Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Průzkum

Průzkum

Houmles (24.2.2004 21:13:06)

Napište prosím kdo je s ADSL spokojen a napište lokalitu.

Mates (24.2.2004 21:14:20)

50-100kbps, ping na seznam ... 200ms -> GTS .... Praha4- Branik :)

Houmles (24.2.2004 21:16:55)

Mmmmmm tak to asi moc spokojenej nejses.

Mates (24.2.2004 21:49:54)

No nekde sem to tu psal ... oproti dial-up je to hezky :) ja platil 1500-2000 .. ted platim 1145 a je to neomezeny casove ... takze jistej posun k lepsimu tu je :)) jinak ADSL si predstavuju jinak :)

bunkr (25.2.2004 17:38:31)

no ono to na zapade za stejnych cenovych podminek funguje, ono to funguje dokonce jinaki na slovensku akorat u nas telecom zije porad v minulosti. staci jak vidim, jak poslou k nam baraku dva sroubovaky co neco opravuji na ustredne - jsou tam dva, ale jen jeden neco dela a druhy do nej keca a huli a cumi ...tohle jsem videl uz asi 2x Za plat toho druheho by mohla byt do nasi loklaity druha volna megabitova linka a ta by generovala dalsi spokojene zakazniky a trzby ..........

Wertus (27.2.2004 22:39:58)

Jezisi a ja si to GTS prave objednal!!!:( A to nejsem z Prahy,takze to bude jeste horsi nez u vas.No dokad nepodepisu smlouvu tak je objednavka neplatna ,nebo ne?

Miroslav Šilhavý (1.3.2004 09:07:42)

Smlouva ano, ale zaplatit určitou částku, včetně zřízení, to muset budete. Neboť objednávkou jste jasně vyjádřil svoji vůli.

bunkr (24.2.2004 22:24:28)

p4 branik ping 100-300 ms, rychlost kolem 40-60 kbps, GTS 512/128 1:50

Mates (24.2.2004 22:27:44)

no .... nemel si jeste pred tak 14 dny na diskuzy chella u nicku ADSL rox ? :) nejak se to vyparilo co :-/

bunkr (25.2.2004 11:56:49)

no jo :) 5 dnu jsem byl nadsen, pak se neco stalo a chciplo to vcera to jelo trochu lepe takze ted jsme ve fazi "ADSL ujde, ale nic moc zatim" z GTS psali, ze je pretizena ustredna, a ze se pripravuje nejake reseni, tak jsem zvedav no za pul roku se znovu stehuju, tak pak uvidim, co bude v novem bydlisti za nabidky Jelikoz uz nehraju hry tak bych sel asi znovu do adsl, ale mozna bych uvazoval o IOL, asi tam maji nejakou korupci, protoze hry meli vsichni pres IOL strasne nizke pingy ....

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 12:02:27)

;-) nejde o korupci ;-) ale o to, že IOL nabírá i naprosté laiky, kteří krásně rozředí agregaci...

Prober (25.2.2004 13:13:59)

Ale to je jen spekulace, co?

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 13:21:10)

Ano, ale opět, je to velmi pravděpodobné; tiscali a podobní zase naopak nabírají uživatele hlavně na internetu, tedy takové, kteří ho pravděpodobněji dokáží více využít.

Raf (25.2.2004 12:17:20)

PEMAC 1024/256 Rychlost stahování dat: 103.5 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 828.4 Kbps a to byla nejspis nejaka spatna chvilka - a vcera mi to hodilo dokkonce sileny 1 Mbps

Radek (24.2.2004 22:07:25)

Praha 9 GTS ping 100-200 --- 20% packet loos

Salieri (25.2.2004 00:58:03)

Rychlost připojení 44kbps ping na seznam 600ms ztráta 0% Moravský Krumlov připojení od Tiscali Tyhle rychlosti pokaždý posledních 14dní v měsíci. Prvních 14 dní jsou většinou rychlosti přes 400kbps.

Salieri (25.2.2004 01:07:01)

Ještě mě tak napadlo. Nepřišla vám zároveň s lednovou fakturou od Tiscali jejich ještě výhodnější nabídka na ADSL. Ať sem počítal jak sem počítal vyšlo mě to o 100Kč dráž než sem platil před novým rokem. Je to banda lhářů a zlodějů. Tiscali je nejlepší se vyhnout velkým obloukem. :-((

coop (25.2.2004 09:40:51)

Ty seš tele, samozřejmě, že to zlevnili, ale co se týká ceny bez DPH. To že za to platíš víc s DPH, tak za to poděkuj naší milé vládě, ty peníze navíc jdou totiž do kapsy jim a ne Tiscali

Salieri (25.2.2004 16:29:30)

Jaký tele, když něco platim tak i s dph. Jestli ty platiš něco bez daně tak to ti gratuluju. :-))

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 16:34:35)

Ano, ale to, že na daních se platí víc, nevylučuje to, že někdo slevnil... A to se mimochodem stalo. A opravdu DPH není problém žádné firmy, to si vyříkejte s vládou. Firmám je to jedno, i kdyby lidi platili 222% DPH, tak by vydělávaly stejně.

