Titulový zápas Jiřího Procházky zaujal i diváky, kteří se o MMA běžně nezajímají. Sledovalo ho 90 % všech diváků, kteří měli v tuto dobu zapnutou Telly TV.
Televize Telly, která spadá do skupiny LAMA ENERGY GROUP, drží licenci na vysílání UFC pro Českou republiku a Slovensko. V rámci svého programu Premier Sport 1 odvysílala i zápas mezi Jiřím Procházkou a Brazilcem Gloverem Teixeirou.
V rámci internetové televize Telly sledovalo v neděli 12. června tuto stanici 13 % všech diváků. To je více než celková sledovanost TV Nova, TV Prima nebo České televize, které patří k nejoblíbenějším. V době zápasu pak podíl sledovanosti stoupl na 90 %.
„Sledovanost titulového zápasu Jiřího Procházky byla zcela mimořádná, přestože přímý přenos začínal ve čtyři hodiny ráno. Podíl na sledovanosti, takzvaný share, činil v době zápasu 90 procent a stanice Premier Sport byla v den zápasu suverénně nejsledovanější ze všech více než 120 námi nabízených kanálů,“ uvedl šéf marketingu Telly Jan Schöppel.
Kvůli očekávanému zájmu českých diváků společnost před titulovým zápasem výrazně navýšila kapacitu pro přenos, aby nedocházelo k výpadkům. Již minulý zápas Procházky byl velmi sledovaný. Nyní se dokonce prodalo nejvíce sportovních balíčků v historii. Dvakrát více než loni, kdy český bojovník vyhrál v UFC souboj s Dominickem Reyesem.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
17. 6. 2022
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizetelekomunikace
Společnost Microsoft uvedla, že už se na internetu začaly objevovat ruské kampaně, které mají za cíl ovlivnit...
Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...