Možná jste už za posledních několik týdnů na home office zjistili, že pracovat u stolu v obývacím pokoji není nic příjemného. Podívejte se na tipy, jak si doma zařídit své pracovní místo.
Nejlepší pro práci z domova je místo, kde se budete cítit příjemně a kde se budete moci soustředit. Ideální je celá místnost, ale úplně stačí i koutek, kam si dáte židli, stůl a další potřebné věci.
Položte si tam květinu, zapalte svíčku.... Prostě cokoliv, co vytvoří uvolněnou atmosféru. Připravte si tam také vše, co budete v průběhu dne potřebovat. Když je vše na dosah ruky, můžete se plně koncentrovat a nemusíte neustále někam odbíhat.
Nezapomeňte si také pravidelně organizovat všechny dokumenty a vše pořádně čistit. I když vám to možná nepřijde, nepořádek se může negativně projevit na vaší práci.
Jaké další věci se nám osvědčili při uspořádávání pracovního místa? Stáhněte si náš e-book Jak na home office a přečtěte si všech 5 tipů pro efektivní práci z domova.
16. 11. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Vánoce jsou plné nezapomenutelných okamžiků. Podívejte se, jak snadno a bezpečně zálohovat ve vašem zařízení nebo...
Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...
Vánoce obvykle přinášejí nová elektronická zařízení do domácnosti. Víte ale, jak nastavit rodičovskou kontrolu na...
Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...
Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...
Vánoce jsou spojené s pohádkami a romantickými komediemi. Není tomu jinak ani na Netflixu. Vybrali jsme pro vás...