Od úterý do středy se zákazníci O2 potýkali s nedostupností roamingových služeb. Výpadek trval více jak 24 hodin. Operátor postiženým zákazníkům nabízí jako kompenzaci slevu z tarifu a poukaz ve výši 1 000 korun na nový mobilní telefon nebo příslušenství.
Za výpadek podle technických analýz může softwarová chyba na komunikačních uzlech společnosti CETIN zajišťujících mezinárodní spojení. Zasaženo bylo přibližně 120 tisíc uživatelů služeb českého O2 , kteří se v uvedenou dobu nacházeli v zahraničí.
Potíže trvaly od úterního poledne do středečního večera. "Na nápravě pracoval kompletní tým expertů nepřetržitě od počátku. Rádi bychom se omluvili našim zákazníkům, které problém služeb postihl. Výpadek budeme samozřejmě kompenzovat za každý den nefunkčnosti služeb v plné výši podle zákona a platných smluv, a to automaticky, aniž by zákazníci museli svůj nárok uplatňovat," říká Tomáš Budník, generální ředitel společnosti O2.
Dále operátor všem zákazníkům (firemním i nefiremním), kterých se výpadek dotkl věnuje poukaz na nákup libovolného příslušenství nebo slevu na mobilní telefon ve výši 1 000 korun. Slevu bude možné uplatnit do konce srpna. Operátor v nejbližší době bude zákazníky ohledně více informací kontaktovat prostřednictvím SMS.
5. 6. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Rychlosti internetu v říjnu po delší době převážně rostly. Podívejte se, u kterého providera jsme tentokrát...
O2 dokončilo hlavní etapu modernizace mobilní sítě. Díky tomu je 5G dostupné pro téměř 10,5 milionu lidí, tedy 96 %...
O2 se v rámci letošní vánoční kampaně zaměřilo na 5G telefony. Rozdává tak slevy na nejmodernější smartphony i...
Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...
T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...
Evropská unie vyzvala Temu, aby poskytla více informací o svém podnikání. Úřady mají podezření, že nedělá platforma...