Telly od konce června startuje novou letní kampaň. Zájemcům nabídne televizní tarify s 50% slevou na první 3 měsíce a dárkovou kolekci navíc.
Telly spustila novou kampaň se sloganem „Nejlepší ochrana před sluncem? Faktor 100+!“. Ten odkazuje na letní aktivity i širokou nabídku televizních stanic, které operátor nabízí.
Celá kampaň se nese ve znamení pohody a sluníčka. Na nové kreativy přitom můžete narazit na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„V naší letní reklamní kampani se opět objevuje významná sleva pro nové klienty. Slevové nabídky v kombinaci s dárky jsou u našich zákazníků dlouhodobě oblíbené, proto jsme je rozhodli využít i na začátku letošního léta,“ uvedlJan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Zájemci mohou získat 50% slevu na balíčky Střední a Velký, v rámci kterých mohou sledovat více než 100 televizních stanic.
Sleva platí první 3 měsíce a nemusíte se obávat závazků ani skrytých poplatků. A jako dárek dostanete designovou termolahev, hamaku a vějíř v celkové hodnotě 1 900 Kč.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
29. 6. 2023
Autor: Redakce DSL.cz
akční nabídkadigitální televizetelekomunikace
Intel vyhrál dlouhou právní bitvu v EU kvůli pokutě za porušení hospodářské soutěž. Výrobce čipů zpochybnil, že by...
Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...
Společnost ByteDance propustila z TikToku člověka, který podle ní „zlomyslně zasahoval“ do tréninku modelů umělé...
Rychlosti internetu v září opět kolísaly. Podívejte se, u kterého providera jsme naměřili nejnižší hodnoty a která...
Webová služba NordPass zveřejnila seznam nejrozšířenějších hesel v České republice. Podívejte se, kterým heslům se...
V září se rychlost Wi-Fi internetu opět propadla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a ve kterém regionu...