Možná jste už za posledních několik týdnů na home office zjistili, že pracovat u stolu v obývacím pokoji není nic příjemného. Podívejte se na tipy, jak si doma zařídit své pracovní místo.
Nejlepší pro práci z domova je místo, kde se budete cítit příjemně a kde se budete moci soustředit. Ideální je celá místnost, ale úplně stačí i koutek, kam si dáte židli, stůl a další potřebné věci.
Položte si tam květinu, zapalte svíčku.... Prostě cokoliv, co vytvoří uvolněnou atmosféru. Připravte si tam také vše, co budete v průběhu dne potřebovat. Když je vše na dosah ruky, můžete se plně koncentrovat a nemusíte neustále někam odbíhat.
Nezapomeňte si také pravidelně organizovat všechny dokumenty a vše pořádně čistit. I když vám to možná nepřijde, nepořádek se může negativně projevit na vaší práci.
Jaké další věci se nám osvědčili při uspořádávání pracovního místa? Stáhněte si náš e-book Jak na home office a přečtěte si všech 5 tipů pro efektivní práci z domova.
16. 11. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
Výzkumníci objevili bezpečnostní chybu u zámků Saflok. Kdokoliv mohl pomocí telefonu s Androidem otevřít dveře...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...