Salieri (25.2.2004 18:15:19)

Vy byste platil 222%DPH? O tom dost pochybuji. A myslím, že ani firmám není lhostejný kolik odvádí na daních. Myslel jsem, že jste aspoň trochu rozumnej člověk, o ADSL toho víte celkem dost, ale o daních jak vidím nemáte ani potuchy. :-))

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 18:26:29)

Myslel jsem to tak, že na vyšších daních Telecom nevydělává, neboť v tom duchu bylo to, na co jsem odpovídal.

Salieri (25.2.2004 18:28:48)

Telekomu je to jedno určitě. Je to státní podnik. :-))

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 18:34:28)

;-) i kdyby nebyl, tak mu to DPH nezůstane...

Anonym (25.2.2004 20:00:29)

Salieri: jestli nekdo nerozumi danim, tak jsi to ty. Firmam je uplne jedno, jestli uctuji a plati 10% DPH nebo 300% DPH. Pokud koupi nejakou sluzbu, stoji to firmu jen cenu bez DPH, jelikoz ji DPH vrati stat. Pokud poskytuje nejake sluzby, musi na oplatku DPH vybrana od lidi odevzdat statu. Takze u firem se na DPH nehraje, jediny koho se tyka zvysovani jsou koncovi spotrebitele.

Mark (28.2.2004 01:07:16)

To co rikas je samozrejme pravda. Ja jen jeste musim dodat ze mit firmu v tyhle dobe je pekne na picu.Za kazdeho zamestance musite odvadet socialni a zdravotni(ktere tedka samozrejme zvysili) Takze rekneme ze mate zamestnance,kteremu davate 15 tisic ,no a na danich na nej odvedete 7 tisic. Hezke ne? Takze vlastne zaplatite 22tisic. Ja se proste nedivim,ze to krachuje.O tom ze firma musi platit kolem 40% ze zisku statu o tom se zminovat ani nebudu. Ja se proste nedivim,ze je situace v CR takova jaka je. A vite kvuli komu stat krachuje?Kvuli sobe a svejm zakonum.Byrokracii apod.. No a proste nektery firmy si rekli,ze s nima stat vymrdava,takze budou vymrdavat taky oni s nim,aby vubec prezili. Pr: Vite jak funguje financni politika vetsiny malych firem(ze kterych zije stat?) To co je drzi nad vodou je fiktivni zisk.Na jednom serveru se popisovalo,jak se s tim vymrdava. Jsou fiktivni naklady,fiktivni vydelky. Jednim prikladem muze byt napriklad toto: Mate auto? Tankujete?Zepta se vas pumpar jestli chcete listek?Ano?Ptate se proc? (pozn:Ze zakona vam kazdy ma dat doklad o koupi.) Ja vam to reknu... Tohle je totiz hustej obchod. Pumpar naschromazdi listky rekneme za 500tisic ,po te je obratem proda(nevim kolik za litr)nejakemu podnikateli.Ten podnikatel si je da do dani cili 500tisic z toho dostane zpet 22% i kdyz jeho auta nejezdi,jediny co si udela je kniha jizd.Takze proste okrade stat o 100tisic.Dobry ne? No a takhle to facha vetsina veci. No,abych se vratil k prizpevku pana Anonyma,aby se kazdej bez hlavy nevrhl do podnikani s nerozvaznou hlavou. Ano stat vrati tech 22%(presneji 17%) podnikateli zpet.Jenze jsou tu hacky.Je tu totiz doba odpisu.Takze vy kdyz si koupite spoustu veci a nechate si vratit dan a po case zacnete krachovat,nebo toho budete chtit proste nechat a budete chtit zrusit firmu.Jenze ouha.. vite ze ty dane (za posledni 4 roky )musite vratit statu? Ne?No nic aspon poznate stejne lidi v Pankracke veznici.

