Anonym (21.5.2007 07:02:18)
A to vas prekvapuje? :))
Robert (21.5.2007 09:23:12)
Radiokomunikace končí.Koupily je Američani,zastavily veškeré objednávky na nové zboží tzn.-nebudou se dále rozšiřovat,jen udržovat stávající stav.Manželka dělá ve firmě která dodávala ČRA veškeré zboží nutné pro ADSL.
WIFI (21.5.2007 10:05:44)
No a co ? Já když mám poruchu na připojení, tak mam taky placený hovor k technikovi. Je na mobil, vyřeší se to do pár minut. Radši těch pár korun obětuju, než poslouchat na bezplatné OO lince 10 min debilní hudbu se slovy: všicni operátoři jsou zaneprázděni. Navíc výpadky výceméně neznam a 1 nebo 2 hovory ročně na mobil technika např. při nayšování tarifů mě nezruinujou
Anonym (21.5.2007 10:11:12)
Nejde o to, že platíte, ale platíte zvýšenou sazbu, takto je to zařízeno zhruba od počátku letošního roku a platí to pouze pro fyzické osoby, firmy to mají nadále na bezplatné lince!
Od chvíle, kdy nabrali více nových zákazníků, tak se platí. Nejhorší ale je, že na spojení s operátorem se čeká 15 - 20 minut a to samo o sobě už stojí 30 - 40 Kč. Vrcholem pak je, že nestačí zavolat jen jednou, ale opravu je nutné několikrát urgovat!
Pokud poruchu nahlásíte pomocí e-mailu, pak většinou máte smůlu, protože doručený e-mail si přečte 10 - 15 operátorek, ale nikdo na něj nereaguje.
Takto nepostupuje snad žádný jiný poskytovatel - končí mně smlouva a odcházím!