Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nefunkční ADSL od 27.7. od TO2

Nefunkční ADSL od 27.7. od TO2

Roman (18.8.2006 13:33:06)

Dobrý den, velmi rád bych se s Vámi podělil o moji zkušenost s ADSL připojením od spol. Telefonica O2 (dříve Telecom), které jsem si nechal na základě "velmi výhodných" TV reklam pořídit v květnu tohoto roku. Před třemi týdny (konkrétně 27.7.) Telefonice O2 spadly jakési RADIUS servery, které ověřují uživatelská jména a hesla uživatelů a pouští je pak do světa internetu. Dnes máme 18.8. a Telefonica O2 stále nebyla schopna tento problém vyřešit. Včera tomu tedy byly přesně tři týdny. Trochu mě tedy zaráží fakt, že denně vídám v TV nejméně 4 reklamy, kde mě pan Kraus neustále přesvědčuje, abych nejezdil na dovolenou, že Česi letos tráví svoji dovolenou u internetu... Omyl. Nejhorší ale na této situaci je, že zákazník se dovolá max. na call-centrum 800 123456, kde ovšem operátoři nemají absolutně žádné informace o průběhu řešení této závady, nemají žádné oprávnění zákazníka na někoho kompetentního a zodpovědného za tento problém přepojit, takže jen urgují u techniků, urgují a urgují...Tři týdny jen urgují. Výsledek stále mizivý... Nebýt toho, že jsem se uvázal na roční závazek ve smlouvě, zcela jistě bych už zákazníkem Telefonicy O2 co se týče ADSL nebyl.. Ve volných chvílích, kdy internet nefunguje (mám jich teď víc než dost..), zkouším hledat v obchodním zákoníku, co je to "klamavá reklama" Jsem v tom jenom já a nebo je nás víc ?? Roman

Danik (18.8.2006 14:24:40)

To mě mrzí,že jsi tak dlouho odpojen z internetu. S tímto nemám vůbec zkušenosti. Ihned reklamujte dobu, po kterou jste úplně odpojen. Pokud by se to do uplynutí 30 dnů nespravilo, tak bych odstoupil od smlouvy. Chtělo by to vědět, jestli máte tel. linku "doma" nebo "podnikatele".Klamavá reklama si myslím je jen to, že se jedná o neomezený vysokorychlostní internet, ale u ČTÚ nejsou asi dosti znalí práva a jeho výkladu. To, že nefunguje ta služba není klamavou reklamou, je to porucha služby. Po 30 dnech bys mohl mít právo odstoupit od smlouvy bez následků (odstupuješ z důvodu neposkytování služby a ne, že ji chceš zrušit Ty). Ten roční závazek na to nemá vliv. U služby doma by to mělo jít úplně bez problémů. U služby podnikatele ne tak jednoduše, na druhou stranu by se dala požadovat náhrada za neposkytnuté služby nutné k podnikání. Stejně si ale myslím, že časté volání na infolinku, oficiální doporučený dopis a hlavně mile (bez nadávek) by tu opravu mohlo urychlit. Nech si přepojit technika, ať Ti to pořádně vysvětlí, co se děje a jak dlouho bude trvat oprava a kdy se s ní začalo (to by měli mít zaevidované). Snad se to povede... Hodně štěstí

BossHardy (20.8.2006 21:56:47)

Radius servery spadly a týkalo se to zhruba 6500 lidí. Problém byl vyřešen poměrně rychle, protože porty nahazoval zpátky přímo stroj. Bohužel, několik zákazníků se automaticky nahodit nepodařilo a to musel řešit přímo člověk. Problém je v tom, že zjistit kdo do tohoto spadá mohou až ve chvíli kdy ten zákazník sám ohlásí poruchu. Poté je radius server kontrolován jako jedna z prvních věcí. Co se týká té reklamace, jediná náhrada kterou pán dostane bude odpovídající suma za dobu nefunkčnosti. Na nějaký odškodný za uniklý zisk může hned zapomenout. Jedna z prvních věcí která je ve smlouvě zní "Telefonica o2 neručí za ušlý finanční zisk z důvodu výpadku služby". Notabene nechápu, když je to velká firma která na netu stojí, proč nemá záložní řešení. Pro velkou firmu by těch pár stovek měsíčně navíc za druhého providera používaného při výpadku prvního snad nepoložilo.

