahle diskuse nema zadnou uroven :(

banán (4.4.2004 19:04:12)

Tak tady nediskutuj a jdi do prdele, když se ti nelíbíme. HŇUPE. Děláš machra. Taky bych dělal machra kdybych dědil.

Washek (4.4.2004 19:23:01)

Nevim jestli mate nejakej mindrak, nebo tak neco. Sam jsem student (tedy bez trvaleho zamestnani!). Mam ADSL, platim si ho ze svych vydelanych penez a nemam problem. Jestli patrite mezi nejnizsi socialni skupinu, tak si proste ADSL nekupujte a nebrecte nad tim, ze jede blbe. Achjo :( I kdyz s nejakym nazorem nesouhlasim, da se to rict slusne. To tady umi jen malo lidi. I kdyz Mirek nekdy rika veci, se kterymi vetsina nesouhlasi, jeho prispevky maji alespon hlavu a patu a jsou slusne. To se o tech ostatnich rict neda.

Miroslava Šilhavá (4.4.2004 19:33:43)

Vis, slusne mluvi jen ten, kdo je spokojenej - CATVcaci. Jenze co my, kdo maji ADSL s nekdy i nekolikanasobne nizsi rychlosti nez ubohy dial-up? Jen ti co uz maji dost pevny nervy a uz jsou zvykly na packetlost 80% a pingy nekde v haji u 2sec a jeste na to rychlosti 10kbps dokazou mluvit jakz takz slusne. A mimochodem k tematu, kdyby ATM "blokovvalo" 13% objednane rychlosti, nedal by se ani priblizit k tem 512 kbps multithreadovym pripojenim - s nim to jde. Takze jak se zde uz mnohokrat zminilo nemas pravdu.

Washek (4.4.2004 19:44:31)

Multithreadingem ani nicim jinym se nad tech zminenych 425 kbit nedostanete. Na to vsadim boty. Nektere download programy muzou ukazovat zkreslene hodnoty, proto doporucuju pro mereni pouzit neco "nezavislejsiho" - napriklad Crystal Internet Meter, DUMeter, NetLimiter, ... ADSL vyuzivam skoro rok, po vetsinu casu bez zavaznejsich problemu. V unoru jsem odchazel od nextry predevsim kvuli laxni "technicke" podpore a mizerne komunikaci. Rychlostne byly sice vykyvy, ale nic tak zavazneho, aby to bylo nepouzitelne. Ted jsem u jineho ISP (nebudu zverejnovat u koho) a jsem navysost spokojen. Napriklad po velkem vypadku z patku na sobotu me v sobotu volal operator, jestli uz me vse funguje a je to v poradku. Prenasim vice dat nez je prumer a i tak me to v ramci moznosti jde slusne. Mozna by to chtelo pri vyberu ISP prolezt fora a vyhnout se tem ISP, o kterych se mluvi nejvice zaporne. Od znamych mam velmi kladne reference na IPEX/Pemac/Cesky bezdrat. Smirte se s tim, ze vybirat nejlevnejsiho ISP ma sve nevyhody.

Miroslava Šilhavá (4.4.2004 19:49:54)

Vyuzivam ADSL sluzeb take uz skoro 1rok, po zmigrovani nasazeni agregace se, kdyz neni ucpano, mi povedlo vycucnout i kolem 490kbps (mereno zminenym NetLimiterem a Kerio Personal Firewall). Takze na me nejaky ATM nezkousej! ;-)

Washek (4.4.2004 19:56:42)

Byt tebou, nechal bych si to od manzela premerit ;))

Miroslava Šilhavá (4.4.2004 20:22:13)

No,bouzel to neni mozne ze dvou duvodu: 1)Mam Mozillu - s tou manezel vubec neumi 2)Manzel nekam odesel, uz jsem ho 3dny nevidela... ;-)

A (4.4.2004 22:11:57)

Tak to je jasny...suka nekoho pres net diky modulu fuck-u-fuck-me. A aby mel dobrou odezvu, zustal radsi par dni v praci...na ADSL by se asi moc nesklouz :-)))

someone (5.4.2004 13:52:13)

:))))))))))

Satan 666 (4.4.2004 20:30:57)

Co jí má jako přeměřit? :))

Miroslav Šilhavý (4.4.2004 20:35:31)

IQ?

Satan (4.4.2004 20:47:30)

Ale to snad neni zapotrebi - Mirek by si snad nikdy nevzal nejakou obycejnou zenu bez inteligence, kjdyz sam je tak nadprumerne inteligentni.

