Facebook dnes využívá téměř 2,5 miliardy lidí po celém světě. Postupně koupil i Instagram, WhatsApp, Oculus a pracuje na vývoji dalších produktů. Americká společnost už dávno není pouze jedna sociální síť, a proto se od ní chce odlišit.
Protože má Facebook pod sebou mnoho dalších produktů a firem, rozhodl se zapracovat na nové korporátní identitě. Ta má více podpořit skutečnost, že společnost pracuje i na dalších aktivitách.
A zvolil k tomu nečekaně název "FACEBOOK". Mateřská firma největší sociální sítě se rozhodla, že se odliší právě velkými písmeny v názvu.
Logo se navíc bude objevovat ve více barevných variantách, rozhodně se už nebude držet pouze modré. Sociální síť bude nadále využívat označení "facebook" a jako logo zůstane malé modré f.
Společnost se rozhodla pro změnu mimo jiné proto, že z posledních výzkumů vyplynulo, že pouze třetina Američanů ví, že WhatsApp a Instagram už několik let spadají právě pod ní.
Ve Facebooku chtějí, aby uživatelé viděli, jak silnou společnost vytvořili. Z toho důvodu také přidají do aplikací své logo, nově v každé z nich přibyde nápis „from FACEBOOK“.
A to zdaleka nebude jediná změna. Zuckerberg plánuje ještě více sblížit a propojit všechny své aplikace.
8. 11. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...
Vánoce obvykle přinášejí nová elektronická zařízení do domácnosti. Víte ale, jak nastavit rodičovskou kontrolu na...
Dostali jste pod stromeček novou elektroniku a už s ní máte nějaký problém? Náš průvodce vám pomůže vyřešit ty...
Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...
Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...
Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...