E-shop zavedl inovaci v zákaznické podpoře. Na Messengeru s vámi bude komunikovat chatbot EVA, který by měl být schopen odpovědět na všechny vaše dotazy.
Seznamte se s Evou: je v Mall.cz nová, usnadní vám nákup a ví o kávovarech naprosto všechno. Tato kategorie je totiž tak obsáhlá, že se Mall.cz rozhodl na ní otestovat schopnosti komunikace svého prvního chatbota.
„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ upřesňuje Radko Sekerka, Chief Product Officer, Mall Group.
EVA se bude samostatně vyvíjet a procházet inovacemi, takže můžete očekávat přibývající počet funkcí. Až půjdete nakupovat, nejprve na rozcestníku vyberte oblast, se kterou potřebujete pomoct a pak se zeptejte. Pokud si EVA nebude vědět rady, přepojí vás na telefon živé osobě.
11. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Rusko uvedlo, že ví o snahách amerických zpravodajských služeb využívat komerční provozovatele satelitů. Varovalo...
Amazon testuje v amerických skladech humanoidní roboty, které mají pomoci v automatizaci operací a usnadnit práci...
Pojďme se společně podívat na statistiky 15 nejčtenějších článků za rok 2023. Tipnete si, která témata vás loni...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...