Agentura SensorTower vytvořila seznam aplikací, které za uplynulý rok uživatelé nejčastěji stahovali a které z nich měli ty nejvyšší příjmy.
Uživatelé Google Play a App Storu letos utratili za aplikace 133 miliard dolarů, tedy o 20 % více než v předchozím roce. Apple zaznamenal tržby ve výši 85 miliard dolarů a Google 48 miliard.
Počet stahovaných aplikací se přitom zvýšil jen o 0,5 %. Z těchto čísel je vidět, že lidé jsou stále více ochotni platit za stažení i za In-App nákupy.
Pokud se podíváme na nejstahovanější tituly, tabulce jednoznačně vévodí (kromě her) sociální sítě a komunikátory. Počtem stažení vyhrál TikTok, za kterým se umístil Facebook, Instagram, WhatsApp a Messenger.
TikTok zvítězil také v žebříčku nejvyšších tržeb. Na druhém místě skončil YouTube, kterému nejspíše výrazně pomohlo zavedení předplatného. Následně se umístila japonská Piccoma, Tinder a Disney+.
Počet her meziročně klesl o 2 %. Tento propad se ale nepodepsal na příjmech, herní tituly totiž generují stále větší příjmy. Nejvyšší tržby za poslední rok mělo PUBG (a stalo se 3. nejstahovanější aplikací), následoval Honor of Kings, Genshin Impact, Candy Crush a Pokémon GO.
Co se týká počtu stahování, vyhrály následující aplikace: Garena Free Fire, Subway Surfers a PUBG Mobile.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
30. 12. 2021
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemobilní aplikacetelekomunikace
Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...
Florida přijala nový zákon omezující působení mladistvých na sociálních sítích. Děti ve věku do 14 let mají...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...