Anonym (28.2.2004 01:32:31)

To, co zde popisujete myslim zna vetsina drobnych/strednich podnikatelu u nas (nechce se me rict, ze je to "bezna praxe", ale casto tomu tak byva). Ovsem prekvapil jste me s poslednim odstaveckem o vraceni dane, to jsem opravdu nevedel. Jestlipak vrati i me stat dane, ktere jsem mu za 4 roky odvedl :)))

Salieri (28.2.2004 02:09:45)

Stát se na tebe vy****. :-))

Patrik (28.2.2004 09:54:45)

To ale plati pouze u hmotneho a nehmotneho majetku s porizovaci cenou (bez DPH pokud jste platce) vyssi nebo rovno 40.000,- ... Pripadne soubor hmotneho majetku v celkove hodnote 40.000,-, pripadne majetek pod 40.000,-, ktery jste nad 40.000,- posunul zhodnocenim majetku (priklad, mate PC a nakoupite do nej dalsi veci ... a celkove se dostanete pres 40.000, ale v dnesni dobe PC za vice jak 40.000,- bez DPH je trochu moc :)) Kdo podnika, tak si s timto umi poradit a odpis pro nej znamena jen jeden rok ;) Navic od noveho ruku je zruseno jednoduche ucetnictvi a podnikatele s obratem do 3 milionu (myslim, ze je to ten strop), nemusi vest ucetnictvi zadne, pouze danovou evidenci tak, aby bylo vse prukazne, jak si ji vedou, je jejich vec. Pokud jsou zaroven platci DPH, musi vest i evidenci prijatych a vystavenych zdanitelnych plneni. Celkem tedy, jste-li mensi podnikatel, platce DPH a neinvestujete do majetku s hodnotou vetsi jak 40.000,-, tak muzete jedine ziskat ... a to i pri tom socialistickem hnusu, co tu vladne. Jinak to, co zde pisete, plati hlavne pro zasoby, pokud nevedete podvojne ucetnictvi, je rpo vas nakup zbozi pro dalsi prodej automaticky naklad snizujici zaklad dane, pokud koncite a mate plno veci na sklade, musite vratit nezaplacenou dan samozrejme. Ale tech pripadu muze nastat ... Abych to shrnul, ja pocitam cu ADSL bez DPH, protoze DPH dostavam zpet a to je vse, je to dobre :)

Salieri (28.2.2004 13:09:02)

Šťastný to člověk :-)))

Mark (1.3.2004 02:50:45)

No ja jsem hovoril o firme s obratem kolem 10 mega.No ale jinak jsme za stejno.

Kebule (25.2.2004 01:25:19)

Ja uz jsem fakt pekne nasr..., IPEX 512/128 1:50, Praha 8, pul roku to fungovalo super (ping na seznam 20-30ms), pred 3 tydny se "neco" stalo a je to 200-300 ms. Nevim jestli jsme tam dostali nejakyho typka, co si pusti P2P - 30 downloadu a vyzere vsechno, jelikoz to treba jede urcitou dobu uplne v pohode a pak to v nejakou nesmyslnou hodinu nejede skoro vubec:( - treba v 1:30 v noci

xtrach (25.2.2004 08:28:00)

Naifkove - to co se stalo je to, ze Telecom nastavil agregaci tak jak ma byt !! Predtim tam byly ruzny vychytavky (vetsi hodnoty) aby to vypadalo co nejlip. Stejne je podezrivam, ze to jeste nekde zustalo - treba IOL. dukazy nemam, verte nebo neverte vase vec

Mates (25.2.2004 09:09:44)

taky si myslim ze CT nemeri stejen vsem ISP ... nekde zapnuli tu pravou agregaci v listopadu, nekde az ted ...

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 10:00:07)

Ale prd, agregaci zapnuli všude zároveň... Jen jde o to, že tak vysoká agregace je hrozně náchylná, a stačí málo a jde to do kytek... Kromtoho je možné, že někteří ISP ještě neměli 200 uživatelů na SSG, takže se jim ještě neuplatnila naplno.

Mates (25.2.2004 10:54:59)

a jak je teda mozny, ze ze dne na den doslo ke skoku ... 420kbps na 60kbps a pingy z 20ms na 200-300 ? to se stalo cca pred 14dny ... pochybuju ze behem jedinyho dne se z niceho zaplnil SSG ?

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 11:13:37)

Na to stačí jeden až dva uživatelé s multithread downloady, nebo klidně i jediný, který zaplní upstream. Vyzkoušejte si 512/128 kbit garantovanou linku na padesáti počítačích a bez QoSu a uvidíte, co se stane, jakmile zapnete např. P2P!

Mates (25.2.2004 11:26:18)

Zkusil sem 50Mbps linku na 19 pocitacich ... to co rikate je pravda .. problem je ze tezky dokazat jestli tomutak je jak rikate :)

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 11:28:35)

To máte pravdu, ale je to nejpravděpodobnější vysvětlení. Telecom není sociální ústav, ale zase bych ho nedémonizoval.

Anonym (25.2.2004 12:07:11)

Never tomu !!!

A (25.2.2004 12:10:46)

Agregace byla u nekterych ISP "chybou" vypnuta ... uvidime, jak se na tu chybu bude tvarit UHOS.

