Úvod > Články > ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti zákazníků na operátory téměř neustále. V poslední době se ovšem musel častěji zabývat neprofesionálními zaměstnanci na prodejnách a jejich nekalými praktikami při uzavírání smluv.

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

Zákazníci si v poslední době častěji obraceli na Český telekomunikační úřad s případy, kdy podmínky a ceny, které si sjednali s pracovníkem pobočky, neodpovídaly reálně poskytovaným službám.

Obchodníci často zamlčovali, že prezentované nabídky jsou časově omezené, nebo pod nátlakem vnucovali zákazníkům služby, které vůbec nepotřebují.

V případě smluv uzavřených v kamenném obchodě přitom neplatí ochranná lhůta pro odstoupení. Když tedy zákazníci zjistí, že se podmínky liší, nemohou od smlouvy odstoupit v následujících 14 dnech jako u smluv uzavřených přes telefon a na internetu. 

Místo toho musí podat reklamaci u svého operátora a v případě zamítnutí poslat stížnost na ČTÚ. Tyto spory jsou ovšem problematické především proto, že byly řešeny mezi čtyřma očima a je obtížné dokázat skutečné znění dohody.

Úřad proto doporučuje, aby si zákazníci před návštěvou pobočky, ujasnili svůj požadavek a nabídku nejdřív dobře zvážili. Dobré je také mít u sebe další osobu, která by mohla případně dosvědčit vaše tvrzení.

Vyhněte se nepříjemným prodejcům, objednejte si výhodnější služby přes internet

Pokud máte doma pomalý internet, prověřte si, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    31. 8. 2020

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    O2T-MobiletelekomunikaceVodafone

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč

    Přečtěte si také

     

    Google a MediaTek pracují na novém čipu

    Společnosti Google a MediaTek společně vyvíjí nový čip, který by mohl výrazně zrychlit zařízení pro chytré...

     

    Meta místo nezávislého ověřování faktů zavede komunitní poznámky

    Meta oznámila, že na Facebooku a Instagramu upustí od ověřování faktů třetí stranou. Moderaci příspěvků nechá na...

     

    Elektronika prodávaná EU musí mít jednotný port USB-C

    Výrobci elektroniky nově musí vybavit zařízení prodávaná v EU porty USB-C. EU tak chce snížit množství odpadu a...

    Nejčtenější články

    Televizní speciál 2024: Kde a kdy koukat na pohádky a vánoční klasiku?

     

    Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...

    Jak u vás letos bude zvonit Ježíšek? Třeba přes mobil...

     

    Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...

    Vánoce na Netflixu 2024: 4 filmy, které vás dostanou do sváteční nálady

     

    Vánoce jsou spojené s pohádkami a romantickými komediemi. Není tomu jinak ani na Netflixu. Vybrali jsme pro vás...