Pavel (4.4.2004 19:48:50)

Ale Washku, ja tu argumenty rikam, ani na tebe sproste neutocim. Argumenty spis dosly tobe - viz vlakno vyse. Jenze proste tvrdit tu ze ATM sezere 92 kbit, sorry to je takova stupidita, ze to fakt svedci o tom, ze jsi zcela ale zcela mimo.

Pavel (4.4.2004 14:42:14)

To je samozřejmě hloupost, kterou se tu snaží naši známí telekoumáci (Washek, Myrek..) všem nakukat. Rychlost by měla být NEJMÉNĚ 470, spíše však víc. To o režii je totální hloupost a dezinformace. Trochu myslete 512-420=92. Opravdu jste tak naivní že jim spolknete takový nesmysl že ATM žere 92 kbit??? Proboha lidi myslete. Samozřejmě že Telecom tu linku ojebává, co byste taky čekali?

Washek (4.4.2004 14:47:14)

Kdyz jste presvedcen o opaku, proc si to nejak neoverite a nepodate stiznost? Kazdy ma takovou moznost. Jenze vy tady radsi budete zvanit, co kdo rika za nesmysly. Zamyslete se nad sebou.

Washek (4.4.2004 14:50:33)

Aby me tu zase nekdo neobvinil, tak predem rikam ze nejsem zadny zamestnanec, externista ci konzultant Telecomu a ani nijak nespolupracuji s zadnym ISP. Jsem pouhopouhy uzivatel, ktery si prosel vsim utrpenim pekne od zacatku :)

Pavel (4.4.2004 15:31:36)

Viz příspěvky níže - UPC 512 jede 512, ADSL v na celém světě jede tou rychlostí, jen naše 512 jede max. 420. Bože a vy mi budete říkat abych se nad sebou zamyslel :)). Co je tohle za inteligenci. Promiňte, ale myslet si že by ATM režie sežrala 92 kbit může fakt jenom blbec. Opravdu, rozhlédněte se trochu po světě.

Washek (4.4.2004 15:34:10)

A co se rozhlednout po nasi republice? Kolika ISP to jede alespon tolik jako Telecomu? Videl jste nekdy ceniky mistnich bezdratovcu? Vim pouze o jednom, ktery za srovnatelnou cenu nabizi lepsi sluzby - tim je Netbox. UPC stoji radove vice nez ADSL, takze se neda moc porovnavat...

Anonym (4.4.2004 15:36:28)

Karneval pri obednane rychlosti 600kbps jede minimalne 650kbps a za priblizne polovicni cenu nez adsl!

Washek (4.4.2004 15:54:41)

Karneval jsem zapomnel, to se omlouvam.

Anonym (4.4.2004 16:04:57)

Zapomel nebo spise zamerne vynechal stejne jako to ze upc je levnejsi (a hlavne mnohem kvalitnejsi) nez adsl??

Washek (4.4.2004 16:17:11)

Karneval jsem rozhodne nevynechal zamerne, je to jedna z nejlepsich nabidek na trhu (dovolim si tvrdit, ze bude mit velky uspech - zvlaste pokud se povede pokryti rozsirit do vice mest, ne jako upc ktere svoje pokryti temer nerozsiruje a jen ryzuje z toho, co uz ma vystaveno!). UPC neni levnejsi nez adsl a neni dostupne na takovem mnozstvi uzemi jako adsl. Stejne jako karneval neni dostupny tam jako upc, tak to podobne plati i o adsl.

Mates (4.4.2004 16:24:29)

N UPC sice to nerozjizdi do jinych mest .. ale co se tyka Prahy .. tak dela dost novych lokalit ...

Washek (4.4.2004 16:28:48)

Protoze moc dobre vi, ze rozsireni do jinych mest by stalo tolik, ze se nevyplati :). Pak ale nemuzete vycitat ADSL, ktere je dostupne na mnohonasobne vetsim uzemi, ze je vzhledem k tomuto drazsi (nebo levnejsi za mensi kvality).

Jolinar (4.4.2004 20:05:26)

Stejně sme mu tu výstavbu dotovali z vlastních kapes a už to má vystavěný a nebrání mi nic k plnýmu spuštění. Sít přetíženou nemá, to je nesmysl, on to akorát prostě nechce. A nechápu proč?Kdyby to začali lidi používat měl by větší obraty, ale to management (on to neni management, ale akorát prasata v korytách) telecomu nikdy nepochopí, vidi budoucnost v tarifikování časem po dalších 5 let na dial-upu!!!