Anonym (22.8.2006 13:22:50)

Pokud je zavada delsi nez 5 dnu tak ti srazi adekvatni cast z pausalu. Zalezi na tom jak dlouho to trva. Dulezity je inhned reklamovat. Vzpamatuj se clovece!!!! Kupujes si sluzbu bez nejakych garantovanych parametru a bez zalozni kapacity. Ani u tech garantovanych sluzeb nepozenes telekominika k soudu ale on ti bude platit treba penale. Zalezi na nastaveni SLA. Kdyby ten tvuj >>podnikatel

Tiger (18.8.2006 14:40:02)

Delate jako by meli podobny vypadek vsichni zakaznici. Nevim proc si nezavolate na linku technicke podpory nebo jeste lepe na poruchy a volate na call centrum, se pak nedivte, ze nic nevyresite! Klamava reklama?To s timto pripadem snad vubec nesouvisi ne? Mate moznost sluzbu reklamovat a platit za dobu co pripojeni nefunguje nebudete.A samozrejme mate moznost odstoupit od smlouvy a nejaky zavazek na to nema zadny vliv(pri odstoupeni z duvodu nefunkcnosti sluzby).A ta doba, ze by se nikdo neozval se mi vubec nezda, bezne se pri poruse nekdo ozve do tydne a spise mnohem driv.

Anonym (18.8.2006 14:53:15)

To je prave ono, ze volam na call centrum i na technickou podporu prakticky každý den, prý se to týká 6500 zákazníků, kteří jsou právě napojeni na onen RADIUS server, který je teď už tři týdny mimo provoz. Ale TO2 nemá kompetence mě na nikoho zodpovědného přepojit (nadřízení, technici), kteří o tom něco vědí a hlavně by mi mohli říct, jak to dlouho ještě nepojede. Prý se o software těchto RADUIS serverů stará úplně jiná externí firma , než TO2 a TO2 nemá páku , jak na ně zatlačit. Samozřejmě snížení ceny budu řešit až přijde účet, to je jasné, ale v první řadě mi jde o to, aby to fungovalo !!! Nebo aby mě někdo po 3 týdnech a asi 8 urgencích z TO2 zavola a řekl "bude to ještě týden, den, hodinu..." Ale nikdo nic neví, to mě na tom štve nejvíc !!! Roman

Tiger (18.8.2006 15:02:41)

Tak to asi mate tu smulu, ze jste narazil na spatny lidi.Pri takovem vypadku by vam take meli nabidnout bezplatny pripojeni alespon pres dial-up.

Anonym (18.8.2006 20:20:37)

Cože? Tak to by mě zajímalo, s kým jste mluvil, protože tahle kauzička už je nějakou dobu dost passé. Minimáně proto, že ISP nikdy nemá jen jeden radius, ale většinou několik. btw - kdyby to skutečně bylo 3 týdny a 6500 účastníků, určitě by se o tom někde psalo. Minimálně třeba lupa.cz, nebo živě.cz Ještě poznámka k tomu odpovědnému pracovníkovi na kterého vás nechtějí přepojit. To je celkem pochopitelné. To by potom ti technici nemuseli dělat nic jiného než odpovídat zákazníkům. Navíc, stejně by vám řekli pouze pár technických detailů, ale kdy to bude, by vám neřekli.

Clie (20.8.2006 21:29:44)

No možná je to pasé, ale bohužel je to tak. Potýkám se se stejnym problémem, na technické podpoře mi říkají to samé. Žádné dočasné řešení nenabídli, nezavolali a neomluvili se ( a to nejsem jako jednotlivec, ale linka je vedená na velkou firmu), prostě ticho po pěšině, Nejdřív mi slibovali do odpoledne, pak ještě dnes, pak zítra, do konce týdne a teď už neexistuje termín :o/. Prostě ČT si dělá co chce a je mu to jedno. PS: A třeba to oni nebožáci nemají kam napsat, když se nepřipojí ;o).

Roman (21.8.2006 12:20:15)

Díky všem za Vaše připomínky, takže včera, 20.8.2006 mi konečně zavolali z TO2 že moje přihlašovací údaje zůstávají nezměněny a že by to mělo fungovat. Nechtělo se mi tomu snad ani věřit. Nicmémě je to opravdu tak. Funguje to. Přesně po 3 týdnech a 4 dnech. Takže první výpadek, co jsem u TO2 měl, trval přesně 24 dní. Docela úspěch, já čekal na zapojení až tak někdy v příštím kvartálu.... Tak teď už jdu jen odříkat pár otčenášů, aby to aspoň měsíc jelo OK...