Trouba the MicroWave (25.2.2004 09:44:30)

Nextra, 512/128 1:50 Unlimited, Praha 2 velka spokojenost Prumerna rychlost 420 kbit/sec (52 kB/sec), upload 105 kbit/sec (13.3 kB/sec), ping okolo 25 ms (efektivne do 100 ms), mereno na rychlost.webprovider.cz P.S. Prumerne stahuju okolo 7 GB/mesic

Patrik (25.2.2004 10:08:34)

Skynet, rychlost temer vzdy, kdyz pootrebuji internet nebo si zahrat, tak 30 - 60 kbps, pingy casto jdou do tisicu a PL do desitek procent, asi tak. Skynet, Praha 10 Muj mesicni traffic - 2 GB max ... no comment

Anonym (25.2.2004 12:10:56)

Fakt, a nepripojujes se ve spicce? Ja takovy hodnoty nemam, a jsem taky praha 10 Skynet. Treba web jede docela dobre.

Patrik (25.2.2004 12:26:12)

Fakt, trva to uz asi tri tydny a je to nestesti ... pripojuji se kdykoliv, dobre to jelo snad jedine nekdy brzy rano a obcas dopoledne, jinak bez sance, pres 100kbps se nedostanu, coz tak nevadi, ale ta latence je dabelska, neda se hrat nic.

Anonym (26.2.2004 12:04:06)

Posli nejaky pingy treba na www.seznam.cz

Patrik (25.2.2004 15:07:12)

Doplneni : V ostatnich tematech probiram kvalitu me linky, problem jsem se snazil resit, dnes doslo k poslednimu telefonatu s technickym oddelenim. Upozornuji vsechny, kdo nemaji zajem pouze sosat a chteji si take napriklad zahrat a podobne, ze mi dnes SkyNet jasne sdelil, ze situaci se stahovaci resit nehodla a to jakymkoliv zpusobem. Dejte si pozor, at nasledne nejste zklamani. Sluzba bude zrusena do mesice a asi pockam na kvalitni ADSL od Telenoru ...

A (26.2.2004 14:44:29)

Zapomen na to, ze bude LLU based ADSL pro nejnizsi socialni skupiny drive nez v Q3 ...

Patrik (26.2.2004 14:46:31)

To nevim, mozna ne, kazdopadne nastesti nejsem nejnizsi socialni skupina, alespon zatim ;)

Anonym (25.2.2004 12:45:18)

Tiscali 512/128 1:20, Brno... +/- 420 Kbps, 20 - 30 ms ping...celodenně...

devast (25.2.2004 14:35:21)

PEMAC Praha 3 512/128 1:50 mam to druhy mesic a zatim naprosta spokojenost, rychlost kolem 53 KB - bez vypadku

tommas (10.3.2004 21:34:54)

co je zač PEMAC...Take jsem ze žižkova a stále nenacházím..shanim něco na stahování a abych se vešel do 1200.-

Miroslav Šilhavý (11.3.2004 08:14:15)

Tak to nenajdete. I když ISP najdete, který to bude prodávat, stejně s Vámi dříve nebo později zatočí - ať už to bude pomocí FUP, nebo výpovědí smlouvy nebo prostě tím, že to skoro nepojede.

Olda (25.2.2004 15:13:00)

Contactel 512/128/3GB 1:50, ping na bránu 30-40ms, na seznam.cz 40-60ms, rychlost se mi poslední týden pohybuje kolem 400 kbps, okres UH, dědina na konci okresu, ale DSLAM na ústředně máme od začátku.

Jeff (25.2.2004 18:34:47)

GTS, Praha 6, 512/128 1:50, od včerejška, ping na seznam průměrně 160 ms, na www.GTS.cz taky do 200 ms, včera to bylo horší, rychlost okolo 100 kbps, spíš méně. Není to tedy nic moc, ale mnohem lepší než dial-up. Zajímavé je, že ping na www.contactel.cz je cca 25 ms, ale i na jiné servery u contactelu je do 50 ms, není to divné?

