Anonym (11.9.2006 22:53:25)
Neblokuje ti to Telefonica, blokuje ti to GTS protoze oni neohlasili Telefonice zmenu tve pripojky, tedy pro Telefoniku je to stale pripojka GTS
martin (12.9.2006 13:52:18)
hm, není to vůbec taková pravda, jak je tu zmiňováno ;) ono, bohužel, je to dosti závyslé na tom, s kým kdo jedná. tzv cool Zákaznické Centrum není zase tak cool :p
ten výpadek je ČRa možno zkrátit na pár hodin nebo den, ale rozhodně se to nepohybuje v týdnech.
Nejlepší postup je podepsat si smlouvu s ČRa a pohlídat si výpověď u GTS. Protože ČRa má tu možnost tu linku převzít, ikdyž je tam aktivní dsl a "vyčistit" to. Ale korektní vypovězení smlouvy si musí pohlídat sám uživatel.:)
A Tele2 nemá smysl řešit, protože Tele2 = ČRa .
Anonym (12.9.2006 14:05:58)
Pokud to, co uvádíte, je pravda, tak proč nás nikdo z Vaší společnosti není již ochoten ani kontaktovat?
Rozhodně to, co uvádíte, se neshoduje s realitou, kterou prožíváme.
dogito (12.9.2006 15:06:20)
Znamena to tedy, ze ČRa muzou dsl na lince zprovoznit, i když jeste neni zrusena sluzba i jineho poskytovatele (GTS)? Muze se tedy stat ze budu platit 2x - jednou gts, jednou CRa?
V GTS mi podali zpravu, ze dokud oni neodpoji, tak nikdo nemuze pripojit, protoze to O2 (Telecom) nepovoli. To by bylo samozrejme idealni z meho pohledu, kdy bych prestal platit jednu sluzbu a zacal platit druhou presne dle plneni.
Kde je tedy pravda?
Zatim je to tvrzeni proti tvrzeni :)
Anonym (12.9.2006 15:17:47)
Já mohu sdělit jen to, že společnost Bluetone nám oznámila, že není schopna poslat objednávku, pokud není služba DSL odkonfigurována ze systémů Telefonica O2. Odkonfigurování trvá cca 12 dnů, což je i náš případ, a toto nám pracovníci Telefonica O2 potvrdili.
Sděluji jen to, jak probíhá naše objednávka a pouze ty informace, které jsem obdržel.
Anonym (13.9.2006 09:55:13)
Ale korektní vypovězení smlouvy si musí pohlídat sám uživatel.:)
je to tak, ze kdyz je vypovedni doba 3 mesice, tak zacina bezet prvnim dnem dalsiho mesice, nez ve kterem byla dorucena? :)
tzn. vypovim 13.9., zacne bezet 1.10. a za 3 mesice (tedy 31.12.) mi zrusi sluzbu... tim padem objednat sluzbu u noveho ISP je nelepsi 31.11. (na zrizeni maji mesic) a muze se idelane podarit, ze nebudu bez netu ani den a nebudu platit nic 2x? :)
Anonym (13.9.2006 13:44:07)
:)))
Jenže to jsme si bohužel ohlídali a nebylo nám to nic platné.