Marenčik (23.2.2007 15:10:07)
zdar lidi, chci se zeptat, chci prejit z internetu expresu 2048/256 a s FUP 12GB/mesic na Extreme. V aplikaci moje konto je napsany u zmeny toho tarifu 2048 extreme + zavazek. Tim zavazkem mysli, zas jako to ze se k nim na rok upisu?? Jestli jo, tak to sou nejvetsi svine a hajzlove, ktery ve svete internetu jsou. Pak se chci jeste zeptat, jak to bude na fakture, Kdyz si to objednam dnes, jak s to projevi na uctu, maji nejaky aktivacni poplatek nebo je to zdarma ta zmena?? Kdybych mel jinou moznost tak od dusiku pudu pryc, ale bohuzel nemam:o(
Anonym (23.2.2007 15:14:44)
Aktivační poplatek by tam neměl být, jelikož by jsi šel na lepší službu. S tím závazkem nevím, ale možný to je. Budou to počítat jako jinou službu a zase si Tě na rok uvážou.
Anonym (23.2.2007 17:05:19)
tak to jsou pekny svine!!!!
EL (24.2.2007 22:02:40)
OO 2 = WC s takovým přístupem k zákazníkům (FUP,závazky,výpadky,CENY)
jsem vděčný za WI-FI.
Anonym (24.2.2007 22:38:07)
ehm jaké výpadky? myslíš ty ojedinělé? Musím říct že O2 mají po technické stránce velice kvalitní služby.
Anonym (25.2.2007 23:27:49)
Zrovna nedávno byl celostátní výpadek celé sítě.Je tomu asi 2 týdny... A jinak škoda psát... (třeba o podomních dílerech O2)
Anonym (26.2.2007 10:44:18)
já vím, vypadlo jim asi 2/3 z ADSL, ale musíte uznat že to nakopli hodně rychle. A podomní dealeři... nejhorší sorta lidí v jakékoliv firmě
Anonym (23.2.2007 15:38:05)
zavazek nevym, to bych zavolal na operatora
faktura: rekl bych ze se to prepocita pomerem - treba byt zmena ve ctvrtce uctovaciho obdobi tak ti nacifruji ctvrt ceny stare sluzby + trictvrte ceny nove sluzby... tak to delaji kdyz zvysujes rychlost takze bych rekl ze v tomto pripade to udelaji stejne. pocitej s tim ze vyrizeni bude okamzity, kdyz sem dvakrat zvysoval rychlost tak to druhy den bylo zvednuty
Anonym (23.2.2007 18:19:36)
Sám seš svině :)
Cilek (23.2.2007 19:17:37)
Není to tak, služba se sice jmenuje "se závazkem", ale pokud už máš závazek splněn a přejdeš na Extreme, žádný další závazek ti nevznikne. A poplatek taky nebudeš platit. Takže směle do toho a napřed si zavolej na tu jejich (velmi zábavnou) linku a zeptej se než začneš nadávat!
O2 (23.2.2007 23:43:48)
Dobrý den. Změna je zdarma. A protože máte službu, na které Vám běží závazek, tak proto migrujete na službu se závazkem, který Vám dále bude pokračovat, nepoběží Vám nový.
Kdyby jste měl službu už bez závazku, tak by tam byla nabídka bez závazku.
Takže opatrně s výkřiky do tmy. Je lepší se nejdříve zeptat a pak hlásat.
Jinak služba bude účtována poměrnou částkou samozřejmě podle dní a billingové periody.