Anonym (24.8.2006 21:20:59)

Já jsem taky jeden z těch zákazníků. Tak tu nemel, když o tom nemáš ani páru. Nerozumíš tomu. NEZAŽILS - NEUVĚŘÍŠ - NESMOL SE DO TOHO!

Roman 2 (24.8.2006 14:18:47)

Naprosto přesně jak jsi to popsal, tak to je. Jsem udiven, že je problém takto rozsáhlý. Nicméně člověk pochopí ledacos, ale když nemá informace a pracovníci TO2 jen řeknou, že to předají na specializované oddělení jeto v pytli. To si mohu vymyslet i sam. My jsme na konci května podapsali smlouvu na ADSL, ktere melo byt spuštěno 25. července. Do te doby tam nebylo ani to. Nicmene ještě 20. srpna to nefungovalo, teď nevím,protože jsem mimo. Jsem zvědavý jestli to 26. srpna, kdy budu zase doma, konečně nainstaluji a pošlape to. Shrnuto - příšerné služby ale jednání se zákazníkem je úplně katastrofální a arogantní.

Anonym (24.8.2006 21:18:49)

Jenom 8 urgencí? V tom případě jsem mega-cholerik, protože já je urgoval asi 20krát - nepočítal jsem to, ale trvalo to asi týden a každý den jsem jim volal tak 4krát. Možná i víckrát. Řešení viz příspěvek "24. srpna 2006 v 21:11" nahoře.

Pavel (21.8.2006 11:49:10)

Mám přesně ten samý problém co Vy. Od konce července mi modem není schopen synchronizace linky. Čekám už 14 dní, volat a urgovat se dá několikrát denně, ale to je naprosto k ničemu. Přitom v obchodních podmínkách stojí, že problém má být vyřešen do 4 dnů. Ještě jedna zkušenost. V únoru letošního roku mi vypadl adls signál úplně, volal jsem teda ty lidi-stroje-"dokážu pouze zapsat poruchu" z callcentra, za 7 dní mi teprve zavolal technik, co s Vámi po telefonu restartuje modem atp. (což umí každý udělat sám). Samozřejmě to nic neřešilo. Pak jsem urgoval další 4 (slovy čtyři) týdny, než mi zavolal technik "z pole" (žluté auto, montérky), že dostal věc k vyřízení dnes ráno, zajel na ústřednu, vyměnil tam spálenou zásuvku a hotovo. Takže jsem čekal CELKEM 5 TÝDNŮ, než poslali technika na ústředny, vyměnit spálenou zásuvku. Fakt super firma, telecom potažmo telefonica. Zajímala by mě ta hiearchie postupu oprav v Telecomu. A proč jim trvá 4 týdny, než pošlou někoho aby se aspoň podíval do ústředny.

Anonym (21.8.2006 12:05:46)

Jakej je rozdíl mezi synchroinizací a ADSL signálem kecale?

Pavel (21.8.2006 13:11:51)

To je velmi prosté, z mého pohledu laika bud signal ADSl z ustredny do modemu neputuje vůbec (moje prvni zavada) a nebo putuje, ale kdoví jak zkomolený, kdyz muj modem neni schopen synchronizace. Blaká kontrolka adsl signalu. Protoze kdyz ke mne signal nesel vubec , modem ani nezablikal... A nerikej mi kecale, pane Anonyme. Diky

BDs (21.8.2006 13:24:05)

Neexistuje nic mezi. Bud se modem pokousi navazat synchronizaci a to by delal i kdyby v nem nebyl zapojen kabel a nebo ji navaze, cimz se proste a jednoduse spoji s DSLAMem na fyzicke vrstve.

Pavel (21.8.2006 13:33:16)

Mam SP 510i a pokud v nem neni kabel nebo neni signal tak proste neblika. Pokud je signal, ale neni synchro, tak blika. Pokud synchro je, tak sviti. A to vim 100% pac uz jsem mel oba pripady závad. Vy jste technik, vyznáte se v tom ? Nebo jen hazite Vase doměnky ? Ja jen jestli mam pokracovat v diskuzi, dozvedel bych se rad neco cemu muzu verit.

