Úvod > Články > Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Chytré televize budou možná brzy samy od sebe zobrazovat reklamy. Několik výrobců již oznámilo, že tento krok do budoucna plánují.

Výrobci televizí si našli nový zdroj příjmů, samotná zařízení budou zobrazovat reklamu

Výrobci televizí si našli další zdroj příjmu, do svých zařízení přidají novou funkci, díky které se bude na obrazovce zobrazovat reklama, ať už máte puštěného cokoliv.

Minulý týden tento krok oznámil další výrobce, Vizio. Ten plánuje spustit tzv. Jump Ads během běžného televizního vysílání.

Novinka je nyní ve fázi testování a zatím zobrazuje pouze reklamy na pořady v rámci nainstalovaných aplikací. Divák může pomocí ovladače zvolit, jestli reklamu zruší nebo využije rychlé spuštění nabízeného obsahu.

Pro výběr reklamy se používá technologie ACR (Automatic Content Recognition), která analyzuje obraz, na který se uživatel dívá, a na základě toho pro něj generuje reklamu. Rozpoznání proto funguje i v případě, že si přehráváte filmy z externího zdroje.

Vizio i další výrobci ovšem zatím nabízí možnost vypnutí této technologie a statistik o vašem sledování, které se odesílají na vzdálené servery.

Společnosti vyrábějící chytré televize by tak mohly postupně převzít část reklamního prostoru od jiných subjektů. Vznikne ale také příležitost pro výrobce, kteří budou přehrávání dodatečných reklam odmítat a zákazníkům nabídnou nerušené přehrávání obsahu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    28. 4. 2022

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    digitální televizetelekomunikace

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    Google a MediaTek pracují na novém čipu

    Společnosti Google a MediaTek společně vyvíjí nový čip, který by mohl výrazně zrychlit zařízení pro chytré...

     

    Meta místo nezávislého ověřování faktů zavede komunitní poznámky

    Meta oznámila, že na Facebooku a Instagramu upustí od ověřování faktů třetí stranou. Moderaci příspěvků nechá na...

     

    Elektronika prodávaná EU musí mít jednotný port USB-C

    Výrobci elektroniky nově musí vybavit zařízení prodávaná v EU porty USB-C. EU tak chce snížit množství odpadu a...

    Nejčtenější články

    Televizní speciál 2024: Kde a kdy koukat na pohádky a vánoční klasiku?

     

    Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...

    Jak u vás letos bude zvonit Ježíšek? Třeba přes mobil...

     

    Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...

    Nedoručili vám vánoční dárky? Poradíme vám, jak získat platbu zpět

     

    Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...