Úvod > Články > ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

ČTÚ řeší stížnosti zákazníků na operátory téměř neustále. V poslední době se ovšem musel častěji zabývat neprofesionálními zaměstnanci na prodejnách a jejich nekalými praktikami při uzavírání smluv.

ČTÚ řeší stížnosti na neprofesionální zaměstnance českých operátorů

Zákazníci si v poslední době častěji obraceli na Český telekomunikační úřad s případy, kdy podmínky a ceny, které si sjednali s pracovníkem pobočky, neodpovídaly reálně poskytovaným službám.

Obchodníci často zamlčovali, že prezentované nabídky jsou časově omezené, nebo pod nátlakem vnucovali zákazníkům služby, které vůbec nepotřebují.

V případě smluv uzavřených v kamenném obchodě přitom neplatí ochranná lhůta pro odstoupení. Když tedy zákazníci zjistí, že se podmínky liší, nemohou od smlouvy odstoupit v následujících 14 dnech jako u smluv uzavřených přes telefon a na internetu. 

Místo toho musí podat reklamaci u svého operátora a v případě zamítnutí poslat stížnost na ČTÚ. Tyto spory jsou ovšem problematické především proto, že byly řešeny mezi čtyřma očima a je obtížné dokázat skutečné znění dohody.

Úřad proto doporučuje, aby si zákazníci před návštěvou pobočky, ujasnili svůj požadavek a nabídku nejdřív dobře zvážili. Dobré je také mít u sebe další osobu, která by mohla případně dosvědčit vaše tvrzení.

Vyhněte se nepříjemným prodejcům, objednejte si výhodnější služby přes internet

Pokud máte doma pomalý internet, prověřte si, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    31. 8. 2020

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    O2T-MobiletelekomunikaceVodafone

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč

    Přečtěte si také

     

    Guardian opouští platformu X kvůli znepokojivému obsahu

    Britský deník Guardian oznámil, že již nebude přispívat na platformu X. Stejně jako mnohým dalším britským...

     

    Austrálie plánuje zákaz sociálních médií pro uživatele mladší 16 let

    Australská vláda oznámila, že plánuje zakázat používání sociálních sítí uživatelům mladším 16 let. Chce omezit...

     

    Francouzská vydavatelství podala žalobu na platformu X

    Francouzské vydavatelské domy podaly žalobu na platformu X. Viní ji z neoprávněného využívání jejich obsahu bez...

    Nejčtenější články

    Rusko udělilo Googlu pokutu, na zaplacení by mu nestačily ani všechny peníze světa

     

    Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...

    Vánoce u T-Mobile: Sluchátka a telefon za 1 Kč i data za půlku

     

    T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...

    Nova ukončila spolupráci s Vodafonem a T-Mobilem, stahuje Voyo z TV balíčků

     

    Skupina Nova se rozhodla, že omezí spolupráci s operátory Vodafone a T-Mobile. Platforma Voyo už od února nebude...