Český telekomunikační úřad v zářijové monitorovací zprávě radí, abyste si při uzavření smlouvy s operátorem kontrolovali kontaktní údaje. Můžete se tak vyhnout mnohým nepříjemnostem.
ČTÚ na základě svých zkušeností s vyřizováním spotřebitelských stížností upozornil, aby si lidé dávali pozor na správnost kontaktních údajů ve smlouvě s operátorem.
Často totiž právě z důvodu chybných kontaktů vznikají mnohá nedorozumění. Podle úřadu se například stává, že operátor zákazníkovi vystaví upomínku za neuhrazení využívaných služeb ve stanovené lhůtě, i když zákazník tvrdí, že službu řádně uhradil.
Při šetření pak vyjde najevo, že zákazník zvolil platbu inkasem, ale operátorovi dal špatné číslo účtu, a tak částka nemohla být stržena.
Operátor následně může posílat zpoplatněné upomínky, případně i přerušit nebo ukončit poskytování služeb.
Dalším častým příkladem je chybně zadaný e-mail. K zákazníkovi se v takovém případě nemusí dostat informace o změně smlouvy ze strany operátora. A pokud je e-mail hlavním způsob komunikace, může dojít ke zvýšení ceny služeb bez toho, aby se tuto skutečnost spotřebitel dozvěděl a mohl případně využít své právo odstoupit bez sankce od smlouvy.
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR
24. 9. 2021
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizemobilní telefon
Výrobci elektroniky nově musí vybavit zařízení prodávaná v EU porty USB-C. EU tak chce snížit množství odpadu a...
Televize Noe oznámila, že k 1. lednu ukončila šíření programu TV Noe přes satelit. Program je nově dostupný pouze v...
Aplikaci eDoklady začaly přijímat další instituce. Od 1. ledna se s digitální občankou prokážete i na poště, v...
Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...
Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...
Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...