Možná jste už za posledních několik týdnů na home office zjistili, že pracovat u stolu v obývacím pokoji není nic příjemného. Podívejte se na tipy, jak si doma zařídit své pracovní místo.
Nejlepší pro práci z domova je místo, kde se budete cítit příjemně a kde se budete moci soustředit. Ideální je celá místnost, ale úplně stačí i koutek, kam si dáte židli, stůl a další potřebné věci.
Položte si tam květinu, zapalte svíčku.... Prostě cokoliv, co vytvoří uvolněnou atmosféru. Připravte si tam také vše, co budete v průběhu dne potřebovat. Když je vše na dosah ruky, můžete se plně koncentrovat a nemusíte neustále někam odbíhat.
Nezapomeňte si také pravidelně organizovat všechny dokumenty a vše pořádně čistit. I když vám to možná nepřijde, nepořádek se může negativně projevit na vaší práci.
Jaké další věci se nám osvědčili při uspořádávání pracovního místa? Stáhněte si náš e-book Jak na home office a přečtěte si všech 5 tipů pro efektivní práci z domova.
16. 11. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Australská vláda oznámila, že plánuje zakázat používání sociálních sítí uživatelům mladším 16 let. Chce omezit...
Francouzské vydavatelské domy podaly žalobu na platformu X. Viní ji z neoprávněného využívání jejich obsahu bez...
Online platformy Shein a Temu se připravují na soudní proces u londýnského Vrchního soudu. Navzájem se obvinily z...
Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...
T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...
Skupina Nova se rozhodla, že omezí spolupráci s operátory Vodafone a T-Mobile. Platforma Voyo už od února nebude...