Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.
Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.
Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.
ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.
12. 12. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
T-Mobile rozdává předplatné umělé inteligence Perplexity Pro na rok zdarma. Aktivovat si ho mohou všichni zákazníci...
V březnu rychlosti všech typů připojení kolísaly. Podívejte se, jak si vedl váš typ internetu a váš poskytovatel.
T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...
T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...
O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...
Chcete získat Netflix zdarma? U T-Mobilu ho získáte ve verzi Premium jako dárek při pořízení nové Magenta TV.