Anonym (21.8.2006 14:52:58)

BDs (21.8.2006 15:04:16)

Ano ... do urcite miry se v tom vyznam, protoze me to castecne zivi, ale nebudu zde tvrdit, ze jsem xDSLguru. Za tim co jsem rekl si stojim. Myslim, ze neco jako ADSL signal je hloupost a i kdyby ... je to pouhe hnidopisstvi, protoze dokud nemate synchro, neni se o cem bavit. At uz ale mate jakykoliv druh zavady, trva to ted proste vzhledem k poctu poruch, ktere mame na nase mrnavem oddeleni (okolo tisicovky aktualne kolem jednoho tydne nez se dostanete vubec k nam. My muzeme zkusit lokalizovat a pripadne odstranit poruchu pres dohledove terminaly a dalsi prostredky ale pokud nemate synchro ani na 512kbitovym profilu jste bez sance. Nasleduje predani oddeleni, ktere ma pod palcem vyjezdove techniky a to je minimalne dalsich par dni +. Spatny ale je, ze porucha ktera nema sanci na vyreseni na nasem oddeleni stejne ceka, az se k ni "prokouseme" tou haldou ktera byla nahlasena driv. A prakticky zadna urgence od IOL (oddeleni kam to hlasite a kde je notne buzerejete) na tom nemuze nic zmenit, protoze slovo "urgence" uzrime poprvy az v momente kdy se tou poruchou zacneme zabyvat ... kapisto?

Anonym (21.8.2006 20:41:30)

Jedna věc je, alespoň podle mého názoru, že je rozdíl mezi tím, kdy se modem vůbec nesnaží synchronizovat a tím, kdy se modem sice snaží synchronizovat, ale v důsledku např. nízkého SNR se nechytne ani a záchranném profilu. Na druhou stranu, faktický postup řešení se nezmění. Výjezďák to prostě vyzkouší na HR, pokud ok, v SR a tak dále... A je jedno, co si ten zákazník v podstatě hlásil. (btw - má pod palcem výjezdové techniky... To zní hezky:-)

Jarin (22.8.2006 04:32:24)

Kdybys místo brouzdání makal, tak bys stihnul vyřešit víc poruch! ... kapisto?

BDs (22.8.2006 17:16:55)

Fascinuje me, kde beres tu jistotu, ze pisu z prace??? Jasne, ze v praci nemam cas brouzdat po webu! To je ta skvela internetova anonymita ... cloveku lze flusnout do xichtu a ani se nevi odkud to priletelo. Mel by ses stydet ...

pavlik_smetik (21.8.2006 13:25:13)

No představ si to takhle - jsou operátoři ohlašovny (tam ty voláš) - ti naberou poruchu, případně ti zkusí poradit, pokud usoudí že je chyba u tebe - pokud to nezvládnou tak to předají druhým technikům operátorům - pokud to ani ti nezvládnou, jde to na dispečink techniků jak ty říkáš z "pole" - jenže těch je málo a vezmi, že jeden vyjede tak ke 3-4 poruchám denně (na směně jich je v lokalitě třeba 5. Jenže!!!!!!!!! Mezi lidmi je 75% hroznejch lam a těch 75% techniků mají marný výjezdy, protože chyba je u zákazníka v jeho kompu nebo kabelech. Bphužel zní to hnusně, ale je to tak, takže technici jezdí úplně zbytečně a pouze 25% je oprávněná porucha, kterou technik může odstranit. Kapišto?

Anonym (21.8.2006 13:27:39)

A to je jeste potreba odecist pripady, kdy technik neni schopen problem jakkoliv vyresit ... i to uz jsem zazil. Casto to jsou fakt jantari ...

Anonym (22.8.2006 10:16:18)

Jde videt ze jsi nikdy nedelal v zadnem IT oboru. Na vsechno musi byt specialisti. Nemas ultimativniho technika kterej dneska obravuje draty, zejtra nastavuje ja nevim jaky radius servery a pozejtri vari optiku. Ne vzdycky je mozny vyresit problem na miste bez prislusny techniky. A tu techniku taky treba nemuzes tahat s sebou protoze je 2x drazsi nez ta zluta felda ve ktery jezdis. Da?

Anonym (22.8.2006 19:25:34)

Hele neser se do me ... ja s tema lidma komunikuju po telefonu kdyz potrebujou zmenit profil na DSLAMu nebo zmerit parametry vedeni. A pravda je takova ze nekdy si vubec nevi rady ... neumej ani vymenit kartu na DSLAMu, odpocitat spravne port na karte kam se maj pichnout apod. Jsou to sice vyjimky, ale malo jich taky neni ...

Anonym (22.8.2006 23:07:36)

Dlužno dodat, že vyměnit kartu na DSLAM ani nemusí umět...