Anonym (4.4.2004 20:12:26)

Oni nemaji zajem aby adsl fungovalo, radeji by videli aby si vsichni poridili to jejich uzasne isdn! :)

Washek (4.4.2004 20:57:14)

Ne, vedeni chce pouze snizit cenu pred prodejem :/

Anonym (4.4.2004 22:57:26)

Jolinare protoze ma sklady plny ISDN,ale to by nebyl takovy problem,mnohem horsi je situace kdy ma telecom nasmlouvany objednavky ISDN (modemy,ustredny) ndopredu a odstoupeni by taky stalo hodne velke penize.Takze dokud nedojedou ISDN nepocitejte s poradnym ADSL

Anonym (4.4.2004 16:29:33)

UPC je rozhodne levnejsi nez adsl! Vyjde dokonce levneji i v pripade ze porovnas 768 od upc a 512 adsl! Natoz pak pri rychlosti 1mbps, nemluve o tom kolik jede linka 1mbps u upc a kolik u adsl. S tim karnevalem souhlasim, je to vazne zrejme nejlepsi nabidka na ceskem trhu. Solidne se rozsirujou a pokryvaji dalsi mesta a dalsi mestske casti.

Houmles (4.4.2004 16:47:08)

Ale stejně Jě možné, aby režie sežrala 92kbps??? Dyť to je hrůza.

Washek (4.4.2004 16:50:28)

Hruza to je, jenze to presne sedi. Zere to skoro presne 17% na downloadu i uploadu. Je to proste technologii :(

Pavel (4.4.2004 17:16:54)

Samozrejme ze to mozne neni. Washek jen placa nesmysly, to je cele. 92 kbps zadna rezie nikdy nesezere, to je takova hovadina ze k tomu snad ani neni co dodat. Opravdu jen uplny analfabet v oblasti internetu by tomu mohl verit. Pouze Telecom zkrouhava linku, to je vse. Jinak krome CR vsude beha ADSL rychlosti jakou ma, o cem to asi svedci?

187 (4.4.2004 18:08:16)

O tom, ze onen privlastek "Cesky" pouziva CT opravdu pravem :) BTW rezie ATM je priblizne 10%

Patris (4.4.2004 21:38:59)

Nevim, jestli se to da porovnavat, ale takova rychlost wifi, kdyz to jede "11" Mbit/s tak skutecna rychlost minus rezijni data da sotva polovinu onech "11". Proc by to nemohlo byt i u ADSL? Samozrejme, ze ne ubytek o vice nez 50 %. ADSL neni prenaseno vzduchem plneho vsemoznych ruseni a neni tolik potreba do prenasenych dat davat tolik opravnych udaju nebo co dalsiho je pocitano do rezie. Treba v zahranici na 512 poustej o rezii vic a pak je pro uzivatele vysledek naprosto uspokojujici. Proc napriklad na GTS v nabidce GTSL linku 400/100 a v poznamce ma uvedeno nominalni rychlosti jsou definovany 384/96? Protoze si to na svym vedeni muze dovolit a zrovna on se rozhodl, ze zakaznikum pusti o par "zbytecnych" kb/s vic. Tech par kilobitu navic samozrejme nikoho nevytrhne, ale jako reklama na zakazniky to vypada pekne.

Pavel (4.4.2004 15:37:40)

LOL :) UPC stoji radove vice nez ADSL, 768/128 s limitem cca 40 GB, za 1255 Kc. :))) Clovece fakt se asi bezte vysterit, to snad neni pravda :))))

Washek (4.4.2004 15:56:51)

Oficialni limit je 5GB. Nejlevnejsi ADSL s limitem 3GB stoji 999 Kc vcetne DPH (ipex) a je dostupne po vetsim uzemi nez cast Prahy.