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 18:36:21)

Zkuste sem poslat tracert na seznam a na contactel. Jsou jen dvě možná vysvětlení: 1. GTS prioritizuje provoz na Contactel (divné) 2. GTS má přetížené (nebo záměrně seškrcené) linky do světa

Jeff (25.2.2004 18:48:17)

Já z toho nic nevykoukám, ale prosim: Výpis trasy k contactel.cz [212.65.242.164] s nejvýše 30 směrováními: 1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms 10.0.0.138 2 25 ms 27 ms 25 ms 193.179.232.64 3 207 ms 214 ms 172 ms 193.179.232.74 4 336 ms 215 ms 117 ms 193.179.232.9 5 204 ms 168 ms 243 ms gwa-bb5.gts.cz [62.168.24.1] 6 208 ms 167 ms 231 ms nix1.ctt.cz [194.50.100.220] 7 200 ms 222 ms 235 ms prah01-r10-ge11-1-81.ctt.cz [194.212.211.173] 8 208 ms 223 ms 225 ms prah01-r02-fe0-0-85.ctt.cz [194.212.211.70] 9 25 ms 28 ms 51 ms gate2.contactel.cz [212.65.210.242] 10 53 ms 47 ms 57 ms contactel.cz [212.65.242.164] Trasování bylo dokončeno. Výpis trasy k www.seznam.cz [212.80.76.3] s nejvýše 30 směrováními: 1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms 10.0.0.138 2 24 ms 25 ms 26 ms 193.179.232.64 3 29 ms 25 ms 26 ms 193.179.232.74 4 37 ms 27 ms 28 ms 193.179.232.9 5 67 ms 29 ms 26 ms gwa-bb5.gts.cz [62.168.24.1] 6 90 ms 30 ms 27 ms nix.tgnet.cz [194.50.100.75] 7 63 ms 26 ms 27 ms l3sw2-l3sw.tgnet.cz [212.80.65.138] 8 308 ms 142 ms 40 ms seznam--l3sw2.tgnet.cz [212.80.64.18] 9 37 ms 26 ms 27 ms www.seznam.cz [212.80.76.3] Trasování bylo dokončeno.

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 18:51:35)

Hm, podivné. Obojí jede přes NIX. Takže přetížením cesty světem to nebude, takže zbývá: buďto GTS něco uměle deprioritizuje nebo naopak prioritizuje :(

Jeff (25.2.2004 18:53:19)

No, budu to sledovat, připojení mam od včerejška, to to šlo úplně stejně. Uvidim třeba za týden...

bunkr (26.2.2004 11:40:19)

tak to te jeste nezaradili do agregace, takhle me to slo presne taky asi prvnich 4-5 dnu .....

Jeff (26.2.2004 13:05:21)

To už mě určitě zařadili - průměrná rychlost cca 100 kbps, ale ping na contactel má výrazně kratší odezvu než jinam, to agregací nebude...

y2k (25.2.2004 20:19:30)

Ja jsem s ADSL tak jak je spokojen. Lokalita - PRAHA 3

tommas (10.3.2004 21:29:24)

zdarek, ja sem taky z p3.jakyho máš prosimte providera a jaký tarif dik t.

Keiko (26.2.2004 11:55:12)

Podle posledního testu (26.02.2004 11:53) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 1354.112 kbps (169.264 kB/s) UP: 1058.68 kbps (132.335 kB/s) odezva(min,avg,max): 0ms / 0ms / 0ms

Anonym (26.2.2004 13:07:12)

A to máš co za připojení a jak jsi to měřil ? Neznám ADSL od ČTc s uploadem 1058 kbps, maximum je 256 kbps.

Keiko (28.2.2004 10:14:25)

2-Mbit bezdrat - Aliatel :-} Tyhle diskuze jsou k prdu...

Anonym (28.2.2004 11:48:58)

na dvousráč je to dost chabý ;)

Iva (28.2.2004 10:13:34)

ISP Tiscali: Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 52.9 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 423.5 Kbps Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.3] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=140ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=120ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=121ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=80ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=50ms TTL=118 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=118 Statistika ping pro 212.80.76.3: Pakety: Odeslané = 10, Přijaté = 10, Ztracené = 0 (ztráta 0%) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Minimum = 40ms, Maximum = 140ms, Průměr = 71ms http://www.iinfo.cz/text/studie_adsl/?SID=3569A5066C4E6E5AB80A4EB86F4C6F10 PING: 74ms, Průměr 167ms UPLOAD: 106kb/s, Průměr: 47kb/s DOWNLOAD: 353kb/s, Průměr: 92kb/s Soutezni cast studie byla ukoncena. Test byl úspěšně dokončen. www.pooh.cz Měřením byla zjištěna rychlost 316.2 kbps s pomocí vzorku 500 KB dat.

Zajda (28.2.2004 11:33:45)

ADSLink 512/128 1:50 unlimited Lokalita:Karlovy Vary okolo 420kbit stabilně, teď 418 ping na ISP 20ms průměrný ping domu 22ms ping německo 68 ping USA 151 Naprostá spokojenost po celou dobu co tu službu mám:)

cruela.devil (28.2.2004 17:10:14)

Já jsem s připojením ADSL spokojená, mám 512/128, poskytovatel Český Telecom, lokalita Hradec Králové, stabilně 421 Kbps, rychlost stahování přes 52 Kb/s. Za dobu používání ADSL (cca 7 měsíců) se mi jen dvakrát stalo, že jsem se nemohla připojit - problémy s dashboardem, po zrušení toho připojování přes dashboard je zatím všechno OK.

Fany (29.2.2004 10:01:05)

Mam 512/128 od Ipexu je to celkem OK, porad pripojeni kolem 420kbs, stahovani cca 50kb/s - ale ta cena - jsem z Prahy 6 - lokalita Orechovka - bohuzel kabel tady neni , cau

Roman (1.3.2004 22:22:37)

Contactel.CZ ADSL 512/128 1:50. Do soboty 28.2.2004 jsem mel DOWN nad 80 kB/s a nekleslo to. Rekord byl okolo 130 kB/s. Normalne jsem na ne nastvanej. Od nedele je to nejake po...... Podle posledního testu (01.03.2004 22:16) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 310.88 kbps (38.86 kB/s) UP: 87.704 kbps (10.963 kB/s) odezva(min,avg,max): 102.7ms / 165.2ms / 229.7ms

Prober (2.3.2004 05:54:32)

Ono udělat 80kB/s na 512 lince, je celkem zázrak. Nezjevuje se u vás doma třeba Ježíš, nebo Johanka z Arcu? ;)

Flash (12.3.2004 14:28:14)

Tak u nas asi taky, protoze ja jsem taky jednu dobu stahoval tech 130 kB :-) IOL 512/128, Ostrava

Houmles (12.3.2004 15:01:51)

130x8=1040kbps 1040>512 mmmm tak asi ne.

Mates (10.3.2004 21:47:54)

Nastvanej ? Proc ? vzdyt ti to jede krasne ...i kdyz ten ping je trosku problem ...

Withman (10.3.2004 21:39:48)

IOL 512/128 6GB rychlost stabilně 430kbps celodenně ping na seznam kolem 25 - 40ms Ústí nad Labem

Anonym (10.3.2004 21:57:04)

adsl mi jede fajn jak od nextra tak i od gts takze spokojenej sem (53,4kBps down, 12 up (s vysim up klesa pak down), realny pingy ve hrach okolo 100), ale co me fakt sere je ten zku* asus modem, to je dabluv vynalez, grrrrr

nanami (10.3.2004 21:57:28)

jo a lokalita Brno (:

Mates (10.3.2004 23:07:06)

Asus strasne saje :) ale to ze ti to jede vsechno v pohode ti zavaidim .... ja to rict nemuzu, taky GTS ... ale z Prahy

Painkiller (12.3.2004 07:58:50)

Co tím máš na mysli, že ASUS saje? :)=

Wildog (12.3.2004 08:05:03)

co člověk to názor, což neznamená, že by byl ADSL modem zn. ASUS špatnej, já si na něj nemůžu stěžovat a nechápu, proč to má být ďáblův vynález??? Jinak si z něj nesmíte dělat poličku a opravdu na něj nepokládejte třeba knižky,nemá to rád , pak se totiž přehřívá :)

Milan (11.3.2004 10:13:15)

Praha 2, 256/64 s 1:20 agregací, jede pořád 180 - 190 kbit, ale hlavně je dobrej ping, 90% času se vejdu pod 30 ms po čechách (i na moravě).

Karel (11.3.2004 10:34:22)

Český Brod - GTS 1024/256 - rychlost cca 100kbps, ráno i 600kbps, upload stále kolem 200-300kbps. Pingy se drží KDYKOLIV!!150-190ms!!Jak je možné, že ten ping se prostě nikdy nemění?Schválně sem to zkoušel zatížit a ping prostě pořád kolem 150-190ms, vůbec se to nemění :o(. Co to je?!?!

Pavel (11.3.2004 18:03:50)

Co to je ?? no to je přece nah... !!

kcg (11.3.2004 11:48:42)

Nemate nekdo Volneho? Nikdy jsem ho tu nezahlednul a premyslim o ADSL na zkousku. Pokud je to ale sunka, tak bych asi dal prednost IOLu, ktery tady vsichni podivne chvali... Diky, Karel

Saper (11.3.2004 12:19:57)

Kcg pokud ho ches na surfovani postu atp. je to dobra volba rychlost je v prumeru 400Kbps.Jestli i hrat on line hry tak si vyber nekoho jineho.Se stahovanim pres DC nemam zkusenosti,ale uz tu nekdo psal ze to nijak moc rychle nejede.

kcg (11.3.2004 12:24:29)

Ano, potrebuju email/web + obcas nejaky ten stah (zadne CD iso, DVD filmy a tak). Proc neni moc na hry? Jsou dlouhe pingy? To ale pak i ostatni jede spatne ne? Diky, Karel

Painkiller (12.3.2004 07:55:58)

Mám od prosince 2003 ADSL 512/128 od Czech On Line a i přes několik vad na kráse(nic a nikdo není dokonalý,že?:) jsem s ním vcelku spokojen. Rychlost stahování 413 Kbps (51.6KB/s)stabilně po celý den, pingy v CR kolem 30ms, na hraní (gamezone.cz)to není sice ono ve hrach(konkretne Tactical Ops jede ve hre kolem 80-90ms, ale treba maji na gejzouně zalagovany servery..., ale dá se to a DC jede úplně skvěle! :)

viklik (13.3.2004 07:55:42)

Jestli si vezmes VOLNYHO, tak te uz ted predem lituji... ja ho mel asi pul roku. Pak uz sem to nemohl vydrzet. Pomaly, casto to nejelo vubec, servis zadnej, na zakaznika uplne serou... hruuza. Ted to mam u IOL a kdybych to mel srovnat, tak VOLNY=0, IOL=8 (z deseti).

Salieri (11.3.2004 14:26:52)

DOWN: 64.976 kbps (8.122 kB/s) UP: 238.072 kbps (29.759 kB/s) odezva(min,avg,max): 0ms / 0ms / 0ms Zajímavý mám linku 512/128

Anonym (11.3.2004 18:04:37)

Jo ? a co si proboha pingoval ? a jak ?

Olda (11.3.2004 19:17:58)

Hm tak to je super, měříš přes rychlost.webprovider.cz, žejo ?

Houmles (11.3.2004 19:54:03)

Je tu někdo, kdo má GTS více jak dva měsíce, a jede mu to nad 250kbps?

Salieri (11.3.2004 20:06:33)

jj, někdy to vyhazuje podivnosti. Jednou sem měl UP v mínusu. ;-)) Proto od jistý doby používám prográmek kterej měří rychlost v reálným čase a pořád. ;-))

Houmles (11.3.2004 21:45:03)

A jaký jsou rozdíly např. speedmeter z dsl.cz a ten tvůj program?

Salieri (11.3.2004 22:24:31)

DSL ukazuje od začátku března max. rychlost v jakoukoliv dobu a ten prgrámek ukazuje zhruba o 50% nižší rychlost. Dost dobře je to poznat na načítání stránek, protože když se rychlosti shodujou na max rychlosti tak se stránky načítaj okamžitě, ale při tom rozdílu stránky jedou šíleně pomalu. ;-((

kcg (11.3.2004 22:36:40)

Ono je to asi protoze obe ty veci meri neco jineho. DSL speedmeter meri rychlost pri tahani jednoho souboru, kdezto pokud se divate na web tak stahujete mnoho malych souboru, takze je to predpokladam taky o latenci. Karel

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 07:42:23)

Přesně tak, jde o více věcí. Pokud budete stahovat 1 MB soubor a na začátku máte prodlevu 2 sekundy, ty 2 sekundy výsledek ovlivní minimálně. Budete-li stahovat 1 kB a na začátku bude 2 sekundová prodleva, díky těm 2 sekundám ta rychlost bude několikanásobně nižší.

Salieri (12.3.2004 12:35:06)

Aha, takže když mám rychlost např. 420kbps a pingy 1500ms (což je v březnu pravidlem), načítání stránek hodně ovlivní ping. Díky za osvětu :-))

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 12:44:39)

No jistě. Pro samotnou stránku, i každý obrázek na ní, se musí Váš komp dotázat server. A pokud jsou tyto požadavky (resp. odpovědi) zpožděné o 1,5 sekundy, je Vám úplně k ničemu, že těch 20kB přiletí rychlosí 512 kbit.

Salieri (12.3.2004 12:50:33)

Je ale zajímavý, že mám rychlejší odezvu např. na altavistu než na seznam. Nevim, myslím že tady někdo psal (pokuď mě paměť neklame) že odezvy jsou garantované na 190ms (nebo tak nějak). Moje pingy jsou ale i při rychlosti od 200 do 350kbps většinou přes 800ms. Sice 0 ztrátovost, ale s těma pingama se nedá nic hrát. ;-((

kcg (12.3.2004 13:10:55)

Predpokladam, ze to testujete na nezatizene lince? Je tak? U koho jste, ze mate tak velke pingy? Diky, Karel

Salieri (12.3.2004 13:28:37)

Jistě, Tiscali, rychlosti jsou jakžtakž, ale na hraní je to až po jedný v noci, nebo ještě rychlejš to jede v nedělu po 22, ale to je mě na h..., když ve 4 vstávám do hokny. ;-((

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 14:41:21)

160 ms je garantováno od modemu až na SSG; latence na ADSL však vzniká až na agregaci na SSG. Pochopitelně latenci vzniklou agregací a časem, který je potřeba na přenos packetu, nikdo garantovat nemůže.

Salieri (12.3.2004 17:11:47)

Ach jo, tak to se budu modlit aby se od dubna vrátily pingy tam kde byly v únoru. Nic jinýho mě asi nezbyde.

kcg (12.3.2004 19:51:43)

Preji mnoho uspechu! Velikonoce jsou jako stvorene k poradnemu rozjimani. :-) Nic ve zlem, preji Vam aby to ten Volny nejak vyresil, taky bych se rad k nemu privaril... Karel

Saper (12.3.2004 20:15:24)

kcg,pokud jsi zamerenim ultra masochista budes vitan v nasich radach :D

kcg (12.3.2004 21:01:01)

Ne, ja jsem ultra nervak a potrebuju stabilni net. Na druhou stranu nehraju hry a 99% casu potrebuju jen web/email -- obcas stahnu nejaky ten vetsi balik, ale to je obcas. Hmm, Volny ma stale sanci, specialne kvuli jeho ADSL na zkousku, ale stve me jak me ignoruje na supportu :-( Karel

Houmles (12.3.2004 22:22:42)

Napíšeme Mlynářovi ať s tím internetem něco udělá.

Saper (13.3.2004 03:56:25)

Tak to je Volny asi pro tebe,ale s tim stahovanim nevim taham maximalne upgrady

Zdenda (11.3.2004 22:02:59)

DOWN: 420.096 kbps (52.512 kB/s) UP: 95.416 kbps (11.927 kB/s) odezva(min,avg,max): 90.3ms / 94ms / 96ms Příbor

Tomáš Patera (12.3.2004 13:37:59)

Může mi někdo rozumně vysvětlit, čím je způsobeno to, že všechny, ale opravdu všechny stránky na netu se mi načítají rychlostí 2 kbps !!!!! a dsl.cz je nacteny asi za 1 sec + dsl test mi vzdycky vypise max pripojenou rychlost a stahovani... Nema v tom Tiscali prsty?

Salieri (12.3.2004 13:41:27)

To mě dělá přsně to stejný. Žeby Tiscali uplácela ;-))

Anonym (12.3.2004 15:18:53)

To je jasny www.dsl.cz je uprednostnen aby to "zavrelo" hubu qrulantum !!!

Tomáš Patera (12.3.2004 16:20:05)

Tomáš Patera (12.3.2004 16:20:46)

Přesně tak... myslím si to samé.... Je to jenom kvůli tomu, aby v těch meřících testech měli velké rychlosti a lidi si kupovali sračky!!

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 16:32:48)

;-) no jistě, 99,99% ADSL uživatelů nakupuje ADSL až potom, co pročtou tento server... ...blázínku...

Tomáš Patera (12.3.2004 16:37:33)

A kdo tady mluvil od 99,99% vole??? Určitrě se najde někdo, kdo sem chodi, sleduje to a doporučuje to dalším, jak je to bomba..... a nebo si to sam koupi..

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 16:42:37)

;-) já jen že už nejenže se zde démonizuje Telecom, ale už i tento server sám ;-), VOLE.

Tomáš Patera (12.3.2004 17:10:20)

No, tak to máš svatou pravdu...

Tomáš Patera (13.3.2004 10:15:13)

Dneska je to fakt jenom o penězích a reklamě...

Miroslav Šilhavý (13.3.2004 13:03:51)

Není tomu tak dlouho, co tomu u nás tak nebylo... Zdá se Vám, že jsme na tom byli líp?

Honza (13.3.2004 18:26:44)

Že by nám to dsl.cz vysvětilo ? Mám stejný příznaky.

Anonym (13.3.2004 12:51:08)

tohle "měřidlo" se už nedá považovat za objektivní...zvlášť ne pro uživatele tiscali, je neodiskutovatelný, že vyhazuje hodnoty vyšší, než je reálný údaj a to i při přímém omezení down/upstreamu... pro příklad... omezeno na 320 Kbps... Rychlost stahování dat: 47.3 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 378.7 Kbps

Jolinar (13.3.2004 11:46:50)

Docela v pohode : GTS - střední čechy - okres Kolín. 800kbps, pingy někdy 20ms a někdy 150ms, prostě bud to a nebo tamto. jinak celkem ok od pátku.

Mates (13.3.2004 12:48:30)

Od vcera to jede .... co se treba www tyce.. doceal v klidu ... cim to? vischni odjeli na chatu ? :) sem zvedav jaky prekvapko bude v pondeli ...

Anonym (13.3.2004 12:46:42)

spokojenost... 1024/256, 1:20, tiscali, brno... jen od čtvrtka je problém se spojením se Steam servery, využívajícími pro hru CS...ale to si vyhádám... :)