Společnost OpenAI hledá nové zdroje příjmů. V současné době projednává plány na zavedení reklamy do svých produktů umělé inteligence.
Sarah Friar, finanční ředitelka OpenAI, v rozhovoru pro Financial Times uvedla, že jednají o možném zavedení reklamy do nástrojů společnosti, ale pečlivě zváží, kdy a kde reklamy zavedou.
„Naše současné podnikání zažívá rychlý růst a v rámci našeho stávajícího obchodního modelu vidíme významné příležitosti. I když jsme otevřeni prozkoumání dalších zdrojů příjmů v budoucnu, momentálně nemáme žádné aktivní plány na reklamu,“ dodala Friar.
Společnost se v poslední době začala více zaměřovat na generování dalších příjmů ze svých produktů. Friar, která dříve zastávala vedoucí funkce ve společnostech jako jsou Nextdoor, Square a Salesforce, má navíc na bohaté zkušenosti s reklamou v platformách.
V květnu OpenAI také najala na pozici viceprezidenta Shivakumara Venkataramana, který dříve vedl reklamní tým vyhledávače Google.
Jeden z největších zdrojů příjmů společnosti OpenAI v současnosti pochází z přístupu k jejímu rozhraní pro programování aplikací (API), které umožňuje podnikům a vývojářům pracovat s její technologií, a také z prodeje individuálních a podnikových licencí ChatGPT.
Obrovské náklady spojené s vývojem modelů umělé inteligence však znamenají, že společnost OpenAI v nejbližší době očekává, že ročně utratí podstatně více, než kolik vynakládá.
Friar ovšem poukázala na to, že reklamní modely mají své nevýhody. Obává se například toho, že by společnost mohla stejně jako další firmy přesouvat pozornost od uspokojování svých uživatelů k inzerentům.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
17. 12. 2024
Autor: Redakce ADSL.cz
TikTok musí zaplatit pokutu za nedostatečnou ochranu dat uživatelů v Evropě. Irský regulátor mu dal půl roku na...
Čínské e-shopy Temu a Shein výrazně snižují výdaje na digitální reklamu v USA. Důvodem jsou nová cla na levné...
Meta přináší nové funkce pro bezpečnost mladistvých na Facebooku a Messengeru. Reaguje tak na kritiku ohledně...
Od května 2025 zdražují poplatky za televizi a rádio. Nově budou platit i domácnosti s mobily a tablety schopnými...
V březnu rychlost Wi-Fi internetu zůstala na únorové úrovni. Podívejte se, jak si vedl váš provider a ve kterém...
T-Mobile rozdává předplatné umělé inteligence Perplexity Pro na rok zdarma. Aktivovat si ho mohou všichni zákazníci...