Společnost Netflix oznámila, že předplatné s reklamami dosáhlo po roce od spuštění 15 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Je to přesně rok od doby, kdy Netflix spustil předplatné podporované reklamami. Důvodem bylo navýšit počet nových předplatitelů a příjmy.
V květnu letošního roku už tento tarif využívalo pět milionů uživatelů měsíčně. Pak ale Netflix zvýšil ceny balíčků bez reklam ve snaze motivovat lidi přejít na levnější tarif. Více uživatelů, kteří sledují reklamy totiž znamená vyšší příjmy z reklam.
A tento krok se mu vyplatil. Počet uživatelů, kteří využívají předplatné s reklamami, se ve třetím čtvrtletí zvýšil o téměř 70 %. Nyní tento plán využívá 15 milionů z celkových 247 milionů uživatelů.
„Pokračujeme v budování a přizpůsobování naší služby a jsme nadšeni pokrokem, kterého jsme dosáhli, a tím, že jsme překročili hranici 15 milionů celosvětových aktivních uživatelů měsíčně,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
15. 11. 2023
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizetelekomunikace
V USA začal soudní spor, ve kterém se má rozhodnout, zda Google bude muset prodat prohlížeč Chrome. Americké úřady...
OpenAI oznámilo, že od 30. dubna nahradí v ChatGPT model GPT-4 novější verzí GPT-4o. GPT-4 zůstane nadále dostupný...
Meta přináší nové funkce pro bezpečnost mladistvých na Facebooku a Messengeru. Reaguje tak na kritiku ohledně...
T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...
O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...
Chcete získat Netflix zdarma? U T-Mobilu ho získáte ve verzi Premium jako dárek při pořízení nové Magenta TV.