O2 již nebude zákazníkům, kteří vyčerpali datový limit, poskytovat zpomalené připojení. Zákazníci by měli mít možnost vypovědět smlouvu na dobu určitou bez pokuty.
Mobilní operátoři mohou v souladu se zákonem o elektronických komunikacích měnit smlouvy kdykoliv se jim zachce. Jedinou podmínkou je, že operátor musí o změně informovat své zákazníky. Pokud se smlouva pro zákazníka změní k horšímu, měl by mít možnost ji vypovědět bez pokuty.
Jak je to tedy s O2, když mění podmínky pro mobilní internet? Měli by mít zákazníci možnost ukončit smlouvu bez sankcí? Již Český telekomunikační úřad uvedl, že pokud situace nastane, mají zákazníci právo reklamovat vyúčtování.
Nyní se na serveru dtest.cz objevil článek, kde se píše o tom, že jedinou možností zákazníků, jak vyjádřit nesouhlas s operátorem, je výpověď od smlouvy.
V případě, že je smlouva uzavřena na dobu určitou a zákazník od ní chce odstoupit, musí zaplatit pokutu ve výši jedné pětiny zbývajícího paušálu. V tomto případě se ovšem jedná o změnu podmínek, kdy dochází k horšímu postavení zákazníka, O2 by mělo tedy odstup bez sankce umožnit.
30. 6. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Rychlosti internetu v říjnu po delší době převážně rostly. Podívejte se, u kterého providera jsme tentokrát...
O2 dokončilo hlavní etapu modernizace mobilní sítě. Díky tomu je 5G dostupné pro téměř 10,5 milionu lidí, tedy 96 %...
O2 se v rámci letošní vánoční kampaně zaměřilo na 5G telefony. Rozdává tak slevy na nejmodernější smartphony i...
Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...
T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...
Skupina Nova se rozhodla, že omezí spolupráci s operátory Vodafone a T-Mobile. Platforma Voyo už od února nebude...