Missa (11.7.2006 22:37:44)
Dobrý den, dlouhodobě sleduji články a diskuse zde na dsl.cz a to mě přimělo taky k napsání mého příběhu. Nepatřím k sortě, která neustále Telecom kritizuje, ale už mi pomalu docházej nervy. 18.4.2006 mě doma navštívil pracovník Telecomu (oblastní zástupce) a oznámil mi radostnou novinu, že zde (malá obec na Kutnohorsku) bude v dohledné době ADSL. Byla to opravdu radostná novina, protože zde není žádná Wi-fi ani nic podobného, je zde jen Bluetone (mám 1024/256 agr 1:20 za cca 2500,-Kč a reálně to běhá mezi 700kbps a 950kbps, na což si nelze stěžovat - možná jen na tu cenu. Ale alespoň nemám FUP). Abych se vrátil k tématu - ještě téhož dne jsem sepsal smlouvu a objednal jsem si ADSL u Telecomu (Extreme 3072 za cca také 2500,-Kč). U Bluetonu mám 3 měsíční výpovědní lhůtu, ale podstoupil jsem to, že ony 3 měsíce budu platit obé, aby mě nikdo nemohl nařknout. Bohužel dnes - 11.7.2006 telecom stále u mě není aktivní i přes každodenní telefonické urgence z mé strany. Naposledy mi bylo řečeno, že linka je u mě aktivní od 20.4.2006, tak chyba asi bude na mé straně. Bohužel žádný technik od telecomu u mě nikdy nebyl, tudíž nevim, co mi kde zaktivnili. Přitom si nemyslím, že by tato služba bylo něco předraženého a rád bych ji využíval. Nikdy jsem nebyl neslušný na operátory - ostatně jejich jednání je velmi příjemné, nicméně neustálé bezvýsledné přepojování odnikud a donikam je už velmi unavující. Nehledě na to, že internet mě živí a posílat 100M soubory přes GPRS se vážně nedá. Závěrem snad jen toto, od Telecomu je hezké, že ADSL cpe i do malých vesnic, ale jejich administrativní bordel je opravdu zarážející....