Úvod > Články > Máte nekvalitní TV signál? Poradíme vám, jak problém řešit

Máte nekvalitní TV signál? Poradíme vám, jak problém řešit

Pokud máte problém s nekvalitním televizním nebo rozhlasovým signálem, poradíme vám, jak postupovat při jeho řešení.

Máte nekvalitní TV signál? Poradíme vám, jak problém řešit

Kostičkuje, zamrzá nebo se vůbec neobjevuje obraz? Zvuk není synchronizovaný s obrazem, často vypadává nebo je zkreslený? Toto jsou jedny z nejčastějších problémů s příjmem TV signálu.

Máte-li podobný problém, měli byste nejprve zkontrolovat své zařízení. Podle ČTÚ je totiž často zjištěna závada na straně diváka.

„Pokud máte individuální anténu, zkontrolujte její instalaci, především se to týká instalace venkovní antény. Je určena k příjmu daného kanálu, je mechanicky nepoškozená, správně upevněná, směrovaná, polarizovaná? Zkontrolujeme i zesilovače (nutnost a vhodnost použití), anténní svod (zejména neporušenost, upevnění konektorů atd.) a televizi samotnou (bezchybnou funkci a správné naladění, pozor na blízko odložené mobilní telefony a rádiové modemy – jsou častou příčinou rušení televize),“ radí ČTÚ v monitorovací zprávě.

Jestli jste na svých zařízeních nenašli chybu, zeptejte se svých sousedů, jaký mají signál oni. V případě, že nemají s kvalitou příjmu problém závada bude pravděpodobně na přijímači.

Pokud jste ale nezjistili zdroj potíží a stále se potýkáte se špatným signálem, můžete problém nahlásit na ČTÚ. Ten má na webu novou verzi on-line formuláře pro snadné oznámení nekvalitního příjmu TV signálu.

Ve formuláři je potřeba vyplnit časy, kdy k problémům dochází, programy, kterých se týká, adresu, kde ke špatnému příjmu dochází a kontakty, aby vám úřad mohl pomoci s řešením situace.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    31. 8. 2023

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    digitální televizemultimediatelekomunikace

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč

    Přečtěte si také

     

    Televizní speciál 2024: Kde a kdy koukat na pohádky a vánoční klasiku?

    Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...

     

    Vánoce na Netflixu 2024: 4 filmy, které vás dostanou do sváteční nálady

    Vánoce jsou spojené s pohádkami a romantickými komediemi. Není tomu jinak ani na Netflixu. Vybrali jsme pro vás...

     

    Vánoce 2024: Jak při on-line nákupech nenaletět podvodným e-shopům

    Mnoho lidí nakupuje vánoční dárky alespoň částečně on-line. To s sebou ale nese potenciální rizika. Podívejte se...

    Nejčtenější články

    Televizní speciál 2024: Kde a kdy koukat na pohádky a vánoční klasiku?

     

    Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...

    Jak u vás letos bude zvonit Ježíšek? Třeba přes mobil...

     

    Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...

    Black Friday u Vodafonu: Neomezený tarif za 399 Kč

     

    Vodafone v rámci Black Friday zlevňuje neomezený tarif. Se slevou až 46 % si ho můžete pořídit pouhých 72 hodin.