Úvod > Články > Recenze aplikace HBO GO do vašeho tabletu, mobilu nebo počítače

Recenze aplikace HBO GO do vašeho tabletu, mobilu nebo počítače

V současné době se s mobilními TV aplikacemi doslova roztrhl pytel. Vedle O2 TV a T-Mobile TV je zde i HBO se svojí nabídkou online televize HBO GO. Do půlky ledna je nyní bezplatně k dispozici plná verze na zkoušku.

Ke konci loňského roku nabízela televize HBO možnost vyzkoušet si bezplatně její mobilní televizi HBO GO. Stačilo se pouze zaregistrovat a vyzkoušet si, co vše tato služba nabízí. Na Vánoce pak ještě své registrované uživatele potěšila dárkem ve formě prodlouženého bezplatného užívání této služby v plné verzi až do 15. ledna 2016. Velice ráda jsem této příležitosti využila a vyzkoušela si, co vše je zde dostupné.

Nejdříve tedy bylo nutné zaregistrovat se. Nic těžkého to nebylo, návod byl k dispozici u nás na DSL.cz. Po vytvoření vlastního účtu a přihlášení se na HBO GO jsem získala možnost sledovat živé vysílání nebo si vybrat z mnoha titulů ve filmotéce a seriálotéce.

Živé vysílání

Nejprve jsem šla vyzkoušet, zda opravdu živé vysílání funguje a zda si můžu pustit program, který je běžně dostupný na normální televizi. Přes Menu – živě – HBO jsem se dostala na stránku, kde byl daný pořad připraven ke spuštění s krátkým souhrnem, o čem vysílání je a informace, jako je dostupnost programu, původní název, rok výroby a další. Při klinknutí na „spustit živý přenos“ rovnou skočíte do rozjetého pořadu. Nic už vám nebrání sledovat program. Za mě tedy velké plus. Tato služba funguje skvěle.

HBO GO živé vysílání

Pořad připravený k živému přehrání

Databáze filmů a seriálů

Poté, co jsem tedy úspěšně vyzkoušela živé vysílání, jdu se podívat, co nabízí databáze filmů a seriálů. Seznam seriálů byl opravdu obsáhlý. Celkem jsem napočítala 88 seriálů, které jsem si v danou chvíli mohla pouštět bez jakéhokoli omezení. U každého titulu je rovněž přehled základních informací týkající se seriálu, jednotlivé epizody, o čem seriál pojednává a rovněž důležitá informace, do kterého data je každý seriál dostupný. Nabízená doba je opravdu dostačující, řádově několik měsíců.

HBO GO přehled seriálů

Přehled seriálů

HBO GO epizody

Seriál s jednotlivými epizodami a přehledem informací k danému pořadu

Od seriálů se tedy přesouvám k filmům. Jaká asi bude nabídka filmů. Zde jsem opět mile překvapena.

Filmotéka se dělí do kategorií podle žánru na:

• akční, dobrodružné
  • romantika, komedie
  • thriller, horor
  • sci-fi, fantasy
  • drama
  • rodinné
  • pro dospělé
  • dokumentární
  • koncerty
  • ze zákulisí

I v tomto případě jednotlivé kategorie obsahují velké množství titulů. Vybere si určitě každý. I zde jsou u každého filmu informace o čem pojednává a také do kdy je možné si film přehrávat. Opět nabízená doba je velice dlouhá na několik měsíců až rok. Rovněž se nemusíte obávat, že některý propásnete, jelikož jste na blížící se konec upozorněni na základě informace u jednotlivých pořadů „ poslední šance“.

Další služby

Jednotlivé tituly se dají i vyhledávat pomocí funkce rychlého vyhledávání. Je zde možnost přidat si pořad do oblíbených nebo jej ohodnotit pro další uživatele. Vedle toho je zde nabídka „Nedávno přidané“ obsahující novinky. Pro inspiraci je možné podívat se na „Tipy“ nebo „Top týdne“. Na uplynutí doby dostupnosti upozorní již zmíněná „Poslední šance“. Pokud je někdo netrpělivý a bude chtít vědět, na co se může těšit, tak jistě uvítá nabídku „Brzy na HBO GO“. A v neposlední řadě je zde i dostupné hodnocení filmů a seriálů na IMDB.

HBO GO poslední šance

Celkový dojem

Aplikace je velice zdařilá. Jednoduše se ovládá a je přehledná. Je to místo, kde vedle sebe nalezneme žhavé novinky, populární tituly i již zaběhnuté filmy. Pro seriálové a filmové nadšence je to ideální místo mít vše jako na dlani. Proto pokud jste předplatiteli televizního kanálu HBO, jistě stojí za zvážení si tuto aplikaci pořídit a mít tento kanál neustále u sebe i bez televize.

14. 1. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata