Pokud se od 3. do 10. října budete potýkat s problémy v mobilní aplikaci Moje O2, nepanikařte. Operátor dopředu hlásí, že pro své zákazníky appku vylepšuje, což se dotkne některých funkcí.
O2 na svém webu uveřejnilo informaci o chystaném vylepšení online samoobsluhy Moje O2 a interního systému péče o zákazníky. Kvůli tomu se od 3. do 10. října setkáte s omezením funkcí aplikace webové obsluhy Moje O2. Nebudete moct měnit tarify a nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.
O2 zároveň slibuje, že na volání, posílání SMS, připojení k internetu, zkrátka běžny provoz sítě se odstávka nijak neodrazí. S požadavky se proto v tuto dobu obraťte na operátory call center nebo pracovníky některé z 144 prodejen po celé republice.
Operátor radí: Pokud chcete něco zařídit v online samoobsluze, udělejte to nejpozději zítra.
1. 10. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefonO2
Čínské e-shopy Temu a Shein výrazně snižují výdaje na digitální reklamu v USA. Důvodem jsou nová cla na levné...
Kyberútoky na Android stále neutichají. Podvodníci nově vydávají škodlivé kódy za Spotify Premium a přes falešnou...
Oblíbená aplikace Mapy.cz se vydává za hranice. Nově se mění na Mapy.com, což symbolizuje její ambice stát se...
T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...
O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...
Chcete získat Netflix zdarma? U T-Mobilu ho získáte ve verzi Premium jako dárek při pořízení nové Magenta TV.