Úvod > Články > Facebook zpřístupnil smajlíky u tlačítka LIKE všem uživatelům!

Facebook zpřístupnil smajlíky u tlačítka LIKE všem uživatelům!

Nedávno jsme vás informovali, že sociální síť Facebook v některých zemích Evropy testuje vylepšenou funkci tlačítka LIKE - reactions emoji, konkrétně ve Španělsku a Irsku. Nyní plní své slovo a nabídku šesti ikonek smajlíků vyjadřujících lásku, smích, štěstí, údiv, smutek a zlost zpřístupňuje všem svým uživatelům.

Facebook zpřístupnil smajlíky u tlačítka LIKE všem uživatelům!

V posledních dnech mohli uživatelé Facebooku v České republice zaznamenat určité změny u tlačítka LIKE. Nyní získali možnost vyjádřit přesněji své emocionální rozpoložení k danému obsahu, který chtějí „olajkovat“. Pokud se vám nabídka ještě nezobrazila, nebo jste ji nezaznamenali, nezoufejte. Není nutné nic složitě nastavovat na vašich profilových účtech, nabídka emoji se vám okamžitě zobrazí, jakmile přejedete přes tlačítko LIKE.

Pokud používáte aplikaci Facebook na vašich mobilních telefonech a nabídka se vám nezobrazuje, tak v tomto případě bude nutné úplně aplikaci vypnout a po znovuotevření by se vám emoji měly již bez problému zobrazit. Stačí jen o něco déle přidržet tlačítko LIKE a hned se vám objeví další smajlíci.

Nyní tedy máte možnost se podělit mnohem konkrétněji o vaše pocity a přesněji vyjádřit, co vaším LIKE máte na mysli. Pokud svůj názor na daný obsah po čase změníte, je možné změnit i daný smajlík nebo ho úplně vymazat. V současné době není možné navolit více smajlíků vedle sebe k jedné fotce nebo videu. Přiřadit můžete vždy jen jeden. U hodnocení daného obsahu se vždy zobrazí první tři nejvíce volení smajlíci pro danou věc společně s jejich počtem.

Momentálně je zatím možné takto „lajkovat“ statusy, fotky a videa. U jednotlivých komentářů tato nabídka zatím není. Ale co teď není, brzy může být.

2. 3. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

mobilní aplikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 798 Kč
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

Temu a Shein omezují reklamu v USA kvůli novým clům

Temu a Shein omezují reklamu v USA kvůli novým clům

Čínské e-shopy Temu a Shein výrazně snižují výdaje na digitální reklamu v USA. Důvodem jsou nová cla na levné...

Mapy.cz se mění na světové Mapy.com

Mapy.cz se mění na světové Mapy.com

Oblíbená aplikace Mapy.cz se vydává za hranice. Nově se mění na Mapy.com, což symbolizuje její ambice stát se...

Meta začala testovat reklamy v platformě Threads

Meta začala testovat reklamy v platformě Threads

Meta spustila první reklamy v aplikaci Threads. Testování probíhá s vybranými značkami v USA a Japonsku.

Nejčtenější články

Vše, co potřebujete vědět o nové Magenta TV s Netflixem

Vše, co potřebujete vědět o nové Magenta TV s Netflixem

T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...

Magenta TV s Netflixem vs Oneplay – srovnání nových IPTV tarifů

Magenta TV s Netflixem vs Oneplay – srovnání nových IPTV tarifů

O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v březnu 2025

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v březnu 2025

V březnu rychlosti všech typů připojení kolísaly. Podívejte se, jak si vedl váš typ internetu a váš poskytovatel.