Většinu uživatelů obtěžuje, když na ně po otevření webové stránky vyskočí žádost o povolení notifikací. Chrom a Firefox místo nich začnou zobrazovat pouze informaci v adresním řádku.
Mnoho webů využívá možnost zasílání zpráv k reklamním nabídkám místo toho, aby uživatele upozorňovaly na důležité informace. Pop-up okno, které žádá o povolení notifikací ihned po příchodu na web, je stejně otravné jako následný reklamní spam.
Google se proto rozhodl, že v Chromu zavede funkci Quiet UI, která bude žádosti blokovat a místo nich pouze v adresním řádku zobrazí upozornění, že se stránka snažila získat notifikace.
Novinku si můžete aktivovat ručně. Pokud ale často blokujete notifikace nebo má daná stránka malý počet odběratelů k počtu zobrazených žádostí, funkce se zapne automaticky.
Stejnou možnost se rozhodla zavést i Mozilla v nejnovější verzi Firefoxu. Žádosti budou v základu blokovány a vy je můžete případně povolit přímo v adresním řádku.
13. 1. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Jižní Korea udělila společnosti Meta pokutu ve výši 364 milionů korun za shromažďování údajů o uživatelích a jejich...
Skupina Nova se rozhodla, že omezí spolupráci s operátory Vodafone a T-Mobile. Platforma Voyo už od února nebude...
Francouzští a nizozemští vyšetřovatelé provedli razii v kancelářích Netflixu. Společnost je vyšetřována kvůli...
Ruský soud uložil společnosti Google pokutu dva a půl sextilionů rublů – dvojka následovaná 36 nulami – za omezování...
T-Mobile si letos pro své zákazníky přichystal celou řadu vánočních dárků. Od tradičních telefonů a sluchátek za 1...
Evropská unie vyzvala Temu, aby poskytla více informací o svém podnikání. Úřady mají podezření, že nedělá platforma...