Pavel (21.8.2006 13:39:44)

Kapiš to. Presne tak sem si to myslel. Mam ADSL od Telecomu neco pres 2 roky myslim, mozna 3. Za tu dobu je tohle ma 3 porucha. Ty 2 predtim byly vzdy na ustredne. Takze v tomhle mam cistou hlavu (ze by ke me jeli zbytecne). Na tu hiearchii sem se ptal, pac minule jak jsem cekal 5 tydnu, technik z pole mi rikal, ze to ma teprve od rana, kdezdo IT technici to pry uz davno nemeli. Je mi tedy divne, kde jsem ty 4 tydny "ležel nekomu na stole". Akorat teda puvodne sem si myslel ze vetsina poruch je SOFT nebo jak to rict, ze nestihaji ty technici-operatori. Pac ten technik z pole z moji oblasti mi rikal, ze stiha vsechno v pohode.

Anonym (21.8.2006 18:19:36)

No lezel jsi u dispecera tech techniku ve fronte

Anonym (21.8.2006 18:42:44)

U dispečera ne, ten to naplanoval 20 dni dopředu, protože mu ten mechanik tvrdil že nestíhá(zpusobem odhlašování - taktak aby se vešel do terminu, a zaznamy co všechno udělal), potom samozdřejmě mechanik to co ma naplanovane na ten den v pohodě stíhá.

Roman (21.8.2006 12:19:35)

Díky všem za Vaše připomínky, takže včera, 20.8.2006 mi konečně zavolali z TO2 že moje přihlašovací údaje zůstávají nezměněny a že by to mělo fungovat. Nechtělo se mi tomu snad ani věřit. Nicmémě je to opravdu tak. Funguje to. Přesně po 3 týdnech a 4 dnech. Takže první výpadek, co jsem u TO2 měl, trval přesně 24 dní. Docela úspěch, já čekal na zapojení až tak někdy v příštím kvartálu.... Tak teď už jdu jen odříkat pár otčenášů, aby to aspoň měsíc jelo OK...

Anonym (21.8.2006 13:56:31)

To je zase diskuze na úrovni. Dámy, pánové, než začnete něco tvrdit, nastudujte si k tomu alespoň bazální informace. Nebudete působit tak trapně a nebude mystifikovat ostatní.

Anonym (23.8.2006 03:45:50)

mám takové trochu bazální tušení, že neúnavný bojovník za telecom bude pracovník tamního PR oddělení.

Anonym (23.8.2006 05:43:40)

Anebo ty pracovnik PR v GTS

Lwq (24.8.2006 11:53:11)

Jednoduse ADSL od O2 nebrat ani nahodu a hotovo - vsichni klienti co byli pripojeni ADSL pres O2 uz jsou u Bluetone a pohodaaa... takze BURN O2 :-D

aaa (27.8.2006 07:57:09)

no nevim nevim ale vsichni poskytovatele ADSL maji pronajate okruhy od TO2,takze je to asi vcelku jedno,ale nejakych 5 tis zak tiscali nebo 500 Bluetonu se resi asi trochu rychleji nez 350tis od TO2,takze tady nereste ptakoviny a bezte si radsi na jiny stranky

KikiCZ (27.8.2006 08:45:32)

hmmmm...zajimavy....ale asi ti unika fakt ze bluetone jede na linkach O2.....co to pro tebe znamena???... 1. ze kdyz bude vypadek, mas ho taky 2. budou se vo tebe starat hned jak se dostanes na radu jako vsude jinde....jenom je tu rozdil v poctu zakazniku no dalsi vec je to ze se mi libi jejich lhava reklama.... a dost by me taky zajimalo jestli delaj jejich technici taky vo vikendu...

HUgila (24.8.2006 14:27:54)

no t osamy se mi stalo u tiscali, taky mi to nebralo jméno a heslo, ta ksem zavolal na technickou podporu, ti to dal itechnikum, technik na druhý den volal..no a taky že je to asi u telekomu na radius serveru, že zavolá kolegum na telekom, že s tí mněco provedeme....za hodinku volal na zpět, jestli to už jde, říkám ne, tak že zkusíme znova nastavit modem....blablablbla.....ted si nastavte protkol PPoA....tak mu říkám ale já mám odjakživa PPoE....ha..hmm...ale já tu mám v tabulce PPoA....tak říkám to máte asi blbě.....aha..hmm...moment, brnknku kolegovi na telekom....zavěsil, za chvíli sem sem zkusil připojit..a už to jelo....a místo obyvyklých 1,6 Mb mi to jelo 2,4Mb......takže mi při té příležotisti změnili tarif, o který sem žádal před 3 měsíci /vázlo to na telekomu;)/ a dali protekční přihlašovací heslo ve formátu 123456:D takže co se týče tiscali, sem s nimi spokojen