Jolinar (4.4.2004 16:09:10)

UPC s 5 GB limit ma i 40 limit nebo i víc, Telecomu jde jen o prachy a hned platíš navíc, takže se to dá srovnávat cenově, kde telecom silně tratí. Přičemž 64/64 rychlost u UPC při překročení limitu (zatim nikdo nebyl přeřazen na tuhle rychlost!!!!) a dále co ja bych dal za to na mý 1024/256 za 64/64 s pingem třeba 30ms (ale UPC ma i 10ms). No zatim mam tak 0-50kbps s pingem 150 až ztráta (ztráta = 30%!!!) takže washku, prosim tě, nech toho. Jo a lokální ISP aspon většinou udavaji rychlost kterou sou schopni splnit i když je to předražený a většinou to jede nad tou rychlostí co je udavaná. U Telecomu nikolik, tam to jede SEDMDESÁTINOU maximální rychlosti co si koupíš a všechno je v nejlepším pořádku.

Jolinar (4.4.2004 16:11:48)

Jo a ještě když se ty blbečku ohaníš datovýma limitama. Všimli jste si jak telecom slavnostně řekl, že prostě lidi nepřenesou více jak 3GB v průměru proto ten limit a najednou je většina uživatelů velký stahovači a podobně, ale co to?To všichni chtěji stahovat když telecom zavedl limit?LEŽ JAK HROM! Co nám to říkal Vladan Crha u 512/128 - "tato rychlost pojede minimálně 128kbps při velkém vytížení" - DALŠÍ LEŽ JAK HROM! A vůbec se nestydí se ukazovat před veřejností! CHCETE DALŠÍ LEŽ?Ani nemusim pátrat v paměti. Lokalita, která měla být nově pokryta byla k 15.4. 2004, hups?Co to, najednou je tam 31.5. 2004. DALŠÍ LEŽ!Telecom od spuštění neudělal s ADSL lautr vůbec nic!!!

Jolinar (4.4.2004 16:12:56)

Pardon, telecom něco udělal. OMEZIL A SPOMALIL CELÉ ADSL.

Washek (4.4.2004 16:14:00)

Hlavne ze ma UPC draty ve vsech vetsich mestech.. bych je chtel videt. Ono je neco jineho delat internet na velmi omezenem uzemi, kde ma zakopany vlastni draty a neco jineho je poskytovat ho plosne. GTS taky dokaze nabidnout na omezenem uzemi pres ADSL dobrou sluzbu za solidni penize.

Anonym (4.4.2004 16:18:33)

Kdyz by se secetly lokality ve kterych je dostupna nejaka alternativa za priblizne stejne ceny a s nesrovnatelne vyssi kvalitou tak se dostaneme ke zhruba stejnemu pokryti jako ma dnesni adsl. At uz jde o upc, karneval, dalsi mensi kabelovky nebo nejake rozumne bezdratove pripojeni.

Washek (4.4.2004 16:21:58)

Zapominate na to, ze ve vetsich mestech se lze rozumne pripojit pouze kabelem (catv, dsl), nebo nejakym licencovanym bezdratem, napr FWA - jenze to uz je v jine cenove hladine. Klasicke bezdraty 2,4 nemaji sanci, sice se vetsinou najde par lidi kterym to funguje, ale globalne to neni moc vhodny zpusob (technologie) pripojeni.

Jolinar (4.4.2004 16:19:27)

No vidiš, takže to jde. Ono to jde. A to že na tvém uzemí neni lepší bezdrát nedělá z ADSL super službu když ti to běží jako pevný modem!Možná hůř... Co se týče UPC, kdyby mělo dráty telecomu tak by tu rychlost zavedl všude, ale bohužel.

Washek (4.4.2004 16:26:24)

Sakra a ze zrovna s takovou jistotou muzete tohle tvrdit. Vite kolik ma CATV zakazniku? Podivejte se, jaky traffic generuje techto par tisic (ve spicce ke 400Mbps do NIXu). Pomoci DSL lze teoreticky pripojit desitky (stovky) tisic uzivatelu po celem uzemi. Jak muzete vedet, kolik stoji udrzba transportni site (aby vedly do kazde sprominutim prdele) a jak jsou dimenzovane rychlosti, aby zvladla takovy tok? Dovolim si tvrdit, ze rychly internet do kazde domacnosti by poradne zahybal linkami vsech vetsich ISP a naklady by vzrostly globalne. Polozit optiku a udrzovat ji neni levna zalezitost, proto vsichni slavni AO sedi na zidli a cumi co udela Telecom.

Anonym (5.4.2004 00:11:05)

Udrzba velmi malo.Max. se neco posere. Ale to budovani posledni mile to sou prachy.

Anonym (5.4.2004 07:03:00)

Taky si mysllím... Neříkám, že položení optiky je zadarmo, ale kolik mají ty kabely životnost? 50 let? To zase jenom Vashek pěkně plácnul do větru...

