Více než sto společností se zapojilo do bojkotu Facebooku. Zastavily své reklamy na sociální síti, dokud z ní nevymizí nenávistné projevy.
Facebook přichází o miliardy dolarů. Agentura Bloomberg napočítala kvůli zastavení reklam od více než 100 firem ztráty konkrétně 7,2 miliardy (167 miliard korun).
Pokud bude bojkot pokračovat, částka se ještě výrazně zvýší. A to pro sociální síť může být fatální, jelikož její hlavní příjem plyne z reklam.
Mark Zuckerberg proto již na konci minulého týdne uvedl, že chce přísněji moderovat všechny zveřejněné příspěvky a upozorňovat uživatele na problematické příspěvky.
Reklamu z Facebooku stáhly firmy jako Pepsi, Ben & Jerry’s, The North Face nebo Verizon. Unilever a Starbucks šli ještě dál a inzerci pozastavili rovnou na všech sociálních sítích.
K bojkotu je vyzvaly americké skupiny bojující lidská práva, které vytvořili společnou iniciativu Stop Hate for Profit, v překladu Zastavme nenávist pro zisk.
Podle nich je právě Facebook jedním z hlavních zdrojů nenávistných projevů, fake news a obtěžování.
1. 7. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacedigitální televizemultimedia
Televize Noe oznámila, že k 1. lednu ukončila šíření programu TV Noe přes satelit. Program je nově dostupný pouze v...
Vánoce jsou plné nezapomenutelných okamžiků. Podívejte se, jak snadno a bezpečně zálohovat ve vašem zařízení nebo...
Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...
Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...
Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...
Vánoce jsou spojené s pohádkami a romantickými komediemi. Není tomu jinak ani na Netflixu. Vybrali jsme pro vás...