O2 již nebude zákazníkům, kteří vyčerpali datový limit, poskytovat zpomalené připojení. Zákazníci by měli mít možnost vypovědět smlouvu na dobu určitou bez pokuty.
Mobilní operátoři mohou v souladu se zákonem o elektronických komunikacích měnit smlouvy kdykoliv se jim zachce. Jedinou podmínkou je, že operátor musí o změně informovat své zákazníky. Pokud se smlouva pro zákazníka změní k horšímu, měl by mít možnost ji vypovědět bez pokuty.
Jak je to tedy s O2, když mění podmínky pro mobilní internet? Měli by mít zákazníci možnost ukončit smlouvu bez sankcí? Již Český telekomunikační úřad uvedl, že pokud situace nastane, mají zákazníci právo reklamovat vyúčtování.
Nyní se na serveru dtest.cz objevil článek, kde se píše o tom, že jedinou možností zákazníků, jak vyjádřit nesouhlas s operátorem, je výpověď od smlouvy.
V případě, že je smlouva uzavřena na dobu určitou a zákazník od ní chce odstoupit, musí zaplatit pokutu ve výši jedné pětiny zbývajícího paušálu. V tomto případě se ovšem jedná o změnu podmínek, kdy dochází k horšímu postavení zákazníka, O2 by mělo tedy odstup bez sankce umožnit.
30. 6. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
V březnu rychlosti všech typů připojení kolísaly. Podívejte se, jak si vedl váš typ internetu a váš poskytovatel.
O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...
Nevyhovuje vám nová platforma Oneplay? Chcete své předplatné zrušit? Poradíme vám, jak postupovat v aplikaci i na webu.
O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...
T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...
Chcete získat Netflix zdarma? U T-Mobilu ho získáte ve verzi Premium jako dárek při pořízení nové Magenta TV.