Anonym (7.7.2006 21:36:38)
V podstatě se pletete. I normální technická podpora IOLu (800184084) se pokusí slečně pomoci, a celkem určitě, pokud se jí to nepodaří, 2 level tech supportu to zkusí určitě taky. Pak je tu samozřejmě placená linka tech support 900169090, která to má vyloženě v popisu práce. Výjezd technika by slečna Petra asi určitě neplatila, už jenom proto, že se dá odřeknout v podstatě kdykoliv. Navíc, tohle by výjezdní technik asi neřešíl, spíš jen na přímou žádost zákazníka.
Nicméně, múže pomoci i toto fórum. Viz výše, co má sl. Petra za modem, jaký OS, jestli má firewall, antivir, ... Jaký a pod.
Petra (10.7.2006 12:59:50)
Dobrý den,
děkuji za váš čas!
Omlouvám se, že jsem neuvedla dostatek informací, nejsem moc velký odborník v této oblasti.
Modem: Sagem F@st 840
Antivir: AVG Free Edition 7.1. 394
Firewall - žádný, o kterém bych věděla
Před tímto připojením jsem měla Eurotel Data Nonstop a tam se problém tohoto druhu (kromě šnečí rychlosti) nevyskytoval.
Teď navíc už mám problémy i s příjmem souborů přes MSN a ICQ.
Velikost paketu - velikost souboru?? Pokud ano, tak mám problém odesílat a přijímat i malé soubory velikosti třeba 24 kB. Někdy se třeba z 20 kb stáhne 10 a pak se stahování přeruší.
Pokud se týká technické podpory internetových připojení, nemám moc dobré zkušenosti s jedním naším nejmenovaným mobilním poskytovatelem, proto jsem v tomto ohledu skeptická.
P.
tatik (10.7.2006 13:29:34)
Firewall - žádný, o kterém bych věděla-!! tam to pude:-))
nainstalovat treba zonealarm+adaware a udelat test.to pude ono:-))
Anonym (10.7.2006 18:36:56)
Tak můžu z vlastní zkušenosti říct, že volat na technickou podporu eurotelu je opravdu porod. Naproti tomu, pokud u TO2 přežijte očistec (většinou) prvního hovoru s operátorem a necháte ho ať tu věc předá "technikům", máte možnost mluvit i s celkem schopnými lidmi:-)