Lopata (5.4.2004 07:16:05)

Přes optické vlákno se maximálně přenese pět Šilhounů. Poté vlákno praskne a rozpadne se.

Washek (5.4.2004 13:35:44)

No kdyz je to takova sranda, proc si nezakopete optiku sam? Nejde o zivotnost optiky, ale o dohled nad siti... nebo myslite ze to zvladnou dva lidi v praze?

Anonym (4.4.2004 16:21:06)

Podívej se kolik je míst na dslamech a kolik přípojek na kterých lze zprovoznit internet mají teď kabelové televize!!!

Jolinar (4.4.2004 16:27:19)

A hlavně, že tě telecom za 2 měsíce připojí a hlavně, že má vůbec volný porty, on je totiž ani nemá volný takže je ti to stejně k ničemu a pokud nejsou volný porty tak jdeš samozřejmě do připojení o rychlost řekněme 0-50kbps.

Washek (4.4.2004 16:11:52)

Ja mam ADSL, mesicni spotrebu dat nad prumerem a jsem spokojeny. Platim primerene, bezdrat je ve meste velmi zaruseny a navic bych za stejne penize mel maximalne 96kbit linku.

Pavel (4.4.2004 16:09:26)

Ne to neni oficialni limit. Oficialni je to co pisou na strankach UPC, tj. ze se nejedna o limit, ale pouze o prumerne hodnoty objemu dat. Doslova pisi "opravdu zadne limity nezavadime". Praxe tomu take odpovida - u tarifu 768 nikdy nezpomalili nekoho kdo stahl mene nez 30 GB. A i kdyby: 512/128 3 GB, 1000 Kc + placeni za data navic 768/128 5 GB, 1255 Kc + zadne placeni navic jen zpomaleni Pokud tvrdite ze to druhe stoji "RADOVE vice, takze se to neda porovnavat", tak skutecne lze u vas pochybovat o jakekoliv soudnosti. To prece nemuzete myslet vazne, prece neni mozne abyste to mel tak naprosto pomotane.. I takhle by bylo UPC spise levnejsi, realita je navic ta ze datovy limit je vice nez 30 GB, tim padem je to jasne. A to ani nesrovnavam tarify 1024 u ADSL a UPC, zde uz je ADSL o tolik drazsi, ze to ani nepotrebuje komentar. Fakt je UPC "radove drazsi, takze se neda porovnavat". Vy jste fakt komik.

kcg (5.4.2004 13:38:24)

To se mi zda trosku utazene za vlasy. Ja si myslim, ze je tam proste 512kbps a Telecom nic ne"ojebava" -- na to je uz dost dobra agregace, ne? :-) Karel

Skrblik (5.4.2004 00:49:21)

Mno ja mam 512/128 od GTS a slape to tak max 120 :-) to je pohodicka co.

Pavel (5.4.2004 01:34:01)

A proč ATM žere rychlost v % a ne v kbitech ??? to když je někde 100 Mbit, tak mu ATM sežere 17 Mbit ??? Spíš bych řekl že někdo schválně užírá rychlost služby, ale v rámci nějaký tolerance, aby proti tomu nemohl někdo remcat.

Mates (5.4.2004 01:57:15)

% ptze ... posila se bunka o 53 bajtech ... 48 bajtu jsou data ... 5 bajtu se pouzova na rizeni toku atd ... takze to zabere cca 9,5% . a azdnych 17% !!!! jak se tu nekdo snazi namluvit !

David (5.4.2004 08:46:59)

Washek-jses uplne tupej, radeji uz nic nepis!!!!!!

kcg (5.4.2004 13:40:26)

Muzete prosim uvest referenci, kde jste vycetl, ze ATM ma rezii 17%? Me 512ka obzas jede na 440kbps, takze proto se ptam, abych se presvedcil a hledal pripadne chybu u sveho meraku... Diky, Karel

Mates (5.4.2004 13:46:06)

ale 17% to teda neni ! http://www.gity.cz/akademie12.php

Washek (5.4.2004 13:48:50)

Dobre, mozna ciste ATM ma reziji nejakych 11%, ale vy snad vite cim jsou data z ADSL linek jeste "obalena", jakymi protokoly?

