Úvod > Články > Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Chytré televize budou možná brzy samy od sebe zobrazovat reklamy. Několik výrobců již oznámilo, že tento krok do budoucna plánují.

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli další zdroj příjmu, do svých zařízení přidají novou funkci, díky které se bude na obrazovce zobrazovat reklama, ať už máte puštěného cokoliv.

Minulý týden tento krok oznámil další výrobce, Vizio. Ten plánuje spustit tzv. Jump Ads během běžného televizního vysílání.

Novinka je nyní ve fázi testování a zatím zobrazuje pouze reklamy na pořady v rámci nainstalovaných aplikací. Divák může pomocí ovladače zvolit, jestli reklamu zruší nebo využije rychlé spuštění nabízeného obsahu.

Pro výběr reklamy se používá technologie ACR (Automatic Content Recognition), která analyzuje obraz, na který se uživatel dívá, a na základě toho pro něj generuje reklamu. Rozpoznání proto funguje i v případě, že si přehráváte filmy z externího zdroje.

Vizio i další výrobci ovšem zatím nabízí možnost vypnutí této technologie a statistik o vašem sledování, které se odesílají na vzdálené servery.

Společnosti vyrábějící chytré televize by tak mohly postupně převzít část reklamního prostoru od jiných subjektů. Vznikne ale také příležitost pro výrobce, kteří budou přehrávání dodatečných reklam odmítat a zákazníkům nabídnou nerušené přehrávání obsahu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    28. 4. 2022

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    digitální televizetelekomunikace

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    Guardian opouští platformu X kvůli znepokojivému obsahu

    Britský deník Guardian oznámil, že již nebude přispívat na platformu X. Stejně jako mnohým dalším britským...

     

    Austrálie plánuje zákaz sociálních médií pro uživatele mladší 16 let

    Australská vláda oznámila, že plánuje zakázat používání sociálních sítí uživatelům mladším 16 let. Chce omezit...

     

    Francouzská vydavatelství podala žalobu na platformu X

    Francouzské vydavatelské domy podaly žalobu na platformu X. Viní ji z neoprávněného využívání jejich obsahu bez...

    Nejčtenější články

    Rusko udělilo Googlu pokutu, na zaplacení by mu nestačily ani všechny peníze světa

     

    Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...

    Vánoce u T-Mobile: Sluchátka a telefon za 1 Kč i data za půlku

     

    T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...

    Nova ukončila spolupráci s Vodafonem a T-Mobilem, stahuje Voyo z TV balíčků

     

    Skupina Nova se rozhodla, že omezí spolupráci s operátory Vodafone a T-Mobile. Platforma Voyo už od února nebude...