Většinu uživatelů obtěžuje, když na ně po otevření webové stránky vyskočí žádost o povolení notifikací. Chrom a Firefox místo nich začnou zobrazovat pouze informaci v adresním řádku.
Mnoho webů využívá možnost zasílání zpráv k reklamním nabídkám místo toho, aby uživatele upozorňovaly na důležité informace. Pop-up okno, které žádá o povolení notifikací ihned po příchodu na web, je stejně otravné jako následný reklamní spam.
Google se proto rozhodl, že v Chromu zavede funkci Quiet UI, která bude žádosti blokovat a místo nich pouze v adresním řádku zobrazí upozornění, že se stránka snažila získat notifikace.
Novinku si můžete aktivovat ručně. Pokud ale často blokujete notifikace nebo má daná stránka malý počet odběratelů k počtu zobrazených žádostí, funkce se zapne automaticky.
Stejnou možnost se rozhodla zavést i Mozilla v nejnovější verzi Firefoxu. Žádosti budou v základu blokovány a vy je můžete případně povolit přímo v adresním řádku.
13. 1. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Americký Senát schválil návrh zákona, který zakazuje TikTok v obchodech s aplikacemi, pokud ji její čínský vlastník...
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...