Mates (5.4.2004 14:04:09)

Nevim .. a proto se do toho necpu abych nevypoustel nejaky bludy ... ;)

Washek (5.4.2004 14:18:17)

Ale at data "uzira" cokoliv, nic to nemeni na faktu ze realna, nejvyse dosazitelna prakticka rychlost protokolem TCP je onech 425 kbit.

Washek (5.4.2004 13:46:14)

Cetl jsem to hned ze zacatku spusteni ADSL, takze zhruba pred rokem. Jestli chcete, pokusim se to dohledat. Kazdopadne me to vychazi naprosto presne - z linky o rychlosti 512kbit nevymacknete vice nez 425kbit (53,1 kB/s), z uploadu 128kbit nevymacknete vice nez 106kbit (13,25 kB/s). Ani stara linka 192kbit nejela nikdy vice nez 160 kbit (19,92 kB/s). Mam to zmerene pomerne presne, i pri "brutalnejsim" multithreading stahovani, kdy to jede rovnou carou naplno bez vykyvu :)

Anonym (5.4.2004 16:53:14)

No tak to moment... moje stará 192 mi jela dycky kolem 170 a nebyl problém z toho dostat 183 kbps... Se mi zdá že jeden chytrák zmizel a místo něho je tady druhej... Anebo je to ten samej?

Washek (5.4.2004 17:27:09)

A ze jsem tak smely, cim jste to meril? Videl jsem na vlastni oci tri stare pripojky 192 a vsechny jely na fous presne stejne (okolo 160).

Anonym (5.4.2004 17:45:15)

Program TrafMeter. Ukazuje nejenom grafy, ale taky velmi přesně přenosové rychlosti.

Washek (5.4.2004 19:16:46)

A to verite vysledkum jednoho programu? Co kdyz opravdu nemeri presne? :)

Miroslav Šilhavý (5.4.2004 19:19:58)

A není to jedno? Pár kilobitů přeci nehraje roli, nebo ano?

Anonym (5.4.2004 19:25:59)

Plus samozřejmě tady měřič na dsl.cz, ale tomu věřím méně... Jsem holt asi jinej, který se vymyká vašim úvahám a závěrům...

Houmles (5.4.2004 20:23:27)

Tak i za mě se někdo vydává? No teda to je bordel. :-)

Anonym (5.4.2004 13:46:48)

Musíte započítat i režii ppp protokolu a IP protokolu a tcp protokolu.Koncový uživatel měří rychlost na tcp protokolu,proto těch cca 17 %.

no autor (5.4.2004 07:27:53)

Nevim cim se to tu zabyvate, to omezeni 512 Kbit/s je na pripojce mezi DSLAMem a ADSL modemem a nikoli na ATM. Proto je zcela irelevantni jaka je rezie prenosu v ATM. Komunikace mezi DSLAMem a modemem pres ATM vubec nebezi. PS U ATM se pouziva skutecne 48 bytu payloadu a nekdy 5 bytu hlavicka, ale uz jsem videl i 10 bytu hlavicku....tech 5 bytu navic se pouziva snad pro hlasovou signalizaci (vyzvaneni atd...), ale to stejne neni tento pripad

kcg (5.4.2004 13:36:12)

Obavam se, ze se mylite, pokud je omezeni mezi ADSL modem DSLAM, pak se toto omezeni vztahuje na hruba data prenosu a tudiz i na rezii protokolu ATM. Druha vec je, ze nekteri ISP (kuprikladu muj wifi) to dela tak, ze omezeni posazuje rychlostne trosku vys, aby maximalni rychlost prenosu odpovidala uzitecnym prenesenym datum. Ale obavam se, ze takto CTc nepostupuje. Preji pekny den, Karel

Washek (5.4.2004 13:39:35)

A v cem je problem? Me modem v diagnostice ukazuje connection 512 kbit down... Takze tou rychlosti jsem pripojen na port. Co se "ztrati" po ceste, to tezko ovlivnite. Mozna by to mohl blize osvetlit Mirek, rekl bych ze do toho vidi vice nez my vsichni dohromady.

kcg (5.4.2004 13:32:59)

55 kB/s == 440kbps ve spicce na te sama lince. Preji pekny den, Karel

Anonym (5.4.2004 18:04:05)

Berte to prosím s rezervou. Tohle jsem já nepsal.

Anonym (5.4.2004 18:11:28)

;-)

Houmles (5.4.2004 18:11:56)

Já také ne!

Houmles (5.4.2004 22:06:39)

Berte to prosím s rezervou. Tohle psal člověk bez domova ;-)