Vodafone od června testuje na svých stránkách funkci jednoduché umělé inteligence. Chatbot TOBi umožňuje autorizovaným způsobem komunikovat se zákazníkem. Červený operátor se tímto pilotním projektem zařadil mezi průkopníky v oboru robotické komunikace se zákazníky.
Sami zákazníci mají už od léta možnost komunikovat s chatbotem v případě, že zapomenou heslo do samoobsluhy. Od začátku června TOBi zrelizoval 75 tisíc konverzací a 15 tisíc zákazníků úspěšně odbavil.
"Cítíme se ve Vodafonu průkopníky a chceme využívat různé moderní technologie a testovat je spolu se zákazníky. Proto jsme zvolili pro pilotní projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu,“ říká Anna Hoerová, viceprezidentka pro prodej a péči.
Dále se nechala Hoerová slyšet, že je "zaměstnání" robota výhodné především proto, že je neustále dostupný, funguje 24/7 a poskytuje zákazníkům efektivní a jednoduchou podporu. "TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal," dodává.
TOBi má kognitivní schopnosti, schopnost rozpoznání psaného textu v českém jazyce, komunikuje plynulým způsobem bez přímého zásahu člověka a umí reagovat na vstupní otázky. Dá se tak očekávat, že postupem času živí zaměstnanci z technické podpory zmizí a zůstanou jen odborníci, na které bude přepojovat chatbot. Vítejte v budoucnosti.
3. 9. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
Online platformy Shein a Temu se připravují na soudní proces u londýnského Vrchního soudu. Navzájem se obvinily z...
Společnost OpenAI se vyhnula žalobě zpravodajských serverů kvůli autorským právům týkající se tréninku umělé...
Jižní Korea udělila společnosti Meta pokutu ve výši 364 milionů korun za shromažďování údajů o uživatelích a jejich...
Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...
T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...
Evropská unie vyzvala Temu, aby poskytla více informací o svém podnikání. Úřady mají podezření, že nedělá platforma...