KikiCZ (27.8.2006 08:29:48)

lol, bravo.....mas stesti ze si jeden z 5ti bo vice ale moc ne zakazniku tiscali....podle toho co si tu popsal sou vasi technici pekyn LAMY kdyz nevedej jakej je protokol na lince od jeji zrizeni a nebo ze na ni bezela prekladka....dalsi vec je to ze z protokolu E na A se neprehazuje jen tak ale kuli jinejm vecem na zadost zakaznika, jinak v tom museli mit bordel hlavne u vas pac jen tak by mu na radius nikdo nic hned nevygeneroval....a jako protekcni heslo bych to nebral....ma to kazdej druhej pa...

Anonym (24.8.2006 21:11:19)

Řešení jsou dvě: --- Uživatelské jméno: test --- Heslo: test Nebo: --- Zavolat a chtít zrušit internet. Obratem se ozvou s přihlašovacími údaji. Měl jsem ten samý problém. To nemluvím o jednom jiném problému, co jsem s Telekomem řešil bratru 7 měsíců. Nevyřešil. Obešel jsem to. Pomož si sám a bůh ti pomůže...

Anonym (24.8.2006 21:20:55)

Osobně bych si tipnul, že testovací login je jinak...

Anonym (24.8.2006 21:23:54)

Tipovat můžeš. Já to mám osobně ověřené a funguje to!!! Nepolemizuj tady. Zabírá to akorát místo.

Anonym (24.8.2006 22:23:51)

Ja si netipuju, ja tam prracuju a VIM ze tohle jmeno a heslo nefunguje

earnil (24.8.2006 22:46:12)

Tak copak o to. Ono to fungovat může. Pokud si, řekněme, v "Moje konto" někdo nastavil login test a heslo test, tak to klidně fungovat bude. Radius ho ověří. Nicméně, oficiální testovací hesla TO2 to nejsou:-)

Anonym (25.8.2006 00:50:35)

Tak nevim-nevim, jestli se dá změnit LOGIN v "Moje konto". Ale tady je to samý odborník (třeba earnil) a on určitě mi řekne, jak na to, viď? ;-)

earnil (25.8.2006 01:29:50)

Tak o to, jestli se dá v "Moje konto" měnit login, nebo ne se s vámi hádat nebudu, protože to nevím jistě. Možná ano, možná ne. Když si přečtete na co jsem reagoval, tak zjistíte, že to vlastně není podstatné... Anonym 24.srpna 22:23 tvrdí, že ví, že login test a heslo test nefunguje, protože v TO2 pracuje (a předpokládám, že to tvrdí, protože zná testovací hesla TO2). Naproti tomu Anonym v 21:23 tvrdí, že to funguje, že to má ověřené. Tak jsem se jenom snažil naznačit, kdy může login test a heslo test fungovat, aniž by to bylo testovací heslo TO2. A domnívám se, že je jedno, jestli si to někdo takto nastaví, když si službu zřizuje, nebo jestli si to změní MK (pokud to tedy jde...).

František (25.8.2006 02:12:08)

Nechci narušovat vaši konstruktivní diskusi, ale přihlašovací jméno (login) lze zvolit pouze v objednávce ADSL služby (přes operátora nebo přes webové rozhraní), v aplikaci MOJE KONTO již login ADSL služby změnit nejde, uživatel si pouze může změnit přístupové heslo (to však musí mít minimálně 6 znaků, čemuž "test" nevyhovuje).

Anonym (25.8.2006 10:30:02)

Ňojo, jenomže mě na 3 ADSL funguje přihlašení s jakymkoliv heslem(jmeno musim mit existujicí, takže když existuje jmeno test(a pokud funguje jako moje), tak heslo zadam klidně test, nebo bleble(aby bylo 6 znaků) a připojim se.

František (25.8.2006 11:13:18)

Tak jsem si ID/password na modemu přenastavil na test/test, uložil, resetoval a po určitém váhání (hledání) mě radius server ověřil, DHCP přidělil obvyklou IP adresu a nyní jsem přes tento uživatelský účet (?) připojen. Takže šedivá je veškerá teorie, zato zelený strom života. Odvolávám své pochybnosti, u TO2 (ČTc) je možné úplně všecko (i to, co podle nich nejde).

František (25.8.2006 14:22:10)

Pokračoval jsem v experimentu, vrátil přihlašovací jméno (ID) do služby ADSL na to moje, a heslo postupně nastavil na "test", "heslo", "0" (nula), uložil, resetoval modem - vždy proběhlo korektní přihlášení a funkční připojení. Tedy uživatelské heslo funguje pro přihlášení do aplikace MOJE KONTO (nesprávná hesla hlásí chybu), ale radius server (v současném nastavení) ověří k existujícímu kontu (včetně konta "test") zřejmě jakékoli heslo. Takže Anonym z 24.8.2006 v 21:11 a p. earnil si nevymýšlejí, omlouvám se jim za své pochybnosti.

Anonym (25.8.2006 14:28:59)

Bezva analýza!!! Z toho vyplývá, že to mají TO2 děravé jak řešeto a že se tam dá dost i pomocí cizího účtu. A taky z toho plyne, že tam mají přece jenom univerzální účet "test" a asi by fungoval i s jinými hesly než "test". Prostě bor*el maximální!!!!!

Anonym (25.8.2006 17:09:25)

Ne TO2 NEMA universalni login test. V soucasnem nastaveni radiusu se skutecne neoveruje uzivatelske heslo a brzy se nebude overovat ani uzivatelske jmeno protoze se to bude overovat dle portu na d-slamu, takze zadnej bordel a zadny diry, ale vstricnost vuci zakaznikum

František (25.8.2006 18:57:30)

Pro Anonyma z 25.8.2006 v 17:09: Ztotožňuji se s názorem p. earnila, že oficiální testovací login/heslo TO2 to není (do aplikace MOJE KONTO se tím vstoupit nedá). Ale funguje to (nyní jedu na ID/pasword: test/0), ať už to zařídil kdokoli/jakkoli. Čili rada Romanovi, aby to vyzkoušel, než jeho problém vyřeší TO2 regulérně, se mi jeví rozumná. A to, že radius server heslo neověřuje, je pro mně zajímavé zjištění (byl jsem z oficiálních stránek TO2 přesvědčen o opaku, ale člověk se musí učit stále).

Anonym (25.8.2006 22:11:26)

Stare stranky, nove technologie

KikiCZ (27.8.2006 07:48:21)

tak zmenit ligin se neda ale pres web obednavku NETu si ho muzes vytvorit a server TO2 ti da vedet jestli uz neni pouzitej :))) staci???

KikiCZ (27.8.2006 07:40:58)

kdyz ses LAMA a neumis to, tak to nedelej, jinak poruchy sou na lince 800 184 084 a ne na 800 123456, jinak nikde te na nikoho neprepojej anio ti nereknou na nej kontakt pac to je ochrana os. udaju, jinak pripravuje se to ze od zari uz bude jedno co tam napises ale musis mit aktivni ADSL na lince, staci???? jinak Heslo : testtest, a jmeno taky testtest

František (27.8.2006 11:43:43)

Pro KikiCZ z 27.8.2006 v 7:40: Prověřil jsem ID/heslo testtest/testtest (dvakrát) a i když připojení proběhne zdánlivě korektně (radius server ho ověří, DHCP server přidělí IP adresu, pingy proti běžným serverům fungují), připojení protokolem HTTP není funkční (ani proti www.telecom.cz). Domnívám se (opravte mě, pokud se mýlím), že se jedná o testovací konto s omezenou dostupností (pro plnohodnotné připojení k Internetu nepoužitelné).

Anonym (27.8.2006 12:09:42)

Opravim TE na zadne stranky se s tim heslem nedostanes...

František (27.8.2006 13:17:13)

Pro Anonyma z 27.8.2006 v 12:09: Jinými slovy potvrzujete, že "připojení protokolem HTTP není funkční (ani proti www.telecom.cz)". Zkoušel jsem ještě trasování na www.seznam.cz (to funguje), a protokol FTP (na IOL a webpark) - ten nefunguje. Čili konto "testtest" podle mě nepodporuje protokoly FTP a HTTP, funkční je služba DNS (překlad jmenných adres na IP).

Anonym (27.8.2006 21:08:02)

Celkem bych si tipnul, že budou zaříznutý všechy protokoly aplikační vrstvy...

Motorik (27.8.2006 09:34:39)

Kamarádovi nešlo ADSL 14 dnů, chyba komunikace, synchronizace či co. Problém začal v den, kdy mu navyšovali rychlost. Po 14 dnech přišel technik, řekl, že s modemem SpeedTouch 510 mu to už chodit nebude, že mu původní PPPoA změnili na PPPoE a ještě něco dalšího ...... ( modem má od O2 v pronájmu). Nasraný koupil modem, nastavuje, nastavuje a nic. Tak mě napadlo, ať se vrátí k původnímu nastavení a ono to fungovalo. Mě to tak připadá, že když si najde O2 poruchu na vlastní straně, pošle technika k zákazníkovi, řekne mu o nějakém nedostatku na straně zákazníka a zázračně to zprovozní....

matko (27.8.2006 12:01:33)

prave preto by som sa vykaslal na cele dsl a dal by som si wireless PAN 802.15.3, rychlost az do 1Gbps ...:)

Anonym (28.8.2006 02:57:00)

Wiereles bych si dal kdyby nikdy neprselo,nepadal snich a nefoukal vitr, pak by to bylo fakt dobry ale po skusenostech jak to pada uz nikdy vzduch

Jitka (27.8.2006 21:54:31)

Ahojky Romane,mam snad uplne stejny problem jako Ty.....mam internet data express oder Eurotelu a od zhruba stejneho data,jake uvadis v Tvem prispevku,mi internet prakticky nefunguje.Teda abych byla presnejsi,tak mam rychlost ve vecernich hodinach do 20 kbit/s, s cimz nemuzu otevrit ani email.Minuly tyden jsem se koncne odhodlala zavolat na linku eurotelu a bylo mi receno,ze se s rychlosti neda nic delat,ze jsem pravdepodobne prekrocila limit stazenych dat 2,8 Gb,coz je totalne vylouceno,ale neni jak jim to dokazat.Navic maji v podminkach,ze pokud je tento limit prekrocen,snizi uzitaveli rychlost na 129 kbit/s,coz jsem za posledni minimalne 3 tydny urcite nedosahla.Pry od smlouvy muzu odstoupit,ale zaplatim pokutu 8900 korun,takze jsem bezradna.Internet potrebuju k praci,prisla jsem behem asi 3 tydnu o tisice korun a reseni je v nedohlednu....PORADI MI PROSIM NEKDO,CO MUZU DELAT?PS.:signalem to neni,do ted,pres rok jsem mela signal perfektni,bohuzel jsem zavazana smlouvou na 2 roky Hezky den Jitka

Anonym (27.8.2006 22:08:54)

No s Eurotelem CDMA to nemáte nikdy jisté, je to mobilní technologie a zde záleží na vytížení hlavní stanice. Je to patrné například o víkendech či v odpoledních hodinách, výrazný pokles rychlosti. Mam CDMA (jeste k tomu sdilene) a často se mi stává, že rychlost dosahuje v prumeru v tomto uvedenem čase rychlosti cca 20kbps. Tedy limit 2.8GB na týden je NEMOŽNÉ vyčerpat. Bohužel bydlím v dosahu pouze TO2, máme od něj základní tarif na telefonování s možností využití alternativního operátora. O internetu jsem neměl ani páru, něvěděl jsem, že limitující je rychlost, ping a další. Nikdy bych do CDMA již nešel...Jenže pořídit si slušné ADSL 2048-10GB je pro nás, oproti 200 za měsíc velký rozdíl.

pavlik_smetik (28.8.2006 15:28:50)

Normálně odstup od smlouvy. Žádný poplatek platit nebudeš, protože strana poskytovatele neplní podmínky smlouvy. Stejně jako kdybys ty neplatila, tak s tebou také ukončí smlouvu, protože neplníš povinosti vyplívající ze smlouvy.

Anonym (28.8.2006 15:33:15)

A ona je ve slouvě garantovaná rychlost ?

pavlik_smetik (28.8.2006 15:46:16)

To já bohužel nevím, nemám tuhle službu. Říkám to spíš jako obecnou radu.

y2k (28.8.2006 17:14:42)

Kdyz nevis tak si nech blby kecy

Anonym (28.8.2006 02:53:04)

No ja s to2 jiz smlouvu nemam,chtel jsem prejit k BLUETONE ale je to asi horsi nez telecom,uz prechazim dva mesice a kdyz tam zavolam tak mi operatorka rekla ze o nicem nevi,pritom jsem jiz davno odeslal smlouvu na rok z BLUTONEM,je to vsechno komunistickej bordel,maji moc zakazniku a proto s nimi zametaji,chtelo by se na telecom i bluton vykaslat! aby si nas kteri je zivime